En ik doe andere dingen met fastfood ipv er op te schuppen!Ik was met de auto dus pleit onschuldig!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik doe andere dingen met fastfood ipv er op te schuppen!Ik was met de auto dus pleit onschuldig!
Euh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.Gisteren raar gevoel in hele linker arm en schouder, straalde zo hard uit in mijn schouder dat ik een ibuprofen moest nemen om te slapen. Deze morgen wakker geworden met pink en ringvinger in slaap. Voelt nog steeds raar.. hopelijk gaat dat weg want ik heb geen goesting in een hoop vage dokters met een 'wel ge zijt oud eh'
Ik vermoed eerder een geknelde zenuw, zal morgen zien of het nog zo is en dan eens bellenEuh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.
Als er nog een morgen is.Ik vermoed eerder een geknelde zenuw, zal morgen zien of het nog zo is en dan eens bellen
Misschien wel he.Als er nog een morgen is.
Hah, ik zal u laten weten wat ze morgen zeggen de kans is groot dat het is 'als het na pasen nog zo is, bel eens terug en we zullen zien of ge voor eind april kunt binnen komen'. Het moet al heel serieus zijn voor ze u zelfs laten afkomen in deze tijden. De kinderen hebben 39,5 koorts gehad en dat was gewoon van 'wacht een paar dagen en bel dan eens terug, neem dan een test en dan zullen we een afspraak maken'Als er nog een morgen is.
Hah, ik zal u laten weten wat ze morgen zeggen de kans is groot dat het is 'als het na pasen nog zo is, bel eens terug en we zullen zien of ge voor eind april kunt binnen komen'. Het moet al heel serieus zijn voor ze u zelfs laten afkomen in deze tijden. De kinderen hebben 39,5 koorts gehad en dat was gewoon van 'wacht een paar dagen en bel dan eens terug, neem dan een test en dan zullen we een afspraak maken'
De voordelen van gratis/staats gezondheidszorg eh. Gisteren nog een artikel dat de gemiddelde wachttijd voor een gynaecoloog afspraak 24 weken isPersoonlijk zou ik daar eigenlijk niet kunnen mee lachen en al zeker niet met mijn kinderen. Man wat ben ik blij met mijn prive ziekenhuis / gp's. Zelfs op een zondag om 23:00 kan ik daar toekomen voor mijn kinderen te checken.
Herkenbaar, bij ons (overheid) valt het op dat de dikkere auto´s bij de lagere graden zitten.Bij mij is het juist omgekeerd. Ik heb los de minst dure auto op onze personeelsparking (Seat Ibiza). Mijn rechtstreekse collega's hebben een Tesla, Jaguar, Mercedes,.... Ik heb toch al opmerkingen gekregen in de trend van "Wanneer ga je die hobbelkar wegdoen en eens een echte auto kopen?". Als ik dan zeg dat een auto de laagste prioriteit heeft en dat ik hoop dat die zeker nog 5 jaar meegaat dan krijg ik meestal zeer onbegripvolle gezichten
Ik zou daar toch stante pede naar de kliniek mee gaan. Dat zijn klassieke tekenen van een hartaanval. Gene zever.Gisteren raar gevoel in hele linker arm en schouder, straalde zo hard uit in mijn schouder dat ik een ibuprofen moest nemen om te slapen. Deze morgen wakker geworden met pink en ringvinger in slaap. Voelt nog steeds raar.. hopelijk gaat dat weg want ik heb geen goesting in een hoop vage dokters met een 'wel ge zijt oud eh'
Nope dat mogen ze niet eisen. Ze zijn dat verplicht zonder voorwaarden.Vraagje over onze nieuwe autoaankoop: kan de tweedehandsgarage zomaar als voorwaarde stellen dat het eerste onderhoud bij hen dient te gebeuren, anders vervalt de 1jarige garantie? Ik lees overal van dat men dat niet als voorwaarde mogen stellen.
Ben aan het denken om klacht in te dienen bij de FOD economie, kan daar echt niet tegen zulke praktijken...
Zouden ze daarvoor boete kunnen krijgen moest ik nu een melding maken bij de FOD economie (bij het meldpunt)? Het staat letterlijk op mijn factuur, die voorwaarde.Nope dat mogen ze niet eisen. Ze zijn dat verplicht zonder voorwaarden.
Kom, een meme van maken!!Bekijk bijlage 8702
Komt iedereen met de fiets, is 't nog ni goed voor die mannen.

Kom, een meme van maken!!
![]()
Waarom?Sowieso, maar die van mij moet eerst die tekst van die zijn shirt weg photoshoppen da kan ik ni.
En straks klagen die het hardst wanneer benzine/diesel/ellentrik duurder wordt.Bij mij is het juist omgekeerd. Ik heb los de minst dure auto op onze personeelsparking (Seat Ibiza). Mijn rechtstreekse collega's hebben een Tesla, Jaguar, Mercedes,.... Ik heb toch al opmerkingen gekregen in de trend van "Wanneer ga je die hobbelkar wegdoen en eens een echte auto kopen?". Als ik dan zeg dat een auto de laagste prioriteit heeft en dat ik hoop dat die zeker nog 5 jaar meegaat dan krijg ik meestal zeer onbegripvolle gezichten te zien.