Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af waarom ge zelf nog geen ambtenaar zijt geworden.
Die krijgen geen bedrijfswagen
Behalve de hoogste ambetantenaren
xMP4y4M.gif

Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze iemand opgegeten heeft met anorexia.
Zal het een beetje gaan ja. Zoals reeds gezegd kunt ge ook anorexia hebben zonder ondergewicht te hebben.
Is het niet juist positief dat ze aangeeft dat ze weet dat haar relatie met eten slecht is en ze er aan werkt?

De laatste tijd precies waanzinnig oververmoeid. Op het werk vanaf de middag al aan het geeuwen, 's ochtends niet uit het bed kunnen, waanzinnig veel koffie nodig om alert te blijven. Geen idee hoe het komt, maar 't is verdomme irritant.

Als je met het nummer van je vrouw binnengeraakt zal het probleem bij jou liggen.
'Bureaucratische kutwereld" terwijl je er wel binnengeraakt.

(In mijn vorige job bij de overheid nam ik als er een gekend nummer van een zagevent (lees een halfuur verspillen aan zinloos gepalaver) verscheen alleen op als ik tijd had.)
Bij ons geeft het systeem aan hoevaak dat nummer al belde de afgelopen 24u en afgelopen 7 dagen.
Als daar 5x staat op 24u of 8x afgelopen 7 dagen bv dan blijft die ook rinkelen
Dan is het iemand die aan het "shoppen" is, hopen dat hij bij iemand anders terecht komt die wel meegaat met in zijn verhaal/zijn mening

Jullie denken precies dat Anorexia iets is voor een vijftienjarige die 50 kilo weegt en afzakt naar 30. Anorexia zit in de hersenen. Toegegeven, Tess Holliday is ‘morbidly obese’ maar dat sluit Anorexia niet uit.

** ik geef wel toe dat Tess Holliday een giftig en onaangenaam mens is en dat ze haar gewicht gebruikt als gimmick voor pers aandacht **

Om 14u15 naar ‘de diabeteskliniek’ en ik heb hier zo ongelofelijk geen zin in. Ik moet dit er niet ook nog eens bij. Waarom moet alles altijd zo het ene uiterste of het andere zijn, ik zou een moord doen voor eens een normale maand.

** ik weet ook wel dat er niets is als een normale maand maar het steekt efkens gewoon fucking tegen **

Jullie denken precies dat Anorexia iets is voor een vijftienjarige die 50 kilo weegt en afzakt naar 30. Anorexia zit in de hersenen. Toegegeven, Tess Holliday is ‘morbidly obese’ maar dat sluit Anorexia niet uit.

** ik geef wel toe dat Tess Holliday een giftig en onaangenaam mens is en dat ze haar gewicht gebruikt als gimmick voor pers aandacht **
Neen, ik denk dat anorexia een serieus probleem is voor diegene die er mee worstelen (ik heb er een paar gekend).
Ik denk dat een morbide obese vrouw die verslaafd is aan aandacht (al is het voor de verkeerde dingen) er voor zorgt dat mensen evenzeer een verkeerd beeld krijgen van hoe ze er uit moeten zien!
Is het nu zo moeilijk om weg te blijven van die extremen en normaal (what's in a name) als norm te gebruiken?!

Om 14u15 naar ‘de diabeteskliniek’ en ik heb hier zo ongelofelijk geen zin in. Ik moet dit er niet ook nog eens bij. Waarom moet alles altijd zo het ene uiterste of het andere zijn, ik zou een moord doen voor eens een normale maand.

** ik weet ook wel dat er niets is als een normale maand maar het steekt efkens gewoon fucking tegen **
Sterkte en succes. Herkenbaar gevoel, dat er altijd maar meer zorgen en gedoe bijkomt

Ik hunker bv. ook naar eens een week uitslapen en geen zieke in huis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan