Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pan bedoelt dat bestuurders enkelvoud zou moeten zijn.Is gebeurd tijdens het rijden, wij hadden het niet door dat hij al in brand stond.
Kunnen de forumleden met animated gif avatars aub een mondmaskerplicht opgelegd krijgen zodat die stoppen met hun virus te verspreiden?
Mensen die multiposten.Collega's met kinderen en hun privileges die zich niets aantrekken van eerder gemaakte afspraken.
Hoe maak ik hier mijn avatar van?
Omgekeerde psychologie is toch zo gemakkelijk hèHoe maak ik hier mijn avatar van?

onmogelijkHoe maak ik hier mijn avatar van?
Damnonmogelijk

sorry, als ik ooit te weten komt hoe het toch lukt, breng ik je direct op de hoogte want die saaie L van u is ook maar niets.
Danku, ik kijk er naar uit.sorry, als ik ooit te weten komt hoe het toch lukt, breng ik je direct op de hoogte want die saaie L van u is ook maar niets.
geen probleemDanku, ik kijk er naar uit.
This cannot be unseenDezelfde avatars die niet synchroon lopen.![]()

Bewegende avatarsDezelfde avatars die niet synchroon lopen.![]()

Als ge refreshed op de pagina lopen ze wel syncroon opeensDezelfde avatars die niet synchroon lopen.![]()
Doet mij denken aan een rare wiske...Ik krijg er koppijn van en vind het semi-geil tegelijk.
Confused af.