Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, want leeftijd en genetische aanleg zijn natuurlijk de beslissende factoren. Niet roken, niet overgewicht, niet niet sporten, niet gewoon een allround slechte levensstijl...
Vergelijk het met slaapapneu. Je dacht ook dat dat enkel was voor ongezonde dikke mensen en nu heb je het zelf.
Als je plots diabetes blijkt te hebben ondanks je een magere gezonde stengel (uw letterlijke eigen woorden) denkt te zijn, gaat het dan ook door eigen toedoen zijn?

Ja, want leeftijd en genetische aanleg zijn natuurlijk de beslissende factoren. Niet roken, niet overgewicht, niet niet sporten, niet gewoon een allround slechte levensstijl...
Risicofactoren dragen elk bij volgens een bepaalde wegingsfactor. Maar uiteindelijk zeggen wát net een ziekte heeft verklaard lukt in de meeste gevallen niet, tenzij het over zaken gaat zoals acute blootstelling. Dusja, dik zijn zal zeker niet helpen, maar zeggen dat het daardoor komt is nog iets anders.

Tip: hoe straffer de uitspraken, hoe groter de kans dat je zever verkoopt.

Vergelijk het met slaapapneu. Je dacht ook dat dat enkel was voor ongezonde dikke mensen en nu heb je het zelf.
Als je plots diabetes blijkt te hebben ondanks je een magere gezonde stengel (uw letterlijke eigen woorden) denkt te zijn, gaat het dan ook door eigen toedoen zijn?
Niet te vergelijken... Slaapapneu is ten gevolge van een anatomisch probleem en dat heb je zelf niet in de hand. Tenzij ge natuurlijk zen vetzak zijt en op die manier slaapapneu krijgt omdat ge teveel vet in uw kraag hebt.

De groep die als magere gezonde stengel type 2 diabetes krijgt is nog altijd veel kleiner dan degene die dat krijgen door eigen toedoen.

Niet te vergelijken... Slaapapneu is ten gevolge van een anatomisch probleem en dat heb je zelf niet in de hand. Tenzij ge natuurlijk zen vetzak zijt en op die manier slaapapneu krijgt omdat ge teveel vet in uw kraag hebt.

De groep die als magere gezonde stengel type 2 diabetes krijgt is nog altijd veel kleiner dan degene die dat krijgen door eigen toedoen.
Dus eigenlijk wel te vergelijken? Een deel krijgt het door genetica en een ander deel door eigen toedoen?

Dag 2 van de moto tour blijkbaar. Circuit kon wel makkelijk langs veiliger banen. Ga gemeente es mailen
1 dag overlast is nooit genoeg vantegenwoordig hé, dan had ik het nog zo gelaten.

ps. dat zal dan eerste keer in m'n leven zijn dat ik naar de gemeente mail voor zo iets... Alternatieven met veiligere route genoeg, die deden het erom om soms door pitoreske straatjes te rijden op smalle banen met soms gevaarlijke bochten wegens weinig uitwijkmogelijkheid.

Laatst bewerkt:
Vandaag gaan lopen en langs de populaire fietsroutes talrijke flesjes, bierblikjes etc. in de berm en in de grachten.
Die wielertoeristen beginnen echt mijn strot uit te komen. Superirritant als weggebruiker (doen gewoon hun eigen zin) en zitten dan nog eens de buurt te vervuilen.
Het was echt opvallend veel afval (waarschijnlijk door het goede weer) en het triestige is dat ik vrijwilligers nog de vorige week diezelfde bermen en grachten hebben zien opruimen. Totaal respectloos nochtans van mensen die speciaal naar hier komen om te genieten van de mooie natuur...
Dus je ziet afval op de grond liggen langs populaire fietsroutes en maakt direct de link dat het wielertoeristen zijn die dat daar gegooid hebben? Toch een rare hersenkronkel.

Vandaag gaan lopen en langs de populaire fietsroutes talrijke flesjes, bierblikjes etc. in de berm en in de grachten.
Die wielertoeristen beginnen echt mijn strot uit te komen. Superirritant als weggebruiker (doen gewoon hun eigen zin) en zitten dan nog eens de buurt te vervuilen.
Het was echt opvallend veel afval (waarschijnlijk door het goede weer) en het triestige is dat ik vrijwilligers nog de vorige week diezelfde bermen en grachten hebben zien opruimen. Totaal respectloos nochtans van mensen die speciaal naar hier komen om te genieten van de mooie natuur...
Ja wielertoeristen hebben idd flessen drank en bierblikken mee. :unsure:

Zolang je maar kan zagen over wielertoeristen zeker? Straks is de oorlog in Oekraïne ook nog de schuld van de wielertoeristen.

Ik denk dat je eens met iemand moet gaan praten. Je obsessie met mensen die op een fiets zitten neemt nogal ongezonde proporties aan.

Bierblikjes en flesjes als resultaat van wielertoeristen. Da's echt een hele goeie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan