Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ontvang na een jaar nog steeds post voor de vorige bewoonster. Is post van BPost bank, dus ik dacht ik ga ze gewoon contacteren hierover, en dan lossen ze het zelf op. Zo is het uiteindelijk ook gelukt voor andere reclamebedrijven en dergelijke.

Ja dus echt onmogelijk om contact op te nemen. Heb geen bankrekeningnummer bij bpost, dus via een formulier kan het niet. En quasi iedere keuze in het keuzemenu leidt tot "dit kan u checken op de website".

Pfff
Je hebt wel heel veel geduld.

Toen wij verhuisden de afspraak gemaakt dat ze via BPost hun post 4 maanden lieten doorsturen naar hun nieuw adres en ze dan ook zelf instaan voor adreswijzigingen. Na die 4 maanden kwam er af en toe nog iets binnen bij ons, dat heb ik nog een keer of drie in hun bus gaan duwen. Toen het bleef komen op den duur alle post die toen nog binnenkwam met een dikke "woont niet meer op dit adres" terug in een rode brievenbus gedeponeerd.

Je hebt wel heel veel geduld.

Toen wij verhuisden de afspraak gemaakt dat ze via BPost hun post 4 maanden lieten doorsturen naar hun nieuw adres en ze dan ook zelf instaan voor adreswijzigingen. Na die 4 maanden kwam er af en toe nog iets binnen bij ons, dat heb ik nog een keer of drie in hun bus gaan duwen. Toen het bleef komen op den duur alle post die toen nog binnenkwam met een dikke "woont niet meer op dit adres" terug in een rode brievenbus gedeponeerd.

Zo hebben wij het eigenlijk al die tijd gedaan, maar weinig soelaas blijkbaar.

Accidentje met mijn stepke gehad op de beruchte fietslus .

il_fullxfull.2984023063_ct7s.jpg

Dat helpt allemaal niet…
Als ik met de koersfiets rij dan ben ik volledig(!) in het fluogeel en ze rijden mij nog altijd bijna van m’n sokken wegens “niet gezien menier” 😀
Dat is toch verdacht hoor… Kijk eens of Madam kay-gell en Madam -TC- geen levensverzekering op jullie hebben.

Fed-Ex. Moesten op maandag een pakje leveren maar kennelijk was er niemand thuis (dat is nieuws voor mij, maar soit) pakjes dus terug naar Zulte. En dat blijft daar maar. Dus ik bel daarnet toch eens.
‘Ja, maar als u het toch wil ontvangen moet u sowieso eerst met ons bellen’
TF? Hoezo ‘als ik het toch wil ontvangen’? Ik heb het gekocht dus ja, ik wil het ontvangen.
Uw koerier had zelfs geen briefje achtergelaten dus hoe moet ik dat weten? ‘Tja…eh…kijk, morgen komen we langs’.

Die vertelde mij ook dat je maar 5 dagen hebt om hen te contacteren, dus als je geen briefje in de bus hebt en niet elke dag checkt óf er van uit gaat dat het in het depot ligt omdat *zij* misschien achter lopen, ben je wel mooi je bestelling kwijt.

Accidentje met mijn stepke gehad op de beruchte fietslus hier op de kleine ring in Hasselt waar ik al meerdere malen mijn beklag over gedaan heb hier en tegen het stad.
Hier zo
De auto kwam van waar de vrouw op de fiets is, ik kwam rechts van de vrouw/wagen. Er loopt daar nu een doorlopende fietsstrook met haaientanden voor de wagens. (ik zou het beeld van het standpunt van de wagen nemen, maar die kant is hopeloos achterhaald op google maps)

Ik minder altijd al op die punten omdat ik weet hoe gevaarlijk dat is en onoverzichtelijk, maar het regende en was nog glad
Ik kon nog net van mijn stepke springen maar wel wat tegen de zijkant de auto gekomen en het stepke vooral richting de band van de wagen laten gaan.

Was net een zwaantje ook daar. Auto had heel kleine schade maar ik en stepke overleefd.
Oud madammeke was ewa in shock maar wel vriendelijk, ze was vooral bezorgd om mij. Blij dat ik dus standaard minder daar of die had mij mee opgeschept. Echt een gevaar is het daar geworden.
Handig om de verkeerstechnische fout bij iemand te leggen maar gewoon een gevaar op zich.
dat stuk van Le Carre Blue naar Hasselt Centrum over de kleine ring is in mijn ogen ook zeer gevaarlijk.
daar kom ik altijd met serieuze snelheid aan, maar niemand heeft dat door.
tegenwoordig stap ik af, ook voor die vervelende 'cobblestones' (Nederlands even vergeten)

dat stuk van Le Carre Blue naar Hasselt Centrum over de kleine ring is in mijn ogen ook zeer gevaarlijk.
daar kom ik altijd met serieuze snelheid aan, maar niemand heeft dat door.
tegenwoordig stap ik af, ook voor die vervelende 'cobblestones' (Nederlands even vergeten)

Ja, dat is daar idd ook een gevaarlijk stuk. Heel dat doorlopend "fietspad" (is eigenlijk gedeeld met voetgangers wat ook nog zo een probleem is) is fijn omdat ge nergens moet wachten als fietser. Maar veilig is dat allesbehalve gemaakt.

Waarom wil tegenwoordig elke website dat ik een account aanmaak om dingen bij hen te kopen? Ik wil tickets kopen om te gaan zwemmen: maak een account aan. Ik wil tickets kopen voor Bokrijk: maak een account aan. Gast, ik ga één keer per 10 jaar naar Bokrijk, waarom moet ik daarvoor een account aanmaken?

Waarom wil tegenwoordig elke website dat ik een account aanmaak om dingen bij hen te kopen? Ik wil tickets kopen om te gaan zwemmen: maak een account aan. Ik wil tickets kopen voor Bokrijk: maak een account aan. Gast, ik ga één keer per 10 jaar naar Bokrijk, waarom moet ik daarvoor een account aanmaken?
Bokrijk is thans de shit. Zeker dat oud dorpje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan