Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Margriet Hermans als synoniem voor overgewicht, het moet van de lagere school geleden zijn dat ik die nog gehoord heb.

Of jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he. 🙄
Waar doe ik aan fatshaming? Ik zeg gewoon dat zijn beschrijving van 2 BV’s strookt met haar uiterlijk…

Buren die voor de 1e keer dit jaar hun zwembad gebruiken. Perfect weer hiervoor natuurlijk, kan je enkel van profiteren als je het hebt.

Alleen is het nog erger dan een openlucht zwembad. Vollebak geroep, geschreeuw, muziek keiluid. De mama die dan nog eens af en toe grommelt omdat ze wat spetters op zich krijgt.

Kunnen nog niemeer op ons gemak op ons eigen terras zitten - vooral door de luide muziek.

@Mulan

Puur vaststellingen hé.

Margriet: De bolle wangen en dubbele kin.
Peter: Lichte ogen, donkere wenkbrauwen, guitige blik.

Dus ja, voor mij persoonlijk vond ik het een goede omschrijving.

41CF2CAC-6D5F-4DEB-8520-F3CAFF2712D6.jpeg

HLN en hun tips, uiteraard enkel voor abonnees. Met hun artikelen word je rijk, heb je explosieve orgasmes en kan je als geen ander barbecuen. Wat een kwaliteitskrant toch. :sarcastic:

Aan de glimlach dat ik komende maandag binnen mag voor mijn operatie is spijtig genoeg ook nog een ergernis verbonden.

Ik had het eerder al eens over de steunkousen die moeste gehaald worden bij de apotheek of orthopedie winkel, maar geen van beide kon mij aan de steunkousen in kwestie helpen. Nadat één van de orthopedie winkels met het ziekenhuis belde werd er gezegd dat ze toch in het ziekenhuis te krijgen waren.
Nu vermelde ik dat nog eens toen ze mij lieten weten dat de operatie komende maandag kan doorgaan, krijg ik te horen dat ik toch zelf voor die steunkousen moet zorgen.
Opnieuw naar de apotheek geweest, ze hebben daar een dik half uur zitten zoeken in boeken en op het internet en het besluit is dat we nog niet meer weten.
Het ziekenhuis heeft het over "goedkope" steunkousen van 10 euro, de goedkoopste die de apotheek kan vinden kosten 40 tot 50 euro en daar word geen cent van terug betaald.

Waarom mensen denken dat het enigzins ok is om mij dat filmpke te sturen van die terroristische gek die een paar dagen eerder mensen zat neer te schieten in de VS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan