Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder een ergernis van de laatste tijd, niet per se vandaag maar:

Twee jaar terug hadden we een vrijgezellen gepland, maar deze is door de hele Covid shizzle uiteraard niet kunnen doorgaan en dus uitgesteld geweest. Meestal doe ik altijd wel iets qua regeling van uitstappen of weet ik veel wat, nu gebeurt dat grotendeels door de 'neef van'. Ik heb in begin van het jaar nog eens gevraagd hoe en wat we nu gingen doen, maar toen kreeg ik nogal een bot antwoord dat hij het zelf nog niet weet.

Onlangs kregen we dan toch bericht dat de vrijgezellen binnenkort zou doorgaan en wat later kwam die gast ineens af: "ja de vrijgezellen gaat door op 4 juni". Zonder eerst te overleggen met de rest of eventueel een poll te houden. :unsure: Normaal zou je zeggen: tijd genoeg om verlof te vragen, maar aangezien ik in het weekend werk kan/mag ik niet elk weekend van de maand off vragen. En uiteraard heb ik de resterende weekends van juni al off wegens 1) groot verlof en 2) de effectieve trouw van die gast. Ik kan dus niet anders dan de vrijgezellen skippen, met de nodige negatieve reacties tot gevolg uiteraard.

Misschien eerst naar uzelf kijken? Allez ja, het is altijd moeilijk om een datum te pakken waar echt iedereen kan, maar als je niet eens een poll organiseert met de populairst gekozen datum, moet je achteraf niet komen kakken als er mensen niet kunnen. :sarcastic: Ben niet de enige die niet kan voor alle duidelijkheid.

De websites waar ik kleren koop zijn overdreven familiair… ‘hey babe’ ‘hi doll’ Ik wil aangesproken worden met enig respect, het is ‘my good bitch’ of nikske.

Zijn ze nu bezig met melk te hamsteren in de winkels? Da's nu al twee weken dat er in den Aldi geen melk meer te vinden is in het Ieperse. :(
Of je zou moeten overschakelen op die hippie-melk met soja in, maar dat smaakt naar beerputwater.
Hier in de buurt zijn het papieren zakdoekjes

Begrijp niet dat de wegenwerken in België altijd zo verschrikkelijk lang moeten duren. Hier in de buurt is er een lokale wegverzakking geweest waarbij ook een deel van de riolering is beschadigd. Het duurt een half jaar om dat te herstellen :wtf: .
Hier in de buurt ook een verzakking hersteld.
Nu enkele maanden later weer net hetzelfde en alweer 2 maanden "in herstelling".
De kipfilet in de diepvries die op was, maar ik had er echt nodig, dan maar de bio diepvries kipfilet want dat was het enige wat er nog was.
Bijna 4 keer zo duur is die. Dat was zo duur als de diepvries scampi's.

Allee, ik ben meer en meer bewust van dierenleed en eet al vaker vegan maar de alternatieven zijn soms echt wel belachelijk duur als ge niet elke dag tofu wilt eten.
Kipfilet kost 6 euro per kilo, als er een vegan alternatief is dat ongeveer hetzelfde kost, qua macro's evengoed zit en ongeveer zo smaakt pakte ik het elke week mee.
image-94.jpg

Helemaal hetzelfde als kip ga je het niet zelf krijgen, maar ik marineer bijvoorbeeld dit in sojasaus, liquid smoke en kruiden naar gelang de cuisine:

Geen idee of die macro's goed zijn voor jouw doeleinden, maar ik wou het maar meegeven.
Qua macro's zelfs nog beter precies.

Wat heeft remake nu weer zogezegd misdaan? Krijg hier wat den indruk dat em nogal geviseerd wordt.

Laatst bewerkt:
digitalisering bij de staat :rolleyes:

ik moet antwoorden op een brief. Ze willen mijn digitale bouwplannen + mijn antwoordbrief + nog een ander document.

ik kan 1 document opladen in dat veld. Multiselect niet mogelijk.

Griep 🤒
Zit er al van zondag mee, sinds vandaag wat beter maar lang geleden dat ik nog zo ziek was...
Same here, eerst beide kinderen achtereenvolgens in de paasvakantie, waarvan er eentje uiteindelijk antibiotica heeft moeten nemen en dan voelde ik mij vrijdag ook ineens kei slecht. Lang geleden dat ik zo ziek ben geweest (2 maanden geleden COVID gehad, maar minder erg dan dit). Begonnen met algemeen slecht voelen, dan spierpijn, dan keelpijn en nu hoofd vol snot, moe en zo het gevoel dat je zo overal last hebt, precies zo dat je het ziek zijn voelt stromen in je bloed.

Conditie is uitermate zwak sinds ik 4 weken terug covid + griep gehad heb.

Lopen gaat niet zoals van tevoren. Powertraining gaat wel.
Gisteren 2de keer gaan trainen, waar ik normaal makkelijk 1u30 train + 30 min sparring, ben ik nu na 30 minuten zo leeg als iets.

Heel frustrerend.

Ocharme de salim... beseft die dat mensen van zijn leeftijd meestal een veel kleiner pensioen hebben... jesus
Mijn pa is zijn leeftijd, heel zijn leven bij de KBC gewerkt en heeft nog geen 1600/maand.

Ocharme de salim... beseft die dat mensen van zijn leeftijd meestal een veel kleiner pensioen hebben... jesus
Mijn pa is zijn leeftijd, heel zijn leven bij de KBC gewerkt en heeft nog geen 1600/maand.
Redelijk degoutant. Ik vraag me af in welke bracket hij zit met 2000 euro pensioen. Het zal alleszins ver over het gemiddelde zijn.

Redelijk degoutant. Ik vraag me af in welke bracket hij zit met 2000 euro pensioen. Het zal alleszins ver over het gemiddelde zijn.
Was mijn eerste reactie ook, maar in het artikel vertelt em dat hij meer geld verliest met zijn muziek, dan dat het opbrengt.

Als hij stopt met muziek maken en optreden, gaat die volgens mij wel toekomen.

Is imo meer clickbait dan iets anders

Merci voor de tips.

Euh, andere ergenis die mij nu wel heel zwaar op de maag ligt.
Ik krijg hier ne brief van de politie. Ik dacht een boete ofzo.

Ik doe dat open is dat ne brief met uitnodiging tot verhoor als verdachte in een zaak die vrijheidsberoving met zich teweeg kan brengen. Met name oplichting via het internet dd 08/2/2022.

Ik val hier een beetje bijna van mijne stoel. Ik heb gebeld omdat dat een vergissing moet zijn maar die kunnen en mogen mij niks per telefoon meedelen.
Dus ik moet wachten tot mijn verhoor zaterdag om iets te weten. Wtf is dat zelfs.
Dat heeft een buurvrouw van ons ook eens gehad. Ze konden/wilden/mochten toen ook niets zeggen, en het ging effectief om iemand die de identiteit van haar man had gebruikt. We zijn toen wel naar het politiekantoor gegaan, want de buurvrouw is hoogbejaard en was compleet over haar toeren, uiteindelijk hebben ze toen met tegenzin gezegd waar het over ging. Ik zou me dus (niet al te) veel zorgen maken.

Merci voor de tips.

Euh, andere ergenis die mij nu wel heel zwaar op de maag ligt.
Ik krijg hier ne brief van de politie. Ik dacht een boete ofzo.

Ik doe dat open is dat ne brief met uitnodiging tot verhoor als verdachte in een zaak die vrijheidsberoving met zich teweeg kan brengen. Met name oplichting via het internet dd 08/2/2022.

Ik val hier een beetje bijna van mijne stoel. Ik heb gebeld omdat dat een vergissing moet zijn maar die kunnen en mogen mij niks per telefoon meedelen.
Dus ik moet wachten tot mijn verhoor zaterdag om iets te weten. Wtf is dat zelfs.
Ge kunt misschien zaterdag zelf een klacht indienen hiertegen wegens smaad en eerroof.

Ik zou me ook wel zorgen maken indien er een vrijheidsberoving zou komen, alleen weet ik nog niet voor wie, gij ( als hete brok, die zijn zeepje goed moet vasthouden) of de anderen (gij die iedereen tot bitch maakt en dan hebben we het nog niet over uw wc-cultuur)

Een hoop spullen op marketplace gezet en de gieren waren er al met hun scam-berichten. Als ik geen IQ van boven de 75 had, was mijn rekening al leeg, mijn huis weggegeven en kon ik onder de brug slapen. Gelukkig staat er nog een matras te koop :unsure:

Ge kunt misschien zaterdag zelf een klacht indienen hiertegen wegens smaad en eerroof.

Ik zou me ook wel zorgen maken indien er een vrijheidsberoving zou komen, alleen weet ik nog niet voor wie, gij ( als hete brok, die zijn zeepje goed moet vasthouden) of de anderen (gij die iedereen tot bitch maakt en dan hebben we het nog niet over uw wc-cultuur)
Remember American History X?

Smaad kan alleen als hij politieambtenaar is en eerroof alleen als het openbaar is. Dus een klacht bij de politie valt daar niet onder.

Zal gewoon een ontevreden koper/verkoper zijn van iets die online verkocht werd

Een hoop spullen op marketplace gezet en de gieren waren er al met hun scam-berichten. Als ik geen IQ van boven de 75 had, was mijn rekening al leeg, mijn huis weggegeven en kon ik onder de brug slapen. Gelukkig staat er nog een matras te koop :unsure:
had iets gratis op 2dehands gegooid en tot mijn verbazing maar 81 scammers. blij dat het weg is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan