Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet goed ziet zonder bril of lenzen en je hebt die niet aan, dan zou dat nog wel kunnen.
A94311ED-763A-4809-BDC1-C3A208425987.jpeg

Daar kan ik u nog half in volgen ja.

Ja ik overdrijf een beetje voor de grap he ;)
Ik vond dat ze daar vooral veel heerlijke desserts hadden. Treacle tart :drool:
Banoffee pie godverdomme ja :drool::drool::drool::drool:

En ne goeie Sunday Roast gaat er ook altijd in, alsook een full English breakfast. Zelfs de fish & chips met azijn kan ik goed smaken 👌.
Maar sorry @Squidward, over het algemeen sucken ze met eten maken in Great Britain. Ik denk dat mijn top 5 worst dinners allemaal uit de UK komen. #6 zal idd Frankrijk zijn.

Banoffee pie godverdomme ja :drool::drool::drool::drool:

En ne goeie Sunday Roast gaat er ook altijd in, alsook een full English breakfast. Zelfs de fish & chips met azijn kan ik goed smaken 👌.
Maar sorry @Squidward, over het algemeen sucken ze met eten maken in Great Britain. Ik denk dat mijn top 5 worst dinners allemaal uit de UK komen. #6 zal idd Frankrijk zijn.
I will have you know, the years since 1453 have just been really hard for us.

tumblr_lzrr2g5nI51r2jdrto1_400.gifv

Wij hebben zonnepanelen en een terugdraaiende teller. OVergestapt van energieleverancier en dus de meterstanden doorgegeven voor de eindafrekening. De laatste meterstand (electriciteit) was lager dan de voorlaatste :woohoo:.

Krijgen we de eindfrekenin en gebruiken ze een geschatte meterstand die uiteraard veel hoger is. Staat ook letterlijk op de factuur 'geschatte meterstand' en dan de veel hogere stand die ze gebruikt hebben.

Firma ingelicht en ze zullen het bekijken ... Net antwoord gehad dat ze volgens hen wel de meterstand gebruikt hebben die we doorgegeven hebben :angry:. Het staat letterlijk op de factuur dat je een geschatte meterstand gebruikt hebt

Wij hebben zonnepanelen en een terugdraaiende teller. OVergestapt van energieleverancier en dus de meterstanden doorgegeven voor de eindafrekening. De laatste meterstand (electriciteit) was lager dan de voorlaatste :woohoo:.

Krijgen we de eindfrekenin en gebruiken ze een geschatte meterstand die uiteraard veel hoger is. Staat ook letterlijk op de factuur 'geschatte meterstand' en dan de veel hogere stand die ze gebruikt hebben.

Firma ingelicht en ze zullen het bekijken ... Net antwoord gehad dat ze volgens hen wel de meterstand gebruikt hebben die we doorgegeven hebben :angry:. Het staat letterlijk op de factuur dat je een geschatte meterstand gebruikt hebt
Bellen naar Fluvius, zij hebben waarschijnlijk een geschatte meterstand doorgegeven aan je leverancier.
Enkele maanden terug ook gebeld daarvoor. Beetje wachten voor je iemand krijgt, maar ze zijn wel vriendelijk en helpen meteen.

Wel vragen aan je leverancier om in afwachting je factuur on hold te zetten.

Wat? :p
Ik heb er trouwens ook 2 jaar gewoond, dus kan het wel weten.

Zo bv. ooit dit voorgeschoteld gekregen (niet in de gevangenis maar ge zou het niet zeggen):
jacket-potato-with-baked-beans-picture-id145842479

Dat is een patat gevuld met bonen in tomatensaus. Een klassieker :puke:
En als dessert krijg je dan 'spotted dick' ofzo :unsure:
Van die engelse grieten krijg je als dessert een week nadien ook een spotted dick

Bellen naar Fluvius, zij hebben waarschijnlijk een geschatte meterstand doorgegeven aan je leverancier.
Enkele maanden terug ook gebeld daarvoor. Beetje wachten voor je iemand krijgt, maar ze zijn wel vriendelijk en helpen meteen.

Wel vragen aan je leverancier om in afwachting je factuur on hold te zetten.
Ik had Fluvius onmiddellijk geconacteerd voor de meterstanden. Zij hadden de juiste doorgezonden.

De electriciteit was al betaald dus dan maar die van het aardgas geannuleerd.

Van die engelse grieten krijg je als dessert een week nadien ook een spotted dick
As if they would touch that tainted community dick.
FragrantBogusHoopoe-size_restricted.gif

On topic ergernis: nog maar 9u15 in de supermarkt en al vers voedsel terugvinden tussen de kuisproducten. Echt zo een verkwisting :(

Laatst bewerkt:
Dochter had voor haar verjaardag een “crybaby” gekregen en wou die uiteraard mee in haar bed nemen. Ze zei al spontaan “maar ik ga het knopje uitzetten want anders maakt ze ons wakker!” Leek me faire deal.
Tot om 4u “papaaaaahhhh mijn bed is helemaal nat!”
Blijkbaar heeft dat knopje geen invloed op de tranen die de pop produceert.

Dochter had voor haar verjaardag een “crybaby” gekregen en wou die uiteraard mee in haar bed nemen. Ze zei al spontaan “maar ik ga het knopje uitzetten want anders maakt ze ons wakker!” Leek me faire deal.
Bruine vegen, bed nat. Volgens mij kan ze je ook wijsmaken wat ze wil zeker?

Mensen in de rij aan de kassa die hunne kleine niet in bedwang kunnen houden ! Djeezes man, daarstraks was er zo ene, kei ambetant aant doen in een kar, alles wat erin lag aant vastpakken en mee aant smijten. Mama pakt iets uit de kleine zijn handen en zet da op de band. Drama begint, kleine aant blijten en schreeuwen. Wa doet mama, pakt een kommeke dat in de kar lag en doet ne zak chips open en geeft da aan die kleine. Die had het niet zo goed begrepen daarop en smijt da bakske met die chips op de grond. Hele winkel op stelten. Ipv die kleine eens met zijn nekvel uit die kar te trekken, wat zegt ze. Jij bent stout ! man man.

Mensen in de rij aan de kassa die hunne kleine niet in bedwang kunnen houden ! Djeezes man, daarstraks was er zo ene, kei ambetant aant doen in een kar, alles wat erin lag aant vastpakken en mee aant smijten. Mama pakt iets uit de kleine zijn handen en zet da op de band. Drama begint, kleine aant blijten en schreeuwen. Wa doet mama, pakt een kommeke dat in de kar lag en doet ne zak chips open en geeft da aan die kleine. Die had het niet zo goed begrepen daarop en smijt da bakske met die chips op de grond. Hele winkel op stelten. Ipv die kleine eens met zijn nekvel uit die kar te trekken, wat zegt ze. Jij bent stout ! man man.
Mijn moeder wou vroeger na een tijdje nooit meer met mij naar de supermarkt. Ik begreep niet waarom.
Nu ik zelf een kind heb, wel. :sop:

Mijn moeder wou vroeger na een tijdje nooit meer met mij naar de supermarkt. Ik begreep niet waarom.
Nu ik zelf een kind heb, wel. :sop:
Ze zouden iets op de markt moeten brengen om in die kinderen hun pollen te steken tijdens een winkelbezoek, een onopenbaar zakje, die ze dan aan de kassa verkopen in lijn met die herbruikbare zakken.

"tranen"

Ik zag onlangs ne kleine met z'n 2 handen op nen auto van iemand anders slaan op de parking van de lokale winkel. Terwijl mama stond te tetteren. Ze ziet dat plots en die zegt: "haha, 't is wel ne sloeber hoor, mag niet hé manneke" en tettert gewoon verder terwijl die kleinen op diene auto blijft meppen.

Ik ben gepasseerd en heb hem gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. Rotzakske.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan