Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben een redelijke positivo maar ik moet zeggen dat de shitload aan slecht nieuws en vooruitzichten ook mij zwaar begint te beïnvloeden.
Ik heb ook zo'n periode gehad enkele weken terug. Heb mij serieus moeten herpakken. Ik volg geen nieuws meer, wil er ook niet over praten. Ignorance is bliss, want ik kan er toch niets aan doen. Hoe egoïstisch dat ook klinkt.

en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...

hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude
Hoe reageert uw vrouw daar op?

Ik heb ook zo'n periode gehad enkele weken terug. Heb mij serieus moeten herpakken. Ik volg geen nieuws meer, wil er ook niet over praten. Ignorance is bliss, want ik kan er toch niets aan doen. Hoe egoïstisch dat ook klinkt.

Hoe reageert uw vrouw daar op?

Ja, ze moet er mee samenwerken hé, dus ze probeert dat altijd zo diplomatisch mogelijk aan te pakken... maar het helpt precies niet.

en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...

hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude

Heb ik ook eens gehad. Zo'n vieze goorlappen zijn erger dan vervelende strontvliegen.
Hoop dat je vrouw klaar en duidelijk aangeeft dat die kan ophoepelen of ga eens langs met die nieuwe Tefelpan van jou.:unsure:
Efkes die pannenkoek bewerken enzu...

Heb ik ook eens gehad. Zo'n vieze goorlappen zijn erger dan vervelende strontvliegen.
Hoop dat je vrouw klaar en duidelijk aangeeft dat die kan ophoepelen of ga eens langs met die nieuwe Tefelpan van jou.:unsure:
Ik ga hier harder moeten gaan lopen van Myllana dan meneer Myllana.

Een gietijzeren braadpan lijkt mij geschikter hier. 😮‍💨

Faak, €2 voor een klein wit brood... Kweet nog zoveel jaar geleden dat het al zot was dat een groot brood plots €2 kostte :crazy:

zo slim is 'm wel, het is altijd in de privé. Ze laat mij dan vantijd es de whatsapps zien dat ie stuurt
Dat maakt toch niet uit of dat in de privé is? Ze moet die berichten gewoon laten zien aan haar baas/hr/vertrouwenspersoon.
Het is net erger dat het privé opmerkingen zijn want dan beseft hij dat hij dingen zegt die eigenlijk niet ok zijn

@Tomski, uit uw berichten begrijp ik dat ge uw vrouw sowieso vertrouwt op dit vlak (dit is al (y)), dus gewoon laten doen?
Ik weet niet hoe erg de opmerkingen juist zijn, en of uw vrouw er last van heeft?
Als ja: Inderdaad 1 keer duidelijk aangeven dat het haar niet zint (@Wannez zijn "ik vind <specifieke uitspraak/opmerking> ongepast”). En als het dan niet stopt, naar haar baas stappen zoals de rest zegt.

Hoe dan ook, niemand kan tippen aan Tomski. Allez behalve Lint en s6 misschien. Maar die doen zoiets niet.
Ik zou graag "ja" zeggen, maar ik kan niet zo goed koken dan @Tomski en ik heb geen zwembad, dus ik moet het sowieso afleggen.

zo slim is 'm wel, het is altijd in de privé. Ze laat mij dan vantijd es de whatsapps zien dat ie stuurt
Die zou toch een telefoontje van mij krijgen. Eens navragen wat de bedoeling daarvan allemaal is.

Indien hij stoer begint te doen zeg je het volgende:
"Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wilt. Mijn geduld is op, geduld heb ik niet. Wat ik wel heb zijn heel specifieke vaardigheden. Vaardigheden die ik verworven heb over een lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals u. Als je mijn vrouw vanaf nu volledig gerust laat, zal ik het hierbij laten. Ik zal u niet komen opzoeken. Ik zal u niet achtervolgen. Doe je dat niet, dan zal ik u vinden en vermoorden."

Durft da ventje "succes' antwoorden, rij je direct naar z'n kot.

@Tomski, uit uw berichten begrijp ik dat ge uw vrouw sowieso vertrouwt op dit vlak (dit is al (y)), dus gewoon laten doen?
Ik weet niet hoe erg de opmerkingen juist zijn, en of uw vrouw er last van heeft?
Als ja: Inderdaad 1 keer duidelijk aangeven dat het haar niet zint (@Wannez zijn "ik vind <specifieke uitspraak/opmerking> ongepast”). En als het dan niet stopt, naar haar baas stappen zoals de rest zegt.

Ik zou graag "ja" zeggen, maar ik kan niet zo goed koken dan @Tomski en ik heb geen zwembad, dus ik moet het sowieso afleggen.

Ik vertrouw mijn madam als geen ander. Daar zit het issue niet.
't is gewoon dat ie vriendelijk in mijn gezicht doet maar achter mijn gat wel zijn liefdesverklaringen aan haar stuurt.
En ik wil er dan ook bewust geen ambras mee gaan maken, want ze moet er wel nog x aantal maand mee samenwerken. Als het niet stopt nadat zijn carriere in haar team eindigt, dan ga ik verdere stappen nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan