Pieterjan94
Well-known member
Wij vrouwen, wij verdienen niets
ExCUseeR?!
Vreselijke reklam
ExCUseeR?!
Vreselijke reklam
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had dat gewoon laten staan zunne...Gisteren, toen ik me wat beter voelde (COVID gehad) eens verdergedaan met de ijzeren palen van 3 m te verwijderen uit de tuin. De vorige bewoners hadden daar een waslijn aan gehangen, en zelfs met hun 3 kinderen leek me zo'n 50 m waslijn nogal overdreven maar kom.
Constant buiten adem geweest maar al bij al die toch snel kunnen uitgraven en dan loswrikken. Maar, added bonus, die staken zo'n 1 m in de grond met daar pak 30 cm aan beton rond in een cirkel. Nu snap ik hoe die mens dat zo mooi rond heeft kunnen maken: dat zijn allemaal gezaagde stukken asbesten buis. Hoera, meer brol! Dan maar besloten die meteen van die palen te zaken, met mijn ijzerzaagje.
Maar die staan er al 40 jaar of meer en beginnen dus ook wel te roesten wegens niet onderhouden. Een brak gewoon af toen ik die wou losduwen, en allemaal steken ze vanbinnen vol roestschilfers. Dan zet ik liever gewoon zo'n droogmolen die binnen kan wanneer hij niet wordt gebruikt. Ook is onze tuin maar zo'n 7 meter breed dus je verliest toch wel een hoop plaats door die palen.Ik had dat gewoon laten staan zunne...
Link?Nog een nietszeggend e-peen topic erbij, het was weer even geleden.

Ik wacht nog altijd op een nietszeggende post over een kleine groep die zich verheven voelt en hun mening projecteert of iets in die aardNog een nietszeggend e-peen topic erbij, het was weer even geleden.

Veel geld of geen geld - ik zal mij tot het gemene volk blijven rekenen
Pinten en een pak friet!
Dat zijn kippets - Tomski rockefellerFrieten zijn voor rijke mensen, just sayin'
'uw stem zal zichtbaar zijn'Ik stel voor dat we een "wie heeft de grootste e-peen?" topic starten met een ik / ik niet poll.

Ergens wel grappig hoe een topic over de vraag of je behoort tot de groep mensen die een gemiddeld inkomen heeft, nu kennelijk gaat over hoe je inkomsten optimaliseren als consultant. "Ik kan kiezen of ik hoge middenklasse of rijk ben, oh nee!"Link?
/EDIT: ik ga gokken dat het de middenklasse-topic is?
Na het lezen van het artikel dit weekend wist ik direct dat dit voer voor het forum ging zijn![]()
Vooral de usual IT'erkes die toch weer absoluut moeten kunnen vermelden dat het niet zo evident is als zelfstandige! Soms hebben ze maar een laag nettoloon maar wél veel geld, ai ai ai miserie toch!Nog een nietszeggend e-peen topic erbij, het was weer even geleden.
500€ per maand sparen, maar ze heeft geen spaargeld meer. It's magicZe konden 500 euro sparen per maand maar nu het voorschot voor de energiefacturen van 90 naar 360 euro is gestegen lukt sparen niet meer. Euhm.
Maar laten we niet vergeten, je kan ook bij de rijken horen als je het écht wilt!Ik wacht nog altijd op een nietszeggende post over een kleine groep die zich verheven voelt en hun mening projecteert of iets in die aard![]()
Bwa, ik had dat vorige zaterdag ook. Ik had altijd een volle pint vast maar als ik een keer knipperde met mijn ogen zat daar ook plots geen bier in. Daar kwam toch weinig magie aan te pas500€ per maand sparen, maar ze heeft geen spaargeld meer. It's magic

Dat lijkt me een steek onder water naar andersdenkenden. Komaan @Carrion je bent toch beter dan dat?Maar laten we niet vergeten, je kan ook bij de rijken horen als je het écht wilt!
Het is een Fee, dus enige magie is zeker niet uit te sluiten.500€ per maand sparen, maar ze heeft geen spaargeld meer. It's magic