Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meneer schijt geld zeker?!? Tis niet omdat de prijzen goedkopER zijn dat ze goedkoop zijn en die van mij rijdt niet op lucht!
Nee, maar ik heb momenteel personeel dat voor mijn geld aan het werken is. Dan kunt ge u al eens een folieke veroorloven. :unsure:

Riadh Bahri met zijn spreekbeurt over Biden zijn vlieger en auto in het Journaal daarnet. Tenenkrullend.

Haha echt, ik kijk voor de eerste keer in weken nog eens naar het Journaal.

Eerst alle details over waar Biden vannacht en morgen slaapt, waar hij naartoe zal gaan, en wat exact de perimeter van de politie zal zijn doorheen de dag.
Vervolgens Bahri zijn spreekbeurt, en De Vilder "is dat vliegtuig wel beveiligd Riadh"?

Altijd als ik kijk, voel ik mij aangesproken als klein kind. :unsure:
Vandaag ook ideaal om notities te nemen, indien je een aanslag zou beramen :wallbash:

Proberen bellen naar een Proximus-gerelateerd bedrijf.

13u27: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u28: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u29: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u30: "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Hebt u onze FAQ al geraadpleegd op onze website? Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn. *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.
13u31: "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn." *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.
...
13u55 "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn." *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.

:wtf: :wtf: :wtf:

Ik heb letterlijk binnen de 10 seconden na 13u30 gebeld. No fucking way dat je op 10 seconden al een backlog hebt van 25 minuten aan telefoongesprekken. Bende fucking luie tamzakken.
"Al onze medewerkers", my ass. Waarschijnlijk 1 onderbetaalde Chinese vrijwilliger in een donker kruipkot die alle shit van klanten moet aanhoren. En hier zelfs gewoon letterlijk niemand. Een spook-telefoonnummer die enkel bestaat om u te pushen richting website.

Dat is toch altijd hetzelfde met ambtenaren en soortgelijke grote bedrijven hé. Die degoutante arrogantie en op geen enkele manier op efficiënte wijze bereikbaar willen zijn. Alle potentiële telefoonnummers zo goed mogelijk proberen verbergen. En dat ene telefoontoestel zoveel mogelijk mijden en negeren.
Hoe kun je eigenlijk daarvoor werken en enigszins fier zijn op uw bedrijf?

Ik verlang naar de tijd dat ik niet meer full-time moet werken. Dan kan ik gewoon al mijn tijd gebruiken om in dergelijke situaties mijn auto te pakken, naar dat hoofdkantoor te rijden, en daar op de deurbel staan leunen tot er één van die luie tamzakken mij te woord wil staan. Gewoon om een punt te maken. Man, wat zou ik daar plezier in scheppen.
Zeker van dat je niet belde via VOIP of teams ?

Ik kreeg namelijk exact hetzelfde aan de hand (dat ik een tijdje in wacht werd gezet) of als het mijn beurt zou zijn dat ik er gewoon afgegooid werd, maar op het moment dat ik mijn gsm nam om te bellen (en niet de teams app gebruikte) verliep alles zonder problemen.

Ik vraag me af waarom ge zelf nog geen ambtenaar zijt geworden.
Je moet er wel binnen geraken natuurlijk.

En aan zijn uitleg te zien is dat toch niet zo evident :p.

Maar ik moet wachten tot de dochter naar school is, das nog lang zunne!
Je spant een koord van huis naar koekenwinkel, met een parachutehaak maak je de dochter vast en aan haar jas een speld met een briefje ‘graag volgende koeken’. Klein duwke om kind aan de stap te krijgen en dan moet de koekenwinkel haar gewoon richting huis draaien. #squidwardshoppinggenius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan