Nee, thaaaaaansNogthans?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, thaaaaaansNogthans?![]()
het is de ergernis thread dus tag ik klotenummersTag dan een deftig lied he

Ik zou op zo’n moment echt de drang hebben om een luide scheet te laten en te zeggen “Hehe nu zijn ze stil, dat lucht op”Dikke zagen op de trein
Ja, reizen met de trein is kut
Ja, het OV is slecht geregeld in België
Maar houd 's morgens vroeg uw klep toe - niemand hoeft dat nog eens door de treinwagon horen weerklinken in een vadsig Antwèèèrps accent
Zwijg! We zitten allemaal in dezelfde shit, we weten het al zonder uw klaagzang te aanhoren
Bon, ik heb mijn zegje gedaan - peace out![]()
10minutemail of een andere throwaway. Works like a charm.Waarom wil tegenwoordig elke website dat ik een account aanmaak om dingen bij hen te kopen? Ik wil tickets kopen om te gaan zwemmen: maak een account aan. Ik wil tickets kopen voor Bokrijk: maak een account aan. Gast, ik ga één keer per 10 jaar naar Bokrijk, waarom moet ik daarvoor een account aanmaken?
Wij wonen hier nu 7 jaar en krijgen nog geregeld post waar ze van onze voorganger zijn bijdrage vragen voor het Islamitisch uitvaardsfondsJe hebt wel heel veel geduld.
Toen wij verhuisden de afspraak gemaakt dat ze via BPost hun post 4 maanden lieten doorsturen naar hun nieuw adres en ze dan ook zelf instaan voor adreswijzigingen. Na die 4 maanden kwam er af en toe nog iets binnen bij ons, dat heb ik nog een keer of drie in hun bus gaan duwen. Toen het bleef komen op den duur alle post die toen nog binnenkwam met een dikke "woont niet meer op dit adres" terug in een rode brievenbus gedeponeerd.
Say what?! Ik heb niks misdaan!Wannez kan vrezen voor nog een nier.

Het zijn altijd de beste eerst, mon ami…Say what?! Ik heb niks misdaan!
Hmmm..Dat is toch verdacht hoor… Kijk eens of Madam kay-gell en Madam -TC- geen levensverzekering op jullie hebben.
madam -TC- is wel degene die mij dat pakje heeft aangepraat
Hier proberen de multifunctionals na x pagina's binnen te trekken de pagina's op te eten en te verfrommelen i.p.v. te scannen.Net iemand op kantoor moeten wijsmaken dat je op zo'n multifunctional ook 10 pagina's in die invoerlade kan leggen en dat die dan alles in één keer scant. Die kerel was blad per blad aan het scannen op die glasplaat.![]()
Ook al meegemaaktHier proberen de multifunctionals na x pagina's binnen te trekken de pagina's op te eten en te verfrommelen i.p.v. te scannen.
Enkel een kraaknet blad is daar nog goed genoeg voor!
. Of een nietje vergeten uit te halen of zo
.Ge kunt die overschrijving toch gewoon scannen en dan is dat allemaal al ingevuld?Waarom kan ik in 2022 nog steeds niet een factuur betalen door gewoon een QR code te scannen? Nee, ik moet als een holbewoner de naam van de begunstigde, de rekeningnummer, het bedrag en de gestructureerde mededeling handmatig intypen.