Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig vliegt de tijd wanneer je je amuseert!Geen ergernis perse maar toch: kijk op Abebooks en zie staan The Ink Black Heart. Een nieuwe Robert Galbraith (JK Rowling) en die boeken vind ik echt fantastisch (suck it Harry Potter).
Available………… in 144 days.![]()
Ik weet niet of ge met opzet Marvin hebt genomen of ne random foto, maar Marvin The Paranoid Android is

Marvin is mijn maatje! Dit ben ik "...though it was beautifully constructed and polished it looked somehow as if the various parts of its more or less humanoid body didn't quite fit properly. In fact, they fit perfectly well, but something in its bearing suggested that they might have fitted better."Ik weet niet of ge met opzet Marvin hebt genomen of ne random foto, maar Marvin The Paranoid Android is![]()
Das nu al een focking week…
Och, als het maar een weekje is.Om het met de woorden van Fannie Lou Hamer te zeggen: I’m sick and tired of being sick and tired.Das nu al een focking week…
Geprobeerd om de dag zonder pijnstiller door te komen maar mislukt. Ik produceer wel al een pak minder snot dan gisteren.![]()
Ging het niet sowieso in het water liggen?gr8 ... in het water gevallen.
@Handtekening van @Sir.Killalot.Haha heel herkenbaar, ik had exact hetzelfde toen ik er mee begon. Poetste thans altijd mijn tanden, maar het flossen heeft een héél grote positieve impact gehad op mijn tandvlees (en dus ook algemene mondhygiene).
Eén keer eens ruiken aan zo een borsteltje na gebruik (mocht je eens een dag of twee vergeten te flossen zijn) en je weet meteen weer waarom het nodig is om het te doen![]()
Juist zoals de vorige keer, net de ramen gewassenDinsdag en woensdag terug kans op saharazand.
De carwashindustrie zuigt ons leeg!!

Dinsdag en woensdag terug kans op saharazand.
Allemaal de schuld van de sossen!'t is een complot zeg ik u!
Big Sand is een van de oudste complotten op deze aardbol!'t is een complot zeg ik u!
eenvoudige oplossing: auto niet wassenDinsdag en woensdag terug kans op saharazand.

Way ahead of you!eenvoudige oplossing: auto niet wassen![]()
Ik had onlangs ontdekt dat ik mijn auto de laatste keer gewassen heb half 2020.eenvoudige oplossing: auto niet wassen![]()