Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben zonnepanelen en een terugdraaiende teller. OVergestapt van energieleverancier en dus de meterstanden doorgegeven voor de eindafrekening. De laatste meterstand (electriciteit) was lager dan de voorlaatste :woohoo:.

Krijgen we de eindfrekenin en gebruiken ze een geschatte meterstand die uiteraard veel hoger is. Staat ook letterlijk op de factuur 'geschatte meterstand' en dan de veel hogere stand die ze gebruikt hebben.

Firma ingelicht en ze zullen het bekijken ... Net antwoord gehad dat ze volgens hen wel de meterstand gebruikt hebben die we doorgegeven hebben :angry:. Het staat letterlijk op de factuur dat je een geschatte meterstand gebruikt hebt
Goed in de gaten houden. Bij ons was dat met Electrabel een spelleke van 2 maanden eer we een correcte factuur kregen.

"tranen"

Ik zag onlangs ne kleine met z'n 2 handen op nen auto van iemand anders slaan op de parking van de lokale winkel. Terwijl mama stond te tetteren. Ze ziet dat plots en die zegt: "haha, 't is wel ne sloeber hoor, mag niet hé manneke" en tettert gewoon verder terwijl die kleinen op diene auto blijft meppen.

Ik ben gepasseerd en heb hem gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. Rotzakske.
Not all heroes wear capes

399845143_XPIQ34K9BACuULLzwAm_ihXGnBVuLjXDAFahdxfKQiU.jpg

De wijkagente op bezoek voor de domicilie, mag ik weer in heel mijn huis kruiden gaan branden voor die energie er uit te krijgen.
‘Kan u bewijzen dat uw man hier woont’ begot…’en uw kinderen, kan ik die zien’ Moh loop toch efkes naar de maan, mens.

De wijkagente op bezoek voor de domicilie, mag ik weer in heel mijn huis kruiden gaan branden voor die energie er uit te krijgen.
‘Kan u bewijzen dat uw man hier woont’ begot…’en uw kinderen, kan ik die zien’ Moh loop toch efkes naar de maan, mens.
Ik heb die van mij vorig jaar met een smoesje ("ik ga even een mondmasker gaan aandoen") aan de deur laten wachten om snel mijn wietplant in de berging te gaan zetten. :unsure:

Hoe lang wonen jullie daar? :unsure:

(De mijne belde aan en vroeg of hij naar boven mocht? Vond ik wat raar, maar hey, weet ik veel?!? Om boven plots te stamelen: "Hoe? Dat zijn hier slaapkamers? Sorry mevrouw ik dacht dat het een bel-etage was!")

Hoe lang wonen jullie daar? :unsure:

(De mijne belde aan en vroeg of hij naar boven mocht? Vond ik wat raar, maar hey, weet ik veel?!? Om boven plots te stamelen: "Hoe? Dat zijn hier slaapkamers? Sorry mevrouw ik dacht dat het een bel-etage was!")
Een dik jaar en een half. We zijn wat aan de late kant… Zomaar vragen om naar boven te gaan? Dat was tien tegen een gewoon @straight_six

Morgen om 5u30 opstaan om naar de keuring te gaan. :sop:
Als hij er door is, ga ik hem wel voor het eerst in een jaar een wassen als beloning!

Die kon zich wellicht niet voorstellen dat daar ne man zou wonen, laat staan kinderen maken.

Da is nu toch ook de eerste keer dat ik dat hoor.

Ze zijn bij ons al 2 of 3 keer geweest als we verhuisden en dat was gewoon eens binnen komen en een babbeltje slaan en zich eens voorstellen en meer niet.

Normaal staan wijkagenten liever op een goed blaadje bij hun inwoners omdat dat nogal handig kan zijn. Er zijn er bij ons die zelfs niemand opschrijven van hun wijk als ze verkeerd geparkeerd staan of voor andere kleine overtredingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan