Squidward
Well-known member
Dit ‘nieuwe normaal’ is ook maar een uitschieter naar onhoudbare extremen. Elke generatie heeft zo iets en dan blijft er uiteindelijk een overschot dat wordt bijgegooid bij ‘dit vinden we nu gewoon’ en de extremen gaan terug naar de schaduwzones waar ze uit komen.Neen, ik denk dat anorexia een serieus probleem is voor diegene die er mee worstelen (ik heb er een paar gekend).
Ik denk dat een morbide obese vrouw die verslaafd is aan aandacht (al is het voor de verkeerde dingen) er voor zorgt dat mensen evenzeer een verkeerd beeld krijgen van hoe ze er uit moeten zien!
Is het nu zo moeilijk om weg te blijven van die extremen en normaal (what's in a name) als norm te gebruiken?!
We zitten nu gewoon weer in zo een uitschieter en door de overvloed aan contact en deelmogelijkheden qua media *lijkt* het nu extremer dan het is. Uiteindelijk botsen ze toch op een paradox waar ze niet rond kunnen en dan gaat de lucht uit de banden.
Het *is* ook moeilijk om weg te blijven van extremen, vooral als je in je eigen leven een gevoel van machteloos werkbijtje hebt. Zeker voor al die jongere gasten die heel hun jeugd gehoord hebben dat iedereen winnaar is en allemaal super fantastisch. Dan is ‘groot’ worden een serieuze kater. En een kater in het nauw etc etc