Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afspraak om 13u bij de tandarts. Ze starten in de namiddag om 13u dus ik ben de eerste patiënt van de namiddag..

Ik kom 5 minuten vroeger om me in te schrijven zodat we er direct kunnen invliegen.

Ik zit hier nu al een half uur te wachten. Gvd, kheb betere dingen te doen vandaag...
Om 13:45 binnen en om 14u was ik al terug buiten.

Nog nooit voorgehad dat een gaatje zo snel gevuld was.

Naar een super tof appartement gaan kijken deze voormiddag, kort in de buurt, vrij modern, ruim, Carrion heel enthousiast. Op aanraden van de makelaar de bank net al eens gewoon gecontacteerd en op 2 minuten tijd met de voeten op de grond gezet. Rotnest.

Nu moet ik hier nog 3 uur zitten rotten op mijn werk.

Naar een super tof appartement gaan kijken deze voormiddag, kort in de buurt, vrij modern, ruim, Carrion heel enthousiast. Op aanraden van de makelaar de bank net al eens gewoon gecontacteerd en op 2 minuten tijd met de voeten op de grond gezet. Rotnest.

Nu moet ik hier nog 3 uur zitten rotten op mijn werk.
Welke prijsklasse was het mss? :(

Das idd een behoorlijk pittige prijs voor een alleenstaande. 🙈
Weet ik, maar het is niet omdat ik alleenstaande ben dat ik ergens in een kruipkot in een vooroorlogse appartementsblok moet kruipen. Rottige nest, ik kan me er beter niemeer mee bezig houden, ik word er toch alleen maar slecht gezind over.

En voor alle anderen users, bespaar mij efkes de standaard BG sarcastische mopkes of "pak iets goedkoper" shit, laat mij gewoon ne keer slecht gezind zijn.

Weet ik, maar het is niet omdat ik alleenstaande ben dat ik ergens in een kruipkot in een vooroorlogse appartementsblok moet kruipen.
Want dat is het enige alternatief? 🤔

Er was hier al eerder gezegd om eerst te toetsen wat je budget was en daarop je zoektocht naar aan te passen.
Niet eerst verliefd worden op een pand en dan te horen krijgen dat je het niet kan betalen. 😔

het is ene shite de zoektocht naar een geschikte woning. ongeacht het budget.
na elke twee weken 'proberen' 4 weken pauze nodig.
beter goed uw tijd nemen, lijkt mij wel een aanrader. had ik eerder willen weten want iedereen altijd maar zeggen, ja ge ga snel moeten zijn. nee dank u tegen die mensen.

Boek besteld dat morgen om 20u zal geleverd worden maw dus met de avondroute van de post. Dat is niet nodig voor 1 boek. In feite zelfs niet voor 10 boeken. Ze zouden moeten kunnen categoriseren wat wel en niet zo geleverd kan worden. Een boek is geen prioriteit, dat kan in de gewone mallemolen van de post. Een gsm bijvoorbeeld kan wel als dringend gezien worden, een toaster niet.

een herrineringskost v een factuur die ik zogezegd via mail krijg (maar waarschijnlijk per ongeluk gewist heb).
7,5 euro alweer kwijt a dat fantastisch digitaal gedoe.

Om 13:45 binnen en om 14u was ik al terug buiten.

Nog nooit voorgehad dat een gaatje zo snel gevuld was.
Jammer dat je daarvoor dan 45 minuten moet wachten 🤓
een herrineringskost v een factuur die ik zogezegd via mail krijg (maar waarschijnlijk per ongeluk gewist heb).
7,5 euro alweer kwijt a dat fantastisch digitaal gedoe.
Als je hem meteen betaalt, zonder die 7,5 euro kom je er misschien zo nog van af.

Boek besteld dat morgen om 20u zal geleverd worden maw dus met de avondroute van de post. Dat is niet nodig voor 1 boek. In feite zelfs niet voor 10 boeken. Ze zouden moeten kunnen categoriseren wat wel en niet zo geleverd kan worden. Een boek is geen prioriteit, dat kan in de gewone mallemolen van de post. Een gsm bijvoorbeeld kan wel als dringend gezien worden, een toaster niet.
In theorie, ja. In praktijk, nee. Want dan moet de post of pakjesdienst weten wat ze verzenden, dat gaat in tegen de privacy.

Toilet die water blijft pompen, maar ik zie het nergens weglopen. Al een kwart fles azijn in de spoelbak gegoten, zonder resultaat. :angry:

Out of ideas.

Ik ken niks van toiletten of vlotters vrees ik. Ik weet dat, als het water blijft stromen in de poepbak ( :unsure: ), ik wat azijn moet gieten in de spoelbak. Maar het water stroomt niet, toch blijft het pompen, geen idee waar het dan naartoe gaat.

Ben vandaag en morgen ook de hele dag weg dus veel ga ik sowieso niet kunnen doen.

EDIT: Gekeken in mn berging voor die waterkraan dicht te draaien maar ik zie zelfs niet eens wat ik kan dichtdraaien...

EDIT 2: Terug naar huis kunnen gaan en probleem gevonden en tijdelijk opgelost. Oef.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan