Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet dat tegen uw tanden houden he.Mijne neus jeukt daar altijd van![]()
Aaaah, meneer is op zijn gsm bezig in het verkeer ofwa?Intentie was goed; 16u15 vertrekken zodat ik de kinderen wat vroeger kan oppikken op de opvang dan gisteren. Verkeer rond Antwerpen denkt daar anders over. Ik zal al content zijn als ik op de opvang geraak voor ze sluiten.
Correct!Aaaah, meneer is op zijn gsm bezig in het verkeer ofwa?
Van alles wat ‘em kan bepotelen in het verkeer, is de gsm veruit het veiligste.Aaaah, meneer is op zijn gsm bezig in het verkeer ofwa?
Hij kan ook in zijn neus peuteren, zoals iedereen.Van alles wat ‘em kan bepotelen in het verkeer, is de gsm veruit het veiligste.
Weetewa ze zeggen in Italië? Ti Amo.Da valt vrie goe mee. Oan 't SMAK of oan d'uuverpuurte kunde zekers euwe notto kwijt. Kunt uuk tot oan 't Zuid rije en tons den tram pakke.
Ik ben van Ledeberg Bronx. Da's ier uuk vrie gemakkelijk mee den tram te pakke.
Ze waren dus de schade aan het herstellen. Eens het terug in gang ging toch wel een beetje met een ei in mijn broek erdoor gegaan, want ja, wie weet was niet alles goed hersteld.

Ik kende haar niet, maar heb die eens opgezocht. Naast moddervet, precies ook niet psychisch in orde.Die dove bodylove reclame
Waar in het openingsshot een zwààr obese vrouw getoond wordt met erna de boodschap dat iedereen zichzelf graag moet zien, etc etc.
Ik vind het een slechte evolutie dat "body positivity" een synoniem wordt voor Amerikaanse standaarden qua gewicht en dat daar niets meer van gezegd mag worden. Elk moet zich goed voelen in zijn lichaam en kiest er zelf voor op welke wijze dat is, maar het mag toch wat gezond blijve . Ik vind het degoutant dat er een hele tegenreactie is ontstaan tegen het onrealistische/ongezonde lichaamsbeeld dat topmodellen promoten terwijl moddervet staan ineens iets is dat wel ok is. Overlaatst zo Tess Holiday zien voorbij komen. 1m65 en 127kg volgens googleDat moet even hard verketterd worden als die anorexiamaten, maar dat kan niet of ge zijt ne conformistische zak die mensen niet in hun eigenwaarde laat.
:’)Ik heb letterlijk binnen de 10 seconden na 13u30 gebeld. No fucking way dat je op 10 seconden al een backlog hebt van 25 minuten aan telefoongesprekken. Bende fucking luie tamzakken.
"Al onze medewerkers", my ass. Waarschijnlijk 1 onderbetaalde Chinese vrijwilliger in een donker kruipkot die alle shit van klanten moet aanhoren. En hier zelfs gewoon letterlijk niemand. Een spook-telefoonnummer die enkel bestaat om u te pushen richting website.
Dat is toch altijd hetzelfde met ambtenaren en soortgelijke grote bedrijven hé. Die degoutante arrogantie en op geen enkele manier op efficiënte wijze bereikbaar willen zijn. Alle potentiële telefoonnummers zo goed mogelijk proberen verbergen. En dat ene telefoontoestel zoveel mogelijk mijden en negeren.
Hoe kun je eigenlijk daarvoor werken en enigszins fier zijn op uw bedrijf?
Die moet de carwash dan wel érg hebben toegetakeld dat je de façade moest helpen opknappen.Daarjuist 20 minuten staan schilderen aan de ingang van de carwash. Mijn voorganger had er blijkbaar niet beter op gevonden om zélf door de carwash te rijden terwijl dat bij dit soort van carwash niet de bedoeling isZe waren dus de schade aan het herstellen. Eens het terug in gang ging toch wel een beetje met een ei in mijn broek erdoor gegaan, want ja, wie weet was niet alles goed hersteld.

Ik heb de uitgebreide rant gelezen en daarna pas naar de username gekeken - mijn buikgevoel zat er los op wie dit posteProberen bellen naar een Proximus-gerelateerd bedrijf.
13u27: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u28: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u29: "Bedankt voor uw oproep, je kan ons bereiken van 9u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u30"
13u30: "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Hebt u onze FAQ al geraadpleegd op onze website? Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn. *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.
13u31: "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn." *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.
...
13u55 "Het is erg druk, al onze medewerkers zijn in gesprek. Als u wil teruggebeld worden, druk op 1. Anders blijf aan de lijn." *Blijft aan de lijn*. 10 seconden wachten. *Tuut tuut tuut*. Einde gesprek.
![]()
![]()
Ik heb letterlijk binnen de 10 seconden na 13u30 gebeld. No fucking way dat je op 10 seconden al een backlog hebt van 25 minuten aan telefoongesprekken. Bende fucking luie tamzakken.
"Al onze medewerkers", my ass. Waarschijnlijk 1 onderbetaalde Chinese vrijwilliger in een donker kruipkot die alle shit van klanten moet aanhoren. En hier zelfs gewoon letterlijk niemand. Een spook-telefoonnummer die enkel bestaat om u te pushen richting website.
Dat is toch altijd hetzelfde met ambtenaren en soortgelijke grote bedrijven hé. Die degoutante arrogantie en op geen enkele manier op efficiënte wijze bereikbaar willen zijn. Alle potentiële telefoonnummers zo goed mogelijk proberen verbergen. En dat ene telefoontoestel zoveel mogelijk mijden en negeren.
Hoe kun je eigenlijk daarvoor werken en enigszins fier zijn op uw bedrijf?
Ik verlang naar de tijd dat ik niet meer full-time moet werken. Dan kan ik gewoon al mijn tijd gebruiken om in dergelijke situaties mijn auto te pakken, naar dat hoofdkantoor te rijden, en daar op de deurbel staan leunen tot er één van die luie tamzakken mij te woord wil staan. Gewoon om een punt te maken. Man, wat zou ik daar plezier in scheppen.

Als het je zo hard ergert/kwetst: ga voortaan naar de pediater daarvoor, het is geen verplichting. Het is het m vooral niet waard!Kind&Gezin
Moest er weer maar eens ingewreven worden dat dochterlief prematuur is. Oefeningen doen voor kinderen van zes maanden (haar niet-gecorrigeerde leeftijd) en dan versteld staan dat ze die nog niet kan. Om daarna verder te gaan met polsen hoe mijn mentale toestand is.
Ben nu gewoon echt kwaad.![]()

Oh maar dat gebeurt ook. Donderdag naar het UZ voor de opvolging op zes maanden. Eind mei staat de afspraak voor de pediater al en van haar krijgt onze meid altijd 11/10 maar da's gewoon echt een lieve. Hecht ik veel meer waarde aan.Als het je zo hard ergert/kwetst: ga voortaan naar de pediater daarvoor, het is geen verplichting. Het is het m vooral niet waard!
Hier was ze met alles achter qua fysieke zaken, pediater heeft een paar keer met haar ogen gedraaid en gezegd dat zij zich absoluut geen zorgen maakte, dat ik k&g gewoon verticaal mocht klasseren onder "elk kind volgt zijn eigen tempo behalve bij kind en gezin waar aan elke mijlpaal een klok hoort te hangen"![]()