Squidward
Well-known member
Tomski heeft gelezen dat madam Putin super lenig is en denkt ‘als het echt erg wordt, zal ik mij als menselijke pretzel veilig stellen’Vaarwel Tomski , het was een waar genoegen U hier te lezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tomski heeft gelezen dat madam Putin super lenig is en denkt ‘als het echt erg wordt, zal ik mij als menselijke pretzel veilig stellen’Vaarwel Tomski , het was een waar genoegen U hier te lezen.
Ik moe bekennen dat het vorig jaar op de kerstmarkt toch fris was. Ik dacht tussen het volk zal het meevallen maar het begon te vriezen na nen tijd. Ik heb dan mijn vrouw haar sjaal gekregen dan was het weer OK.Amai nee in de winter zou ik toch bevriezen of als ge buiten moet zijn hele tijd![]()
Ik snap hem niet.Tomski heeft gelezen dat madam Putin super lenig is en denkt ‘als het echt erg wordt, zal ik mij als menselijke pretzel veilig stellen’
Dat kan, Tomski is ne complexe mens.Ik snap hem niet.
Tomski valt wel mee hoor.Dat kan, Tomski is ne complexe mens.
Misschien eens proberen om langer dan 5 minuten in de buiten lucht te vertoevenIk moe bekennen dat het vorig jaar op de kerstmarkt toch fris was. Ik dacht tussen het volk zal het meevallen maar het begon te vriezen na nen tijd. Ik heb dan mijn vrouw haar sjaal gekregen dan was het weer OK.
Voor de rest van de dagen zie ik het nut niet. Buiten komen is meestal buiten tussen voordeur en auto, en auto en bestemming. Ik zeg tegen mijn vrouw dan altijd "ik ga gene jas aandoen om die daarna ergens aan ne kapstok te vergeten". Ik rij ook niet graag met de auto met een jas aan.

Ik leef nog!Vaarwel Tomski , het was een waar genoegen U hier te lezen.
Tomski organiseert een poolparty met lekkere hapjes….Ik leef nog!
Amper, maar ik leef nog!
Is dat een eufimisme voor die babes in bikini aan de waterkant?Tomski organiseert een poolparty met lekkere hapjes….
Lokaal nieuws: man verdronken door echtgenote nabij half afgewerkte poolhouse.Is dat een eufimisme voor die babes in bikini aan de waterkant?
Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.
Visuele uitleg.Ik zie dat op het zicht, ge legt die op een vinger en houdt die op ooghoogte, lijkt het meer op een UFO/bord met schuine en scherpe randen, dan is het niet juist.
Zijn de zijkanten wat boller zoals een typische visbokaal, zit ge juist.![]()
Misschien is dat de reden dan je de lenzen moet dragen om te beginnen.Misschien ben ik gewoon blind... Morgen nog eens kijken

Haha doe ik wel hoorMisschien eens proberen om langer dan 5 minuten in de buiten lucht te vertoeven![]()

Is madam Tomski soms Dr Evil?
Ijskoud? Het is hier nu nog altijd 11° buiten.Wth is er mis met het weer?
Deze ochtend stervenskoud, tussen de middag en 17u zweten en dan nu terug ijskoud. Mijn auto ligt vol dikke jassen, sjaals dunne blazers
Like make up ur mind ofzo?![]()
Dat is nu niet meteen een temperatuur waarbij ik denk aan gezellig buiten tafelen in trui of t-shirt.Ijskoud? Het is hier nu nog altijd 11° buiten.
Het is nog maar maart he, dit is normaal tot zelfs te warm voor de tijd van het jaar.Dat is nu niet meteen een temperatuur waarbij ik denk aan gezellig buiten tafelen in trui of t-shirt.