Als dit Argenta is is die vreemde smaak qua kledij de enige echte Argenta merch!
Die kledij zag ik onlangs als reclame passeren op Facebook, denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit Argenta is is die vreemde smaak qua kledij de enige echte Argenta merch!
Die kledij zag ik onlangs als reclame passeren op Facebook, denk ik.
spijtig dat ze geen trans tonen, toch niet woke genoeg naar mijn gevoel
Misschien zie je het gewoon niet?spijtig dat ze geen trans tonen, toch niet woke genoeg naar mijn gevoel

Hoe proper zijt gij?Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.
Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.

Die van BNP Paribas vond ik de knapste!Geen grote ergernis, maar is dat nu een moderne trend om zo van die stockfoto's van mensen als een soort van laadscherm te gebruiken?
Ik doe de ene bankingapp open: een vrouw met licht overgewicht en vreemde smaak qua kledij staart me met een halve glimlach aan terwijl ze met haar haar speelt.
Ik open de andere bankingapp: twee vrouwen in een regenjas en een muts gapen met met open mond aan, iets tussen een lach en verbazing.
Ik open office365 van het werk: een vrouw met een kleurrijke outfit zit zonder schoenen in kleermarkerszit mij aan te staren.
Odd![]()
Ziet ge wel, VRT is al kapot bespaart.Op VRT nieuws kennen ze de “dt” regels ook al niet meer, alle hoop voor de mensheid is verloren.
![]()
Dat is ze! Where I assume her gender.
Toevallig deze?Misschien zie je het gewoon niet?
Nu ben ik er beginnen op letten en op de Fortis app zijn er ook twee veel te vrolijke hipster miekes.
Ik open de andere bankingapp: twee vrouwen in een regenjas en een muts gapen met met open mond aan, iets tussen een lach en verbazing.
U werkt bij de VRT?Ziet ge wel, VRT is al kapot bespaart.
Ik zie geen foto?Toevallig deze?

Persoonlijke hygiëne draag ik hoog in het vaandel. Vandaar dat ik ook niet op de camping daar blijf, want ik kan de dag niet starten zonder een deftige douche.Hoe proper zijt gij?![]()
Waarschijnlijk omdat het klinkt als een smakeloze bedoening voor de nouveau-riches, waar dan ook mensen op afkomen waarvan hun enige bestaansreden is dat ze voor de camera lopen?Ik kan eigenlijk moeilijk uitleggen waarom, maar hier erger ik me kapot aan
![]()
Veel toeters, bellen en BV’s op exclusief huwelijksfeest
De Handelsbeurs in Antwerpen was drie dagen lang het toneel van het exclusieve huwelijksfeest van ex-Antwerp-doelman Vincent Van Trier en modeontwerpster Cilem Tunc. Bij de genodigden waren ook heel wat BV’s, onder wie Dimitri Vegas, Lize Feryn, Matteo Simoni en de omstreden Lil Kleine.www.standaard.be
Waarschijnlijk omdat het klinkt als een smakeloze bedoening voor de nouveau-riches, waar dan ook mensen op afkomen waarvan hun enige bestaansreden is dat ze voor de camera lopen?
Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.Ik erger me sowieso al aan die Turkse idiote chef die zout op zijn eigen arm strooit.

Als je als samenleving mensen miljonair maakt omdat ze tegen een bal trappen krijg je zo'n dingen![]()

Dan moet je dat programma op VTM eens opzoeken, van al die jonge ondernemers, volgens mij maakte zij daar deel van uit.Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.
Als je als samenleving mensen miljonair maakt omdat ze tegen een bal trappen krijg je zo'n dingen![]()
€300.000 voor wat zout te strooien inclusief armhaar, ik kom peper strooien voor den helft van de prijs.Ik erger me sowieso al aan die Turkse idiote chef die zout op zijn eigen arm strooit.
Da's dan toch nog een gepeperde rekening.€300.000 voor wat zout te strooien, ik kom peper strooien voor den helft.
Kerel zal niet rijk geworden zijn van het voetballen hoor.Gohja een levende meme, iemand die dus bekend is geworden omdat het internet zijn video's "leuk" vond. Dat is wel zo een beetje wie ik verwacht op het huwelijk van een voetballer en een mode-ontwerpster (die ik niet kende, knappe dame zo te zien) die hip willen doen.