Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen ergernis perse maar toch: kijk op Abebooks en zie staan The Ink Black Heart. Een nieuwe Robert Galbraith (JK Rowling) en die boeken vind ik echt fantastisch (suck it Harry Potter).
Available………… in 144 days. ☹️

Geen ergernis perse maar toch: kijk op Abebooks en zie staan The Ink Black Heart. Een nieuwe Robert Galbraith (JK Rowling) en die boeken vind ik echt fantastisch (suck it Harry Potter).
Available………… in 144 days. ☹️
Gelukkig vliegt de tijd wanneer je je amuseert!

Gelukkig vliegt de tijd wanneer je je amuseert!

a0b8f09e410279e7973b04c1b17e24cf--robot-tattoo-cool-t-shirts.jpg

Ik weet niet of ge met opzet Marvin hebt genomen of ne random foto, maar Marvin The Paranoid Android is :love::love::love::love::love:
Marvin is mijn maatje! Dit ben ik "...though it was beautifully constructed and polished it looked somehow as if the various parts of its more or less humanoid body didn't quite fit properly. In fact, they fit perfectly well, but something in its bearing suggested that they might have fitted better."

Om het met de woorden van Fannie Lou Hamer te zeggen: I’m sick and tired of being sick and tired. :angry: Das nu al een focking week…

Geprobeerd om de dag zonder pijnstiller door te komen maar mislukt. Ik produceer wel al een pak minder snot dan gisteren. :coolbrows:

Om het met de woorden van Fannie Lou Hamer te zeggen: I’m sick and tired of being sick and tired. :angry: Das nu al een focking week…

Geprobeerd om de dag zonder pijnstiller door te komen maar mislukt. Ik produceer wel al een pak minder snot dan gisteren. :coolbrows:
Och, als het maar een weekje is.
Ongeveer een maand geleden ziek geworden, griep en zware keelontsteking met hoge koorts alles erop en eraan. Na een goede week begin het te beteren, maar bleef hoesten en bleef koorts krijgen. Sinds eind vorige week was het eindelijk aan het beteren en dacht ik dat ik er van af ging zijn. Tot afgelopen woensdag, 's morgens plots opnieuw hoge koorts, in de loop van de dag weer keelpijn, hoofdpijn, fel hoesten (meer en feller als een maand geleden).
Vandaag is het terug ietsje beter, maar het mag nu wel eens gedaan zijn.

2dehands.be laat echt zien hoe egoïstisch en onbeleefd sommige mensen kunnen zijn.

Een recente anekdote:

Een bepaald soort machine te koop gesteld voor 40 EUR, wat een enorm goede deal is relatief t.o.v. gelijkaardige modellen op 2dehands.be. Iemand vraagt meteen "wat is minimumprys". 40 EUR. Hij geeft zijn akkoord.
We maken een afspraak om het te komen ophalen. Blijken het 2 snotapen te zijn op een brommer die dachten een machine van 30kg mee te nemen op hun brommer...
Allez, ze bekijken het toestel in kwestie maar kunnen het aantal bar niet meten en ze hebben geen toestel meegenomen om dit te kunnen meten.
Allez², ze maken een nieuwe afspraak voor de dag erop zodat ze het aantal bar kunnen meten.
Komen ze aan en hoewel het toestel aangeeft dat het aantal bar voldoende was voor hen, doen ze plotseling moeilijk en vragen ze een korting omdat ze dat meetinstrument moesten aanschaffen om het aantal bar te kunnen meten...
Allez³, 5 EUR korting. Maar wel vandaag mee te nemen. "Ja, mijn vader kan die pas vanavond rond 20h00 komen ophalen omdat het te zwaar is om mee te nemen op mijn brommer." No fucking way dat ik op een zaterdagavond ga wachten op een dude voor 35 EUR. Ik stel voor dat ik het wel naar hem transporteer aangezien het niet ver was en ik sowieso die richting op moest maar mostly omdat ik hen kotsbeu was. Zo gezegd, zo gedaan.
Ja, volg ons. Pakken die idioten uiteraard de minst efficiënte route om naar hun huis te gaan. Elke degelijke persoon zou de eerder 5 EUR korting die ik hen gaf (gedeeltelijk) teruggeven (althans, dit zou ik hebben gedaan moest ik in hun plaats zijn geweest).

Neen, dag en bedankt.

images

Een andere (ook recente) anekdote:

Ik zet een Ikea kast te koop. Iemand doet een degelijk bod en ik aanvaard dit bod dan ook.
We spreken een welbepaalde dag af zodat hij de kast in kwestie kan komen ophalen.
Stuurt me doodleuk 2 uur vóór de afspraak: "Ja, seg, ik ga nog eerst even een andere kast bekijken. Moest die beter zijn, dan laat ik u iets weten".
Gast, ik blijf hier speciaal voor thuis en ik moet me aanpassen aan JOUW tijdsschema in de "hoop" dat jij mij als plebs de gunst geeft mij royaal te belonen voor 50 EUR? Fuck off.

lemon.jpg

Haha heel herkenbaar, ik had exact hetzelfde toen ik er mee begon. Poetste thans altijd mijn tanden, maar het flossen heeft een héél grote positieve impact gehad op mijn tandvlees (en dus ook algemene mondhygiene).

Eén keer eens ruiken aan zo een borsteltje na gebruik (mocht je eens een dag of twee vergeten te flossen zijn) en je weet meteen weer waarom het nodig is om het te doen :D
@Handtekening van @Sir.Killalot.

Gvd, kan ik wéér gaan rondrijden met ne vuile auto om dan een week later eindelijk eens te beslissen van ermee naar de carwash te gaan. De schande !

Ben men huidig werk kotsmeug.
Hard werken wordt gewoon niet gerespecteerd, en familie van 1 van de hoofden wordt gewoon voor getrokken terwijl je alles achter zijn/haar gat moet verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan