Huisbazin is gebeld, was antwoordapparaat en ik was vrij duidelijk en zei ook dat ik fotos heb genomen. Politie nog niet gebeld.
Ik zie morgen wel met de politie bellen, maar wil geen al te zwaar conflict met die gasten.
Morgen moeten ze de pannen aan de straatkant doen, ik zie ze wel weer de straat mogelijks blokkeren. Want er is daar zelf maar 50 cm tegel tussen de straat en gevel(die ouwe kleine huisjes hé). Een overbuur staat met veel dikke autos voor z'n huis voor op een open parking daarvoor voorzien, en nog een paar ernaast (oldtimers etc. .) Z'n vrouw heeft ook al fotos genomen blijkbaar, daar zit zelfs nog een straat tussen , maar een 1 auto brede straat blokkeren voor 3 uur met een truk met container op en dan zeggen dat het laden en lossen is... tjah dat pakt niet hoor. Daar gaf ik ze nog een half uur voor.
Dan doe je een aanvraag om de straat even af te zetten en hou je je 100% zeker aan de asbestregels. Soieso die asbetsregels
Er liggen daar brokken op dat half afgebroken dak nu, en de win blaast hard m'n tuin in ... als daar dan asbestvezels opliggen, want twas zo half met hand en half met de kraan schrapen ...

Die andere buur heeft wel al een stukje versplinterde plaat in een zak gestoken als bewijs.
Das nog het ergste.