Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hun koe zal plat zijn.Nog geen enkel probleem gezien in Colruyt of Delhaize ivm melk. Kan ook gewoon een leveringsprobleem zijn bij (jouw) Aldi.
Alsof dat geen verbetering gaat zijn, please. Ooit al eens van Waregem richting Gent moeten oprijden of omgekeerd komende van anzegem richting Kortrijk? Dat is een klare ramp.De ‘verbeterings’werken rond Waregem en Deerlijk zijn begonnen. Een úúr om thuis te geraken Deerlijk - Marke.
Het zal een verbetering zijn maar gelijk ze hier wegenwerken doen zijn mijn kinderen afgestudeerd tegen dat het af is. Dit was nu een uur langer en dan is dat volgens de krant nog ‘kleine hinder’ en zal het vanaf 8 augustus pas echt moeilijk worden.Alsof dat geen verbetering gaat zijn, please. Ooit al eens van Waregem richting Gent moeten oprijden of omgekeerd komende van anzegem richting Kortrijk? Dat is een klare ramp.
Het zal een verbetering zijn maar gelijk ze hier wegenwerken doen zijn mijn kinderen afgestudeerd tegen dat het af is. Dit was nu een uur langer en dan is dat volgens de krant nog ‘kleine hinder’ en zal het vanaf 8 augustus pas echt moeilijk worden.
![]()
Babboe Max-E
Dé eerste elektrische bakfiets waarmee je met maar liefst 6 kindjes op pad kunt! De elektrische Babboe Max is daarom ideaal voor grote gezinnen, gastouders en kinderdagverblijven. Het ritje naar de kinderboerderij, het park of de speeltuin wordt zo nog makkelijker en gezelliger!www.babboe.be

![]()
Babboe Max-E
Dé eerste elektrische bakfiets waarmee je met maar liefst 6 kindjes op pad kunt! De elektrische Babboe Max is daarom ideaal voor grote gezinnen, gastouders en kinderdagverblijven. Het ritje naar de kinderboerderij, het park of de speeltuin wordt zo nog makkelijker en gezelliger!www.babboe.be
| Actieradius (km) | 25-50 |
|---|

Je ergeren aan wielertoeristen en dan zo een onding als een bakfiets voorstellen. Ik hoop dat iedereen met zo een elektrische bakfiets hun batterij begeeft op 20km van huis en dat er hen niemand kan komen depanneren.![]()
Babboe Max-E
Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.Wel sterk afhankelijk welke diabetes. Type 2 waarbij je zelf resistent bent aan je eigen insuline dan kan minder koolhydraten eten inderdaad helpen. En inderdaad in combinatie met bewegen de afhankelijkheid van insuline sterk verminderen of zelfs geheel overbodig maken.
Maar een type 1 maakt helemaal geen insuline. Die moet wel insuline spuiten.
En vetten moet je als diabeet ook zoveel mogelijk vermijden en teveel proteïnen kunnen ook uw bloedsuikerspiegel doen stijgen. Dus als diabeet is het nog zo simpel niet om enkel dit of enkel dat te eten.
Ja want zo zwart wit is het allemaal...Of kunt ook gewoon gezond eten en niet zo fucking dik worden. Dan gade geen diabetes krijgen.
Nooit begrepen hoe sommigen zulke vetzakken kunnen worden. Sommigen hebben de wilskracht van een worm i guess.
Begrijp niet dat de wegenwerken in België altijd zo verschrikkelijk lang moeten duren. Hier in de buurt is er een lokale wegverzakking geweest waarbij ook een deel van de riolering is beschadigd. Het duurt een half jaar om dat te herstellenDe ‘verbeterings’werken rond Waregem en Deerlijk zijn begonnen. Een úúr om thuis te geraken Deerlijk - Marke.
.Een half jaar om een volledig op en afrittencomplex opnieuw aan te leggen lijkt mij nu niet overdreven lang toch?Begrijp niet dat de wegenwerken in België altijd zo verschrikkelijk lang moeten duren. Hier in de buurt is er een lokale wegverzakking geweest waarbij ook een deel van de riolering is beschadigd. Het duurt een half jaar om dat te herstellen.
??Duurt maar tot september, de werken van de a19-r8 splitsing gaan 2 jaar duren..
de werken in Waregem duren maar tot september. De Trompetsplitsing op de R8 in Kortrijk met afrit/oprit van de A19 gaat 2 jaar duren
Ziet er mij eerder iets uit voor een vrijgezellen waar de bruidegom mag trappen terwijl zijn kameraden in die bak zitten te zuipen.
Actieradius (km) 25-50
![]()
Ik ken de regio daar niet. Heb het over de werken aan een lokale steenweg (wegverzakking) waarvoor ik 6 maanden toch serieus overdreven vind.Een half jaar om een volledig op en afrittencomplex opnieuw aan te leggen lijkt mij nu niet overdreven lang toch?