Wat is er zo grappig aan roken?Maar 1 van de 2 is voor ons wel grappig![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er zo grappig aan roken?Maar 1 van de 2 is voor ons wel grappig![]()
Dat is enkel grappig als het uit iemand zijn oren komtWat is er zo grappig aan roken?

Ze zien er allemaal zo dom uit met die sigaret in hun mond -> hahaha haha ha…Wat is er zo grappig aan roken?

Die krijgen geen bedrijfswagenIk vraag me af waarom ge zelf nog geen ambtenaar zijt geworden.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze iemand opgegeten heeft met anorexia.Het kind heeft ocharme anorexia!
https://pagesix.com/2021/05/03/tess-holliday-says-shes-anorexic-and-in-recovery/
Of de ziekenkasmensen!En nog anderen doen heel de dag niets, maar dat zijn de ambtenaren.

Zal het een beetje gaan ja. Zoals reeds gezegd kunt ge ook anorexia hebben zonder ondergewicht te hebben.Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze iemand opgegeten heeft met anorexia.
En als hij braaf is, mag hij er wel op?Nee 6, af. Ge zijt stout.
Is wel een grote als.En als hij braaf is, mag hij er wel op?
Graag gedaan!Of de ziekenkasmensen!![]()
Efkes voor de volledigheid:
Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.
Bij ons geeft het systeem aan hoevaak dat nummer al belde de afgelopen 24u en afgelopen 7 dagen.Als je met het nummer van je vrouw binnengeraakt zal het probleem bij jou liggen.
'Bureaucratische kutwereld" terwijl je er wel binnengeraakt.
(In mijn vorige job bij de overheid nam ik als er een gekend nummer van een zagevent (lees een halfuur verspillen aan zinloos gepalaver) verscheen alleen op als ik tijd had.)
Jullie denken precies dat Anorexia iets is voor een vijftienjarige die 50 kilo weegt en afzakt naar 30. Anorexia zit in de hersenen. Toegegeven, Tess Holliday is ‘morbidly obese’ maar dat sluit Anorexia niet uit.Het kind heeft ocharme anorexia!
https://pagesix.com/2021/05/03/tess-holliday-says-shes-anorexic-and-in-recovery/
Neen, ik denk dat anorexia een serieus probleem is voor diegene die er mee worstelen (ik heb er een paar gekend).Jullie denken precies dat Anorexia iets is voor een vijftienjarige die 50 kilo weegt en afzakt naar 30. Anorexia zit in de hersenen. Toegegeven, Tess Holliday is ‘morbidly obese’ maar dat sluit Anorexia niet uit.
** ik geef wel toe dat Tess Holliday een giftig en onaangenaam mens is en dat ze haar gewicht gebruikt als gimmick voor pers aandacht **
Sterkte en succes. Herkenbaar gevoel, dat er altijd maar meer zorgen en gedoe bijkomtOm 14u15 naar ‘de diabeteskliniek’ en ik heb hier zo ongelofelijk geen zin in. Ik moet dit er niet ook nog eens bij. Waarom moet alles altijd zo het ene uiterste of het andere zijn, ik zou een moord doen voor eens een normale maand.
** ik weet ook wel dat er niets is als een normale maand maar het steekt efkens gewoon fucking tegen **