Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit iets?
Merci voor de moeite, maar ook dit werkt niet. Factuur maken gaat wel, maar om te betalen hoef ik als ik in de UK woon geen PayPal account aan te maken, maar bij elk ander land in de EU heb ik niet eens de optie om geen account te maken. Ook kan ik niet voor de UK kiezen want de snoodaarden willen een telefonische verificatie en het nummer begint dan altijd met +44.

Heel die carnaval shit hier in België. Hoe kan het dat mensen zo trots kunnen zijn op zoiets retarded? Arme mensen die daar in Aalst wonen en uit hun slaap gehouden worden door een hoop idioten die zichzelf interessant vinden.

Merci voor de moeite, maar ook dit werkt niet. Factuur maken gaat wel, maar om te betalen hoef ik als ik in de UK woon geen PayPal account aan te maken, maar bij elk ander land in de EU heb ik niet eens de optie om geen account te maken. Ook kan ik niet voor de UK kiezen want de snoodaarden willen een telefonische verificatie en het nummer begint dan altijd met +44.
Ik zou het dan gewoon doneren aan Squid International, dit helpt introverten om te kunnen binnen blijven.

Heel die carnaval shit hier in België. Hoe kan het dat mensen zo trots kunnen zijn op zoiets retarded? Arme mensen die daar in Aalst wonen en uit hun slaap gehouden worden door een hoop idioten die zichzelf interessant vinden.
Is toch leuk voor de kinderen?
Had mij er vroeger mee geamuseerd, toen de parade langskwam met het snoep dat men gooide naar ons.
Was wel niet Aalst, dus niet zo groots, denk ik.
Trouwens, voor die ene dag :wink:.

Is @Lint een marginaal of?

tenor.gif

Ik haat dit type weer. Te warm voor een winterjas maar te koud zonder jas. En nee, ik heb geen zomerjas en weiger er eentje te kopen! :unsure:

Bpost... Ik verwachte twee pakketjes van Coolblue, een hebben ze in de brievenbus afgeleverd en het andere zou op hetzelfde moment geleverd zijn, maar dat heb ik nooit niet gezien. Ik ben de postbode nog achterna gelopen en in zijn camionette lag inderdaad geen coolblue doos in.

Ondertussen al onderzoek opgestart bij Bpost :angry:

Bpost... Ik verwachte twee pakketjes van Coolblue, een hebben ze in de brievenbus afgeleverd en het andere zou op hetzelfde moment geleverd zijn, maar dat heb ik nooit niet gezien. Ik ben de postbode nog achterna gelopen en in zijn camionette lag inderdaad geen coolblue doos in.

Gezien het ritme waarmee die snel weg zijn, classificeer ik u onder de hardlopers.

En het kwam niet in je op om de postbode te vragen waar hij dat pakje heeft afgezet?

I smell stierenkak.

Hier stond zaterdag een Transit-camionette van de Post een kwartier op onze oprit geparkeerd (ik verwachte een pakje).

Komt hij uit zijn camionette gekropen toen ik buiten kwam "ah tiens, ik vind het niet - dan zal het voor maandag zijn"

Onze verontschuldigingen, je pakje kon niet worden uitgereikt. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk te bezorgen. Als je pakje binnen de komende 2 werkdagen niet geleverd werd, neem dan contact op met de afzender.

En de tracker heeft vandaag nog niet bewogen dus ik ben er haast zeker van dat ik Amazon zal mogen contacteren dinsdagavond...

Ik heb die tandenborstel echt wel nodig :hug:

En het kwam niet in je op om de postbode te vragen waar hij dat pakje heeft afgezet?

I smell stierenkak.

Ik zag hem eerst in straat, ik hoor geen deurbel dus kijk ik eens in de brievenbus en enkel het kleine pakketje zit erin. Gezien die verderop nog een ander pakketje afgeleverde, kon ik hem vragen of hij ook een groot pakket van coolblue bijhad. Wat niet het geval was.

Toen ik terug boven kwam en de track & trace bekeek stond dat grote pakket ook afgeleverd, maar hij was allang weg :sop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan