Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schoonbroer en zijn madam die precies niet weten hoe een geboortelijst werkt. Ze kiezen iets van de lijst (het goedkoopste :unsure: ), halen het zelf af en houden het bij hen thuis "tegen dat we op bezoek gaan en de kleine het daar kan gebruiken". Wtf. Om het af te maken hebben ze het niet betaald en gaan wij het moeten betalen willen we de andere aangekochte spullen ophalen. Wereldvreemd lijkt me hier een gepast woord.

Schoonbroer en zijn madam die precies niet weten hoe een geboortelijst werkt. Ze kiezen iets van de lijst (het goedkoopste :unsure: ), halen het zelf af en houden het bij hen thuis "tegen dat we op bezoek gaan en de kleine het daar kan gebruiken". Wtf. Om het af te maken hebben ze het niet betaald en gaan wij het moeten betalen willen we de andere aangekochte spullen ophalen. Wereldvreemd lijkt me hier een gepast woord.
Waarom zou jij gaan betalen voor spullen die door een ander zijn afgehaald? Dat is toch de wereld op zijn kop.

Waarom zou jij gaan betalen voor spullen die door een ander zijn afgehaald? Dat is toch de wereld op zijn kop.
Vooral omdat ze het bij hen thuis zullen houden om daar te gebruiken. 't Is gewoon het omgekeerde van hoe zo'n lijst werkt. Slaat op niks, maar je kan hen dat dus niet duidelijk maken, die zijn er van overtuigd dat ze ons geholpen hebben daarmee.

Dikke week geleden een mailtje gestuurd naar ons bankkantoor ivm de hypotheek.
Dus mail verzonden naar het algemeen mail adres van het kantoor, maar tav de medewerker die de leningen behandelde

Ik bel zonet even omdat ik nog geen antwoord heb gekregen
"Aah maar die is op pensioen mijnheer, dus die gaat u nietmeer antwoorden hoor"

Ja gij weet dat, maar ik niet. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat zijn vervanger die mail zal behandelen hé, wat is me dat nu weer voor service.

Dikke week geleden een mailtje gestuurd naar ons bankkantoor ivm de hypotheek.
Dus mail verzonden naar het algemeen mail adres van het kantoor, maar tav de medewerker die de leningen behandelde

Ik bel zonet even omdat ik nog geen antwoord heb gekregen
"Aah maar die is op pensioen mijnheer, dus die gaat u nietmeer antwoorden hoor"

Ja gij weet dat, maar ik niet. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat zijn vervanger die mail zal behandelen hé, wat is me dat nu weer voor service.
Ik heb bij de overheid eens iets zeer gelijkaardig gehad. 2 weken lang proberen bellen naar iemand, op den duur meerdere keren per dag. Uiteindelijk een algemene nummer geprobeerd. "Ah maar mijn collega is 3 weken op verlof". Dat wil dan blijkbaar ook zeggen 3 weken niemand die op zijn minst die telefoon overneemt.

Vooral omdat ze het bij hen thuis zullen houden om daar te gebruiken. 't Is gewoon het omgekeerde van hoe zo'n lijst werkt. Slaat op niks, maar je kan hen dat dus niet duidelijk maken, die zijn er van overtuigd dat ze ons geholpen hebben daarmee.
Ook compleet achterlijk van de winkel dat ze iets meegeven zonder te betalen, en dan achter geld komen zagen bij U. Dat slaat toch ook nergens op?

Ook compleet achterlijk van de winkel dat ze iets meegeven zonder te betalen, en dan achter geld komen zagen bij U. Dat slaat toch ook nergens op?
Mijn schoonmoeder die vlakbij die winkel woont, haalt regelmatig voor ons de gekochte dingen op, dus ik heb het vermoeden dat zij dat ook meekreeg omdat ze haar kennen, maar dat zij niet wist dat dat nog te betalen is op het eind. Zij zal het dan aan mijn schoonbroer hebben gegeven zodat hij het zelf kon geven.

Mijn schoonmoeder die vlakbij die winkel woont, haalt regelmatig voor ons de gekochte dingen op, dus ik heb het vermoeden dat zij dat ook meekreeg omdat ze haar kennen, maar dat zij niet wist dat dat nog te betalen is op het eind. Zij zal het dan aan mijn schoonbroer hebben gegeven zodat hij het zelf kon geven.
Gelukkig heb je die Dacia nog niet gekocht dus dat compenseert toch een beetje. :s

Dus eigenlijk: "Oh, tof Remake stuurt ons een lijst met gratis kadootjes waaruit we mogen kiezen."

Dus eigenlijk: "Oh, tof Remake stuurt ons een lijst met gratis kadootjes waaruit we mogen kiezen."
En ze gaan dus blijkbaar zelf ook voor een kleine, dus die gaat schoon bediend zijn met ons gerief. :laugh:
Misschien moeten wij hen dan een cadeaubon van 500 euro kopen, maar niet geven en de factuur laten opsturen.

Ma hoe werkt da dan? Die gaan u dan cash het bedrag geven, samen met het cadeau?
Weirdest shit I ever heard
Nee, die gaan het cadeau for-ever bij hen thuis laten liggen, zodat we het kunnen gebruiken als we daar zijn. Willen we er een voor thuis, dan moeten we maar zelf een apart kopen.

Het is nog niet betaald ook, dus geen idee wat hun plan daarmee is. Het is dus echt gewoon alsof wij hen een cadeau gekocht hebben ipv omgekeerd.

Nee, die gaan het cadeau for-ever bij hen thuis laten liggen, zodat we het kunnen gebruiken als we daar zijn. Willen we er een voor thuis, dan moeten we maar zelf een apart kopen.

Het is nog niet betaald ook, dus geen idee wat hun plan daarmee is. Het is dus echt gewoon alsof wij hen een cadeau gekocht hebben ipv omgekeerd.
Durft dan nog eens zeggen dat de westhoek niet onderontwikkeld is. Best ne keer uw schoonbroer terug naar de klas sturen zodat hij het concept cadeau kan leren.

Durft dan nog eens zeggen dat de westhoek niet onderontwikkeld is. Best ne keer uw schoonbroer terug naar de klas sturen zodat hij het concept cadeau kan leren.
Hij woont niet in de westhoek, hah!
't Is van dat stadsvolk dat op ons neerkijkt omdat onze tracteurs grotere velgen hebben.

Ik zou gewoon bij de winkel aangeven dat uw schoonbroer de eigenaar is en hij dus moet betalen daarvoor. Ongelofelijk toch.

Allé naast me zonder één seintje, afbraak oud hoevetje.
Dat staat dus op 30cm van m'n open carport incl auto.
Even buren verwittgen NOPE, achter me was er vlotte communicatie naar de nabije buren. Maar die makelaars uit Gent, bah niets blijkbaar...

Ik spreek hen vriendelijk aan dat ik straks weg moet met auto want er stond ene opligger van 10m voor.... 30 minuten meneer, ok
Wat later zie ik ene op het dak van m'n carport lopen(daarvoor niet gemaakt),en in m'n tuin komen en zware dingen verzetten tegen mijn tuinhuisdeur ...zeg of vraag dan toch fuckin iets ...
Ik ben thuis en sprak jullie vriendelijk aan.

Als er schade zou zijn is er ook niets van fotos, dus zelf maar fotos getrokken.
Huisbazin wel es bellen vanavond, een gat in m'n carport of schade aan wagen, het moet maar gebeuren. Die paar multiplex plaatjes houden geen accidenteel vallende zware steen of stuk muur tegen vanop een hoogte.

Een halve dag compleet de straat blokkeren kan ook vandaag blijkbaar zonder aanvraag gemeente, er is wel plaats op het erf zelf. Dus gemakzucht primeert soms.

Communiceren en wat rekening houden met de situatie, moeilijk blijkbaar voor velen.

Laatst bewerkt:
Smiddags buiten gaan eten maar daarna hees klinken end stem klinkt 'sluggish'. Kost ook meer moeite om klanken te vormen. Eigenlijk altijd als het wat warmer is last van. Kanker?

Smiddags buiten gaan eten maar daarna hees klinken end stem klinkt 'sluggish'. Kost ook meer moeite om klanken te vormen. Eigenlijk altijd als het wat warmer is last van. Kanker?
Gewoon last van de warmte.
Veel mensen, mijzelf inclusief worden daar sloom van en gaan in semi-shutdown.

Fuck
De
Warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan