Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ps. een mac-bc ke zie, maar i'm pissed style (ik voel je pijn mac ...)

Volgens de regels van de kunst zouden er dan ambtenaren in uw verhaal moeten voorkomen.

maandag drone + mini remote laadbakje onder

1ste lading, stront!
2de lading, recept Squidward?
3de lading salpeterzuur...
... vlieg ik mee boven hunne kop en bombs away!

wat later kruisboog +poison arrows (3 weken diarree arrows)

ps1. Heeft iemand een kletterschijt recept?

ps2. had ik Squidward maar in haar ondergoed: dan lopen ze weg die bouwvakkers blijkbaar (grapje hé Squidward, maar vond het touché, 6am heeft rust nodig)

Het is een + artikel maar ik kan u onderstaand artikel aanraden voor inspiratie.

Zo een drone die 3 antitankgranaten in 1 keer dropt lijkt wel cool

Cd besteld voor een update te doen van een navigatiesysteem voor een vrachtwagen: kijk, we gaan hem bestellen maar we weten niet of we het gaan kunnen leveren, de cd's zijn op en we weten niet wanneer of als we er nog uberhaupt gaan kunnen binnen krijgen

Das toch al wel één van de beste. :laugh:

Overal is het wachten, wachten en nog eens wachten.

- Zonnepanelen zijn een maand uitgesteld wegens drukte, net nu het mooi weer is;
- Tafel en stoelen zijn een maand uitgesteld because reasons. We zijn al 3 maanden aan het wachten;
- Wet palette via kickstarter is wel de topper : gebacked sinds februari '21. Altijd maar uitstel, maar tegen het einde van de maand zouden ze alles gaan opsturen eindelijk.

Altijd dezelfde excuses : Corona, gronstoffenleveringen achteruit, oorlog, blabla. Geef dan realistische termijnen he.

Nieuwe pelletkachel staat er sinds gisteren, deze morgen zit der al ne fucking kauw in dien flexibel :angry:

Vieze dikke kater en ik moet sebiet naar het schoolfeest van de kinders.
Kater verzuipen (ja schat, ik moet die school toch sponsoren he) en vervolgens keihard uit de maat meedansen en "zingen" gelijk al die kindjes. If you can't beat them, join them.

Hier ist namiddag ook schoolfeest bij de school hierachter, dat stoort mij sowieso al niet echt maar we zijn toevallig ook net weg dus laat ze maar doen.

Kater verzuipen (ja schat, ik moet die school toch sponsoren he) en vervolgens keihard uit de maat meedansen en "zingen" gelijk al die kindjes. If you can't beat them, join them.

Hier ist namiddag ook schoolfeest bij de school hierachter, dat stoort mij sowieso al niet echt maar we zijn toevallig ook net weg dus laat ze maar doen.
Jep ik ga ook gewoon doorzetten! Het is niet anders 🍻

Vandaag mijn suiker getest: 100. Dat is perfect, zelfs aan de lagere kant (80 tot 150 is goed). Prachtig resultaat van 22 uur wakker te zijn en welgeteld 1 bowl couscous natuur te eten. (Ik doe niet onnozel op dieet of zo, ik had gewoon een lastige maag en geen honger). Dan heb ik zo ook iets van ‘really, pancreas? Dit is wat nodig is voor gezonde cijfers?’ Ik kan evengoed nu doodvallen. Of in ketose gaan en een hyper succesvolle vrouwelijke Musk worden op 2u slaap en graantjes. Gelukkig heb ik als troost dat ik weer een stapje dichter zet naar mijn ultiem doel van @straight_six te veroveren. Van Squidward naar Stickward!

Nieuwe pelletkachel staat er sinds gisteren, deze morgen zit der al ne fucking kauw in dien flexibel :angry:
t'is echt een pest geworden. onbegrijpelijk dat da een beschermde vogel is. Ik heb een paar maand geleden nu gietijzeren afvoerputten gelegd in mijn schouw (aangezien ik ze toch nie gebruik) ze allemaal afschieten was gewoon niet te doen

t'is echt een pest geworden. onbegrijpelijk dat da een beschermde vogel is. Ik heb een paar maand geleden nu gietijzeren afvoerputten gelegd in mijn schouw (aangezien ik ze toch nie gebruik) ze allemaal afschieten was gewoon niet te doen
Das echt geschift dat dat beschermd is, zitten er constant stuk of 10 op en rond mijn huis, mijn gebuur hebben ze ne nest gemaakt onder de zonnepanelen..

- Zonnepanelen zijn een maand uitgesteld wegens drukte, net nu het mooi weer is;
2 weken geleden zonnepanelen en omvormer besteld.
Omvormer komt ten vroegste in september binnen, anderen panelen moeten kiezen want de gekozen panelen gingen hopelijk dit jaar nog is binnen komen :thumb: .
Dus een maand uitstel, dan zit ge nog bij de gelukkigen!

2 weken geleden zonnepanelen en omvormer besteld.
Omvormer komt ten vroegste in september binnen, anderen panelen moeten kiezen want de gekozen panelen gingen hopelijk dit jaar nog is binnen komen :thumb: .
Dus een maand uitstel, dan zit ge nog bij de gelukkigen!
Twas ook al enkele maanden geleden besteld hoor. Het is de installatie die extra vertraging heeft opgelopen :)

Update, vogel zat dus niet in flexibel zelf, maar in de oude schouw naast de flexibel. Die moet daar in gevallen zijn als ze die flexibel gestoken hebben ofzo, wist dat het verstopt zat maar wist niet dat der effectief levende in da nest zaten..
Heel mijne living over hoop om da beest daar uit te krijgen, maar em is der uiteindelijk toch uit geraakt..

Nu is de vraag, wat moet ik in godsnaam aanvangen met da beest..

Update, vogel zat dus niet in flexibel zelf, maar in de oude schouw naast de flexibel. Die moet daar in gevallen zijn als ze die flexibel gestoken hebben ofzo, wist dat het verstopt zat maar wist niet dat der effectief levende in da nest zaten..
Heel mijne living over hoop om da beest daar uit te krijgen, maar em is der uiteindelijk toch uit geraakt..

Nu is de vraag, wat moet ik in godsnaam aanvangen met da beest..
Ocharme toch, check of er geen breuken zijn en dan gewoon op het gras zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan