Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai nee in de winter zou ik toch bevriezen of als ge buiten moet zijn hele tijd 😓
Ik moe bekennen dat het vorig jaar op de kerstmarkt toch fris was. Ik dacht tussen het volk zal het meevallen maar het begon te vriezen na nen tijd. Ik heb dan mijn vrouw haar sjaal gekregen dan was het weer OK.

Voor de rest van de dagen zie ik het nut niet. Buiten komen is meestal buiten tussen voordeur en auto, en auto en bestemming. Ik zeg tegen mijn vrouw dan altijd "ik ga gene jas aandoen om die daarna ergens aan ne kapstok te vergeten". Ik rij ook niet graag met de auto met een jas aan.

Laatst bewerkt:
Ik moe bekennen dat het vorig jaar op de kerstmarkt toch fris was. Ik dacht tussen het volk zal het meevallen maar het begon te vriezen na nen tijd. Ik heb dan mijn vrouw haar sjaal gekregen dan was het weer OK.

Voor de rest van de dagen zie ik het nut niet. Buiten komen is meestal buiten tussen voordeur en auto, en auto en bestemming. Ik zeg tegen mijn vrouw dan altijd "ik ga gene jas aandoen om die daarna ergens aan ne kapstok te vergeten". Ik rij ook niet graag met de auto met een jas aan.
Misschien eens proberen om langer dan 5 minuten in de buiten lucht te vertoeven :unsure:

Daarstraks eens geprobeerd, en ik merk echt geen verschil. Absoluut geen idee of ik mijn lenzen nu verkeerd in heb, of ik er nog aan moet wennen. Ik begrijp dat het een leerproces is, maar Jezus Christus wat een gedoe.

Ik zie dat op het zicht, ge legt die op een vinger en houdt die op ooghoogte, lijkt het meer op een UFO/bord met schuine en scherpe randen, dan is het niet juist.

Zijn de zijkanten wat boller zoals een typische visbokaal, zit ge juist. :p
Visuele uitleg.

artikel-2-afbeelding-1_1.png

Wth is er mis met het weer?
Deze ochtend stervenskoud, tussen de middag en 17u zweten en dan nu terug ijskoud. Mijn auto ligt vol dikke jassen, sjaals dunne blazers
Like make up ur mind ofzo?😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan