Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ‘verbeterings’werken rond Waregem en Deerlijk zijn begonnen. Een úúr om thuis te geraken Deerlijk - Marke.
Alsof dat geen verbetering gaat zijn, please. Ooit al eens van Waregem richting Gent moeten oprijden of omgekeerd komende van anzegem richting Kortrijk? Dat is een klare ramp.

Alsof dat geen verbetering gaat zijn, please. Ooit al eens van Waregem richting Gent moeten oprijden of omgekeerd komende van anzegem richting Kortrijk? Dat is een klare ramp.
Het zal een verbetering zijn maar gelijk ze hier wegenwerken doen zijn mijn kinderen afgestudeerd tegen dat het af is. Dit was nu een uur langer en dan is dat volgens de krant nog ‘kleine hinder’ en zal het vanaf 8 augustus pas echt moeilijk worden.

Het zal een verbetering zijn maar gelijk ze hier wegenwerken doen zijn mijn kinderen afgestudeerd tegen dat het af is. Dit was nu een uur langer en dan is dat volgens de krant nog ‘kleine hinder’ en zal het vanaf 8 augustus pas echt moeilijk worden.

👇🏻

i2tSXh.gif

Misschien eens investeren in TomTom voor op uw smartphone, die gaat wel een betere route voorstellen.

Ah, ik moet nog een aanzienlijke factuur betalen, liefst vandaag want als ik morgen betaal zal het nipt zijn.

Snel even geld vanop de spaarrekening naar de zichtrekening zetten en dan overschrijving uitvoeren...

Bank: HAHA - we voeren uw interne overschrijving pas morgen uit - SUKKEL :angry::angry::angry::angry::angry:

Straks mijn geld weer in een sok onder de matras!

Je ergeren aan wielertoeristen en dan zo een onding als een bakfiets voorstellen. Ik hoop dat iedereen met zo een elektrische bakfiets hun batterij begeeft op 20km van huis en dat er hen niemand kan komen depanneren.

Kortzichtige opmerking mbt diabetes
Wel sterk afhankelijk welke diabetes. Type 2 waarbij je zelf resistent bent aan je eigen insuline dan kan minder koolhydraten eten inderdaad helpen. En inderdaad in combinatie met bewegen de afhankelijkheid van insuline sterk verminderen of zelfs geheel overbodig maken.
Maar een type 1 maakt helemaal geen insuline. Die moet wel insuline spuiten.
En vetten moet je als diabeet ook zoveel mogelijk vermijden en teveel proteïnen kunnen ook uw bloedsuikerspiegel doen stijgen. Dus als diabeet is het nog zo simpel niet om enkel dit of enkel dat te eten.
Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.
Nooit begrepen hoe sommigen zulke vetzakken kunnen worden. Sommigen hebben de wilskracht van een worm i guess.

De ‘verbeterings’werken rond Waregem en Deerlijk zijn begonnen. Een úúr om thuis te geraken Deerlijk - Marke.
Begrijp niet dat de wegenwerken in België altijd zo verschrikkelijk lang moeten duren. Hier in de buurt is er een lokale wegverzakking geweest waarbij ook een deel van de riolering is beschadigd. Het duurt een half jaar om dat te herstellen :wtf: .

Begrijp niet dat de wegenwerken in België altijd zo verschrikkelijk lang moeten duren. Hier in de buurt is er een lokale wegverzakking geweest waarbij ook een deel van de riolering is beschadigd. Het duurt een half jaar om dat te herstellen :wtf: .
Een half jaar om een volledig op en afrittencomplex opnieuw aan te leggen lijkt mij nu niet overdreven lang toch?

Een half jaar om een volledig op en afrittencomplex opnieuw aan te leggen lijkt mij nu niet overdreven lang toch?
Ik ken de regio daar niet. Heb het over de werken aan een lokale steenweg (wegverzakking) waarvoor ik 6 maanden toch serieus overdreven vind.
Leuven Noord is ook al enkele jaren bezig en ze zijn nu bijna klaar. Ik vind dit lang duren, maar misschien ben ik gewoon niet geduldig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan