Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit Argenta is is die vreemde smaak qua kledij de enige echte Argenta merch! :unsure:
Die kledij zag ik onlangs als reclame passeren op Facebook, denk ik.
7BD1D5E3-7C2C-4EEA-81DB-1A0B19FE5EBD.jpeg

Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.

Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
Hoe proper zijt gij? :unsure:
Geen grote ergernis, maar is dat nu een moderne trend om zo van die stockfoto's van mensen als een soort van laadscherm te gebruiken?

Ik doe de ene bankingapp open: een vrouw met licht overgewicht en vreemde smaak qua kledij staart me met een halve glimlach aan terwijl ze met haar haar speelt.
Ik open de andere bankingapp: twee vrouwen in een regenjas en een muts gapen met met open mond aan, iets tussen een lach en verbazing.
Ik open office365 van het werk: een vrouw met een kleurrijke outfit zit zonder schoenen in kleermarkerszit mij aan te staren.

Odd :unsure:
Die van BNP Paribas vond ik de knapste!
Op VRT nieuws kennen ze de “dt” regels ook al niet meer, alle hoop voor de mensheid is verloren.

891286-E4-3056-4-E9-B-B1-A6-33-BBFCEA139-F.jpg
Ziet ge wel, VRT is al kapot bespaart.

Ziet ge wel, VRT is al kapot bespaart.
U werkt bij de VRT?

Ergernis van de dag: eergisteren stroomonderbreking in de gemeente waardoor nu ons alarminstallatie denkt dat er een sabotagepoging was en hij om de 5' een biepsignaal geeft.
En de onderhoudstechnieker heeft nog niets van zich laten horen.

Toevallig deze?
Ik zie geen foto?
/EDIT: ja - volledig jouw beschrijving :lol:

Ik kan eigenlijk moeilijk uitleggen waarom, maar hier erger ik me kapot aan

Ik kan eigenlijk moeilijk uitleggen waarom, maar hier erger ik me kapot aan

Waarschijnlijk omdat het klinkt als een smakeloze bedoening voor de nouveau-riches, waar dan ook mensen op afkomen waarvan hun enige bestaansreden is dat ze voor de camera lopen?

Ik erger me sowieso al aan die Turkse idiote chef die zout op zijn eigen arm strooit.
Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.

Als je als samenleving mensen miljonair maakt omdat ze tegen een bal trappen krijg je zo'n dingen :)

Verkeerd gelegen en tis precies of ze met een priem in m'n schouderblad zaten te keuteren. Gelukkig werken pijnstillers een beetje.

Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.

Als je als samenleving mensen miljonair maakt omdat ze tegen een bal trappen krijg je zo'n dingen :)
Dan moet je dat programma op VTM eens opzoeken, van al die jonge ondernemers, volgens mij maakte zij daar deel van uit.

Edit: Jonge Wolven.

Den dag allemaal zat deze week dinsdag ni in de bus, ik rij derachter naar de krantenwinkel, en wat steekt er uit de bus wanneer ik toekom nadat de post is geweest ? :wallbash:

#typisch

Kerel zal niet rijk geworden zijn van het voetballen hoor.

Al 8 maanden moet een bepaald formulier via een bepaald mail adres naar een bepaalde dienst. Voor deze maand drie keer de melding dat de mail niet kon afgeleverd worden (2x eigen mail, 1x werkmail) dus enveloppe, postzegel en brievenbus. Nu net een sms ‘vergeet niet uw formulier in te dienen via ons online platform of u krijgt een boete’.
Heb ik gedaan maar toch eens klantendienst gecontacteerd: jullie hebben de manier van indienen aangepast? “Ja, ja inderdaad, de originele mailbox is niet langer actief.” Maar jullie hebben dat niet laten weten, de boete-waarschuwing was het eerste wat ik er van wist? “Inderdaad, best altijd eens checken wat nog van toepassing is.”
1tw6di.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan