Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren raar gevoel in hele linker arm en schouder, straalde zo hard uit in mijn schouder dat ik een ibuprofen moest nemen om te slapen. Deze morgen wakker geworden met pink en ringvinger in slaap. Voelt nog steeds raar.. hopelijk gaat dat weg want ik heb geen goesting in een hoop vage dokters met een 'wel ge zijt oud eh'

Gisteren raar gevoel in hele linker arm en schouder, straalde zo hard uit in mijn schouder dat ik een ibuprofen moest nemen om te slapen. Deze morgen wakker geworden met pink en ringvinger in slaap. Voelt nog steeds raar.. hopelijk gaat dat weg want ik heb geen goesting in een hoop vage dokters met een 'wel ge zijt oud eh'
Euh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.

Euh. Laat toch maar checken. Ik heb da ook es gehad. Heb een week in kliniek kunnen gaan kamperen met wat leek op een hartinfarct maar uiteindelijk pericarditis was.
Ik vermoed eerder een geknelde zenuw, zal morgen zien of het nog zo is en dan eens bellen

Als er nog een morgen is.
Misschien wel he.

Het Tongue Drive System moet mensen met een verlamming helpen om zelfstandig te bewegen.
Tongue Drive System wordt bestuurd door een kleine magnetische tongpiercing. Een koptelefoon communiceert met de tongpiercing en detecteert de bewegingen, waarna de rolstoel wordt aangedreven.

Als er nog een morgen is.
Hah, ik zal u laten weten wat ze morgen zeggen de kans is groot dat het is 'als het na pasen nog zo is, bel eens terug en we zullen zien of ge voor eind april kunt binnen komen'. Het moet al heel serieus zijn voor ze u zelfs laten afkomen in deze tijden. De kinderen hebben 39,5 koorts gehad en dat was gewoon van 'wacht een paar dagen en bel dan eens terug, neem dan een test en dan zullen we een afspraak maken'

Hah, ik zal u laten weten wat ze morgen zeggen de kans is groot dat het is 'als het na pasen nog zo is, bel eens terug en we zullen zien of ge voor eind april kunt binnen komen'. Het moet al heel serieus zijn voor ze u zelfs laten afkomen in deze tijden. De kinderen hebben 39,5 koorts gehad en dat was gewoon van 'wacht een paar dagen en bel dan eens terug, neem dan een test en dan zullen we een afspraak maken'

Persoonlijk zou ik daar eigenlijk niet kunnen mee lachen en al zeker niet met mijn kinderen. Man wat ben ik blij met mijn prive ziekenhuis / gp's. Zelfs op een zondag om 23:00 kan ik daar toekomen voor mijn kinderen te checken.

Persoonlijk zou ik daar eigenlijk niet kunnen mee lachen en al zeker niet met mijn kinderen. Man wat ben ik blij met mijn prive ziekenhuis / gp's. Zelfs op een zondag om 23:00 kan ik daar toekomen voor mijn kinderen te checken.
De voordelen van gratis/staats gezondheidszorg eh. Gisteren nog een artikel dat de gemiddelde wachttijd voor een gynaecoloog afspraak 24 weken is

Bij mij is het juist omgekeerd. Ik heb los de minst dure auto op onze personeelsparking (Seat Ibiza). Mijn rechtstreekse collega's hebben een Tesla, Jaguar, Mercedes,.... Ik heb toch al opmerkingen gekregen in de trend van "Wanneer ga je die hobbelkar wegdoen en eens een echte auto kopen?". Als ik dan zeg dat een auto de laagste prioriteit heeft en dat ik hoop dat die zeker nog 5 jaar meegaat dan krijg ik meestal zeer onbegripvolle gezichten
Herkenbaar, bij ons (overheid) valt het op dat de dikkere auto´s bij de lagere graden zitten.
Dan valt ook soms de opmerking: "met uw loon kunt ge u toch x of y permitteren. "
Ik ben content met een tweedehands middenklasser van een 10k waar ik hopelijk 10j met rij. Waarom zou ik dan geld spenderen aan een Tesla? Er zijn wel leukere dingen om m'n geld aan te spenderen.
Die firmawagens zijn een godsgeschenk voor werkgevers die een bepaald profiel willen houden zonder teveel geld tegenaan te gooien. Ik hoor kameraden af en toe zeggen, ik zou daar kunnen beginnen voor een hoger loon, maarja de wagen is een klasse lager..

Ik zou daar toch stante pede naar de kliniek mee gaan. Dat zijn klassieke tekenen van een hartaanval. Gene zever.

Vraagje over onze nieuwe autoaankoop: kan de tweedehandsgarage zomaar als voorwaarde stellen dat het eerste onderhoud bij hen dient te gebeuren, anders vervalt de 1jarige garantie? Ik lees overal van dat men dat niet als voorwaarde mogen stellen.

Ben aan het denken om klacht in te dienen bij de FOD economie, kan daar echt niet tegen zulke praktijken...

Vraagje over onze nieuwe autoaankoop: kan de tweedehandsgarage zomaar als voorwaarde stellen dat het eerste onderhoud bij hen dient te gebeuren, anders vervalt de 1jarige garantie? Ik lees overal van dat men dat niet als voorwaarde mogen stellen.

Ben aan het denken om klacht in te dienen bij de FOD economie, kan daar echt niet tegen zulke praktijken...
Nope dat mogen ze niet eisen. Ze zijn dat verplicht zonder voorwaarden.

FB_IMG_1649005425353.jpg

Komt iedereen met de fiets, is 't nog ni goed voor die mannen.

Bij mij is het juist omgekeerd. Ik heb los de minst dure auto op onze personeelsparking (Seat Ibiza). Mijn rechtstreekse collega's hebben een Tesla, Jaguar, Mercedes,.... Ik heb toch al opmerkingen gekregen in de trend van "Wanneer ga je die hobbelkar wegdoen en eens een echte auto kopen?". Als ik dan zeg dat een auto de laagste prioriteit heeft en dat ik hoop dat die zeker nog 5 jaar meegaat dan krijg ik meestal zeer onbegripvolle gezichten te zien.
En straks klagen die het hardst wanneer benzine/diesel/ellentrik duurder wordt.
(Voor die 10.000den euro's extra in prijs koop je nog zeer lang brandstof.)

Ik geef ook liever centen uit aan reizen/wellness/... living the good life.

Een auto is puur functioneel.

En dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat die gestolen wordt.
Dan kan ik die eender waar met een vrij gerust hart achterlaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan