Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, die gaan het cadeau for-ever bij hen thuis laten liggen, zodat we het kunnen gebruiken als we daar zijn. Willen we er een voor thuis, dan moeten we maar zelf een apart kopen.

Het is nog niet betaald ook, dus geen idee wat hun plan daarmee is. Het is dus echt gewoon alsof wij hen een cadeau gekocht hebben ipv omgekeerd.
What the fuck :laugh:

Gewoon last van de warmte.
Veel mensen, mijzelf inclusief worden daar sloom van en gaan in semi-shutdown.

Fuck
De
Warmte
Idem. Op mijn bureau is het met dit soort weer 's morgens fris en nu zit ik hier in mijn t-shirt te zweten omdat de zon binnen zit. Al een chance dat ze niet té hard schijnt.

Gisterenavond uit eten geweest, maar 5u geslapen en echt ab-so-luut geen focus vandaag! Morgenavond deel 2 van een selectieprocedure (gisteren bericht dat ik geslaagd ben voor deel 1 pas) en ik wou me goed voorbereiden. Gevolg: al de volle 40 minuten actief bezig geweest met voorbereiden. 😭
K geef het op voor vandaag, straks vroeg in bed en hopelijk kan ik morgen nog 1 en ander in dat koppeke gestampt krijgen!

Ale tzijn dus cowboys aan de afbraak naast me. Asbest platen zonder bescherming en met strakke wind van het dak gooien en laten rondstrooien op de niet afgesloten werf. Een stuk schuur achter gewoon plat geplet met kraan ipv dak eerst ontmanteld (getuige een andere buur). Eén met eternit plaat in het dak ! Zo ouwen asbest eternit. Ligt nu samen met steenpuin, mag absoluut niet!

Bron, een buur wat verder uit de branche waar ik even met praatte al ze weg waren en me kleine stukken afgebroken asbestplaat toonde.
Als ik zag hoe het achter me ging in november, compleet anders ... veel cleaner en met witte pakken voor ook asbestplaat in dak, aperte container in plastieklaag onderaan. Daarna pas de rest.

Mijn carport is dus een dubbele (Mulan proof! veel plaats voor indraaien)
Ik sta meestal links aan de palen en vlakbij gevel buur. Na stond ik rechts verder weg. En ja bij de afbraak van de pannen en mortel langszij de dakrand zijn in die kleine 40cm spleet dikke klompen steenpuin gevallen en weggekaatst waar m'n auto anders staat! Het puin lag er opeens.
Heb er een foto van, want toen ik het nog eens vriendelijk zei hebben ze enkel die stenen onder het portdak weggekuist, de rest opzij ligt er nog... niet met mij zulle, ik heb nog bewijs datze lomp waren en niet aanbelden om me te verwittigen ... alweer.
Ik vraag wanneer ze die muur gaan doen, want wil ik er dan niet staan, no way. Ha, dat weten we nu niet hoor ... Ivm asbest wisten ze het ook beter dan een buur die gans z'n leven in de afbraakbranche zat blijkbaar.

Sympathieke buur wel, die woont zo wat naar achter tussen 2 andere villas in en keek nogal met argusogen blijkbaar vandaag.

Zucht

Nu ja als het morgen de spuigaten uitloopt zullen de ander buren ook wel reageren en naar de gemeente bellen. Die hadden ook al zo iets van HUH?

Laatst bewerkt:
Ale tzijn dus cowboys aan de afbraak naast me. Asbest platen zonder bescherming en met strakke wind van het dak gooien en laten rondstrooien op de niet afgesloten werf. Een stuk schuur achter gewoon plat geplet. Eén met eternit plaat in het dak ! Zo ouwen asbest eternit. Ligt nu samen met steenpuin, mag absoluut niet!

Bron, een buur wat verder uit de branche waar ik even met praatte al ze weg waren en me kleine stukken afgebroken asbestplaat toonde.
Als ik zag hoe het achter me ging in november, compleet anders ... veel cleaner en met witte pakken voor ook asbestplaat in dak, aperte container in plastieklaag onderaan. Daarna pas de rest.

Mijn carport is dus een dubbele (Mulan proof! veel plaats voor indraaien)
Ik sta meestal links aan de palen en vlakbij gevel buur. Na stond ik rechts verder weg. En ja bij de afbraak van de pannen en mortel langszij de dakrand zijn in die kleine 40cm spleet dikke klompen steenpuin gevallen waar m'n auto anders staat!
Heb er een foto van, want toen ik het nog eens vriendelijk zei hebben ze enkel die stenen onder het portdak weggekuist, de rest opzij ligt er nog... niet met mij zulle, ik heb nog bewijs datze lomp waren en niet aanbelden om me te verwittegen ... alweer.
Ik vraag wanneer ze die muur gaan doen, want wil ik er dan niet staan no way. Ha dat weten we nu niet hoor ... Ivm asbest wisten ze het ook beter dan m'n buur blijkbaar.

Zucht

Nu ja als het morgen die spuigaten uitloopt zullen de ander buren ook wel reageren en naar de gemeente bellen. Die hadden ook al zoeits van Huh blijkbaar?
OOK wel reageren houdt in dat je effectief de lokale politie hebt gebeld en de huisbaas hoop ik? 😟

OOK wel reageren houdt in dat je effectief de lokale politie hebt gebeld en de huisbaas hoop ik? 😟
Huisbazin is gebeld, was antwoordapparaat en ik was vrij duidelijk en zei ook dat ik fotos heb genomen. Politie nog niet gebeld.
Ik zie wel om morgen met de politie of lokale milieudienst te bellen, maar wil geen al te zwaar conflict met die gasten.

Morgen moeten ze de pannen aan de straatkant doen, ik zie ze wel weer de straat mogelijks blokkeren. Want er is daar zelf maar 50 cm tegel tussen de straat en gevel(die ouwe kleine huisjes hé). Een overbuur staat met veel dikke autos vooraan z'n huis op een open parking daarvoor voorzien, en nog een paar ernaast in een niet gebruikt stuk braakland (oldtimers etc. .) Z'n vrouw heeft ook al fotos genomen blijkbaar, daar zit zelfs nog een straat tussen , maar een 1 auto brede straat blokkeren voor 3 uur met een truck met container op en dan zeggen dat het laden en lossen is... tjah dat pakt niet hoor. Daar gaf ik ze nog een half uur voor.

Dan doe je een aanvraag om de straat even af te zetten en hou je je 100% zeker aan de asbestregels. Sowieso zijn die asbestregels vandaag heel streng in elke situatie.

Er liggen daar brokken op dat half afgebroken dak nu, en de win blaast hard m'n tuin in ... als daar dan asbestvezels opliggen, want twas zo half met hand en half met de kraan schrapen ... :S
Die andere buur heeft wel al een stukje versplinterde plaat in een zak gestoken als bewijs.
Das nog het ergste, die asbest.

Laatst bewerkt:
Huisbazin is gebeld, was antwoordapparaat en ik was vrij duidelijk en zei ook dat ik fotos heb genomen. Politie nog niet gebeld.
Ik zie morgen wel met de politie bellen, maar wil geen al te zwaar conflict met die gasten.

Morgen moeten ze de pannen aan de straatkant doen, ik zie ze wel weer de straat mogelijks blokkeren. Want er is daar zelf maar 50 cm tegel tussen de straat en gevel(die ouwe kleine huisjes hé). Een overbuur staat met veel dikke autos voor z'n huis voor op een open parking daarvoor voorzien, en nog een paar ernaast (oldtimers etc. .) Z'n vrouw heeft ook al fotos genomen blijkbaar, daar zit zelfs nog een straat tussen , maar een 1 auto brede straat blokkeren voor 3 uur met een truk met container op en dan zeggen dat het laden en lossen is... tjah dat pakt niet hoor. Daar gaf ik ze nog een half uur voor.

Dan doe je een aanvraag om de straat even af te zetten en hou je je 100% zeker aan de asbestregels. Soieso die asbetsregels

Er liggen daar brokken op dat half afgebroken dak nu, en de win blaast hard m'n tuin in ... als daar dan asbestvezels opliggen, want twas zo half met hand en half met de kraan schrapen ... :S
Die andere buur heeft wel al een stukje versplinterde plaat in een zak gestoken als bewijs.
Das nog het ergste.
Ja, daarmee dat ik de politie gewoon zou bellen. Het is niet 1 regeltje iets of wat buigen he. Ze creëer bewust gevaarlijke situaties voor zichzelf én anderen. Ik zou zelfs filmen. 🤷🏼

Ik ga bellen hoor morgen ochtend. Ben soms te braaf geworden sinds ik een (halve) invalide ben.
Teveel is idd teveel. Had nogal veel soep op mijn taloor vandaag met andere zaken bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan