Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke zagen op de trein :angry:

Ja, reizen met de trein is kut
Ja, het OV is slecht geregeld in België

Maar houd 's morgens vroeg uw klep toe - niemand hoeft dat nog eens door de treinwagon horen weerklinken in een vadsig Antwèèèrps accent :eviltongue::angry:

Zwijg! We zitten allemaal in dezelfde shit, we weten het al zonder uw klaagzang te aanhoren

Bon, ik heb mijn zegje gedaan - peace out ✌️
Ik zou op zo’n moment echt de drang hebben om een luide scheet te laten en te zeggen “Hehe nu zijn ze stil, dat lucht op”

Waarom wil tegenwoordig elke website dat ik een account aanmaak om dingen bij hen te kopen? Ik wil tickets kopen om te gaan zwemmen: maak een account aan. Ik wil tickets kopen voor Bokrijk: maak een account aan. Gast, ik ga één keer per 10 jaar naar Bokrijk, waarom moet ik daarvoor een account aanmaken?
10minutemail of een andere throwaway. Works like a charm.

Je hebt wel heel veel geduld.

Toen wij verhuisden de afspraak gemaakt dat ze via BPost hun post 4 maanden lieten doorsturen naar hun nieuw adres en ze dan ook zelf instaan voor adreswijzigingen. Na die 4 maanden kwam er af en toe nog iets binnen bij ons, dat heb ik nog een keer of drie in hun bus gaan duwen. Toen het bleef komen op den duur alle post die toen nog binnenkwam met een dikke "woont niet meer op dit adres" terug in een rode brievenbus gedeponeerd.
Wij wonen hier nu 7 jaar en krijgen nog geregeld post waar ze van onze voorganger zijn bijdrage vragen voor het Islamitisch uitvaardsfonds

Ik heb op Etsy een kleurboek gevonden voor de jongste. Het is vrij specifiek dus ik content. Voor de oudste een zakje chaos emeralds want grote Sonic fan. Kleurboek €7.49, chaos emeralds €9,85.
Kom aan afrekenen, met shipping: €56,85.
F datte met een grote F.

Vrijdag wordt stilaan de vaste dag waarop alle werkapplicaties niet werken.

Leuk voor wie moet antwoorden op telefoontjes van externen: 'vraag ze om later terug te bellen'

Net iemand op kantoor moeten wijsmaken dat je op zo'n multifunctional ook 10 pagina's in die invoerlade kan leggen en dat die dan alles in één keer scant. Die kerel was blad per blad aan het scannen op die glasplaat. :wtf:

aaargh, ik zit hier al 2 weken te wachten op mijn isolatie, ze beloven ze telkens maal en al 2 weekends dat ik niks heb kunnen doen aan den bouw.

in het grote excusenboek van vandaag: "ja, we zoeken een kleinere vrachtwagen want de grote kan in uw straat niet"

sayeth what??? hier wordt al 10 jaar bouwmateriaal geleverd met kolossen van opleggers.

Is er een nieuw formaat van camion op de markt? zo een roadtrain gelijk in Australië of zo?

:eviltongue:

Net iemand op kantoor moeten wijsmaken dat je op zo'n multifunctional ook 10 pagina's in die invoerlade kan leggen en dat die dan alles in één keer scant. Die kerel was blad per blad aan het scannen op die glasplaat. :wtf:
Hier proberen de multifunctionals na x pagina's binnen te trekken de pagina's op te eten en te verfrommelen i.p.v. te scannen.

Enkel een kraaknet blad is daar nog goed genoeg voor!

Hier proberen de multifunctionals na x pagina's binnen te trekken de pagina's op te eten en te verfrommelen i.p.v. te scannen.

Enkel een kraaknet blad is daar nog goed genoeg voor!
Ook al meegemaakt :). Of een nietje vergeten uit te halen of zo 🤦‍♂️.

Waarom kan ik in 2022 nog steeds niet een factuur betalen door gewoon een QR code te scannen? Nee, ik moet als een holbewoner de naam van de begunstigde, de rekeningnummer, het bedrag en de gestructureerde mededeling handmatig intypen.

Waarom kan ik in 2022 nog steeds niet een factuur betalen door gewoon een QR code te scannen? Nee, ik moet als een holbewoner de naam van de begunstigde, de rekeningnummer, het bedrag en de gestructureerde mededeling handmatig intypen.
Ge kunt die overschrijving toch gewoon scannen en dan is dat allemaal al ingevuld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan