whirlpool123
Banned
Uw post is letterlijk een schoolvoorbeeld van hoe hard de #woke cultuur zich gaat verdedigen indien er enige vorm van kritiek komt. Sjanse dat ik dit op een forum doe, of ik werd per direct publiekelijk gelyncht en opgepakt. Maar de harde feiten heb ik uitgelegd in mijn vorige post, misschien moet je die nog eens nalezen en niet zo woke gaan denken.Hilarisch eigenlijk. Ergens heeft maatschappelijk-rechts de overslag gemaakt van 'die minderheden moeten maar minder gevoelig zijn', naar 'oh nee, ik moet op een zwarte vrouw kijken, huil huil ween, jank'.
Als iemand nog klaagt dat we in onze maatschappij niets meer mogen, geef ik hen gelijk. Maar dan in de zin dat er een hele sectie van onze maatschappij zodanig gevoelig is geworden voor de confrontatie met diversiteit dat ze er mentaal niet mee omkunnen." Oh nee, een regenboogoversteekpad. Nu word ik mentaal geconfronteerd met het feit dat diversiteit een ding is en dan de hele wereld niet 100% draait rond mijn eigen beleveniswereld. Boehoe."
Stay woke.