Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ontvang na een jaar nog steeds post voor de vorige bewoonster. Is post van BPost bank, dus ik dacht ik ga ze gewoon contacteren hierover, en dan lossen ze het zelf op. Zo is het uiteindelijk ook gelukt voor andere reclamebedrijven en dergelijke.

Ja dus echt onmogelijk om contact op te nemen. Heb geen bankrekeningnummer bij bpost, dus via een formulier kan het niet. En quasi iedere keuze in het keuzemenu leidt tot "dit kan u checken op de website".

Pfff

Nog nooit van gehoord. Slecht gepoetst is 1 ding, maar teveel?

Nu, doet me er aan denken dat ik dringend een afspraak moet maken. Had 1 tand die pijn deed en ik zeker ben dat er een gat zit, ondertussen zijn de twee er rond ook pijnlijk. Lijkt me dus al te laat, maar goed.
Ze zei niet te veel, maar wel te hard. En dat kan je weldegelijk. Heb ik hier ook voor, geen gaatjes maar wel schade aan het tandvlees.

Nog nooit van gehoord. Slecht gepoetst is 1 ding, maar teveel?

Nu, doet me er aan denken dat ik dringend een afspraak moet maken. Had 1 tand die pijn deed en ik zeker ben dat er een gat zit, ondertussen zijn de twee er rond ook pijnlijk. Lijkt me dus al te laat, maar goed.

Te hard poetsen vooral, blijkbaar gekend bij manuele poetsers... Of elektrische poetsers die te hard duwen zoals het rode lichtje op de mijne mij heel frequent duidelijk maakt. :unsure:

Te hard poetsen vooral, blijkbaar gekend bij manuele poetsers... Of elektrische poetsers die te hard duwen zoals het rode lichtje op de mijne mij heel frequent duidelijk maakt. :unsure:
Guilty. Terugtrekkend tandvlees op verschillende plaatsen hier.

Vanaf nu enkel nog elektrisch - die pinkt hier ook regelmatig

Bolognese saus laten aanbranden tijdens telefoongesprek. Dan maar de pot door het raam het gazon op een gesmeten en te hard met mijn kop tegen de muur geboenkt, dikke bult en blauwe plek en sindsdien aan maar slapjes op mijn benen.

Autokeuring -_-. Geen enkele afspraak (over alle stations) binnen de maand te vinden en zonder afspraak staat men tot op straat aan te schuiven.
Ik heb nog nooit een afspraak gemaakt voor de autokeuring en heb ook nog nooit heel lang moeten wachten, zeker niet aanschuiven tot op straat.
Beetje plannen, camera's online volgen en misschien ook wat geluk hebben.

Het zal wel al te laat zijn, maar dat is zeker compatibel.
Die 0.5v gaat uw laptop niet kapot maken.
Ik had het ook al opgezocht, maar de ene bron zegt dat die voltage exact hetzelfde moet zijn en de andere dat een afwijking van zo'n 5% (enkel meer, niet minder) wel mag. De meeste bronnen zeggen het laatste.

Ik had hier nog zo een universele adapter liggen (zeker al 7 of 8 jaar oud denk ik) van toen ik bij een vorige laptop een kapotte adapter had, de laptop zelf heeft het toen nog enkele jaren uitgehouden.
Dan in 2019 had ik opnieuw problemen met de laptop die ik toen had, toestel nog maar net 2 jaar oud (net buiten garantie), ik dacht toen ook aan de adapter, dus toen ook die universele adapter boven gehaald, maar bleek toch dat het dat niet was, was toen intern in de laptop dat er iets stuk was.
Dan maar een nieuw toestel gekocht (toestel dat ik nu heb), nu zit het probleem blijkbaar in het kabeltje, er is ergens een slecht contact in de kabel waardoor hij soms niet werkt. Dus nu maar die universele adapter boven en halen en hopen dat de laptop het daarmee nog enkele jaren gaat volhouden.

Of misschien toch al uitkijken naar iets nieuws? Want het toestel is ook al uit elkaar aan het vallen.
Dit is mijn eerste laptop die echt letterlijk uit elkaar aan het vallen is. Ik heb in het verleden altijd toestellen van Targa en Medion gehad, nooit problemen, nu heb ik een Acer en die valt uit elkaar...

Dikke zagen op de trein :angry:

Ja, reizen met de trein is kut
Ja, het OV is slecht geregeld in België

Maar houd 's morgens vroeg uw klep toe - niemand hoeft dat nog eens door de treinwagon horen weerklinken in een vadsig Antwèèèrps accent :eviltongue::angry:

Zwijg! We zitten allemaal in dezelfde shit, we weten het al zonder uw klaagzang te aanhoren

Bon, ik heb mijn zegje gedaan - peace out ✌️

Hier ook paradontax. De smaak is recent verbeterd. (y)

Flossen helpt ook heel goed tegen tandvleesproblemen.
Ja de smaak is minder zout, maar ik maak mezelf nu wijs dat het minder goed werkt :D

De 'andere' smaak tov gewond tandpasta proef je na een week sowieso niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan