Eerder een ergernis van de laatste tijd, niet per se vandaag maar:
Twee jaar terug hadden we een vrijgezellen gepland, maar deze is door de hele Covid shizzle uiteraard niet kunnen doorgaan en dus uitgesteld geweest. Meestal doe ik altijd wel iets qua regeling van uitstappen of weet ik veel wat, nu gebeurt dat grotendeels door de 'neef van'. Ik heb in begin van het jaar nog eens gevraagd hoe en wat we nu gingen doen, maar toen kreeg ik nogal een bot antwoord dat hij het zelf nog niet weet.
Onlangs kregen we dan toch bericht dat de vrijgezellen binnenkort zou doorgaan en wat later kwam die gast ineens af: "ja de vrijgezellen gaat door op 4 juni". Zonder eerst te overleggen met de rest of eventueel een poll te houden.
Normaal zou je zeggen: tijd genoeg om verlof te vragen, maar aangezien ik in het weekend werk kan/mag ik niet elk weekend van de maand off vragen. En uiteraard heb ik de resterende weekends van juni al off wegens 1) groot verlof en 2) de effectieve trouw van die gast. Ik kan dus niet anders dan de vrijgezellen skippen, met de nodige negatieve reacties tot gevolg uiteraard.
Misschien eerst naar uzelf kijken? Allez ja, het is altijd moeilijk om een datum te pakken waar echt iedereen kan, maar als je niet eens een poll organiseert met de populairst gekozen datum, moet je achteraf niet komen kakken als er mensen niet kunnen.
Ben niet de enige die niet kan voor alle duidelijkheid.
Twee jaar terug hadden we een vrijgezellen gepland, maar deze is door de hele Covid shizzle uiteraard niet kunnen doorgaan en dus uitgesteld geweest. Meestal doe ik altijd wel iets qua regeling van uitstappen of weet ik veel wat, nu gebeurt dat grotendeels door de 'neef van'. Ik heb in begin van het jaar nog eens gevraagd hoe en wat we nu gingen doen, maar toen kreeg ik nogal een bot antwoord dat hij het zelf nog niet weet.
Onlangs kregen we dan toch bericht dat de vrijgezellen binnenkort zou doorgaan en wat later kwam die gast ineens af: "ja de vrijgezellen gaat door op 4 juni". Zonder eerst te overleggen met de rest of eventueel een poll te houden.
Normaal zou je zeggen: tijd genoeg om verlof te vragen, maar aangezien ik in het weekend werk kan/mag ik niet elk weekend van de maand off vragen. En uiteraard heb ik de resterende weekends van juni al off wegens 1) groot verlof en 2) de effectieve trouw van die gast. Ik kan dus niet anders dan de vrijgezellen skippen, met de nodige negatieve reacties tot gevolg uiteraard.Misschien eerst naar uzelf kijken? Allez ja, het is altijd moeilijk om een datum te pakken waar echt iedereen kan, maar als je niet eens een poll organiseert met de populairst gekozen datum, moet je achteraf niet komen kakken als er mensen niet kunnen.
Ben niet de enige die niet kan voor alle duidelijkheid.
.