Coolguy
Well-known member
115veel bijgekomen?
- zo een 94 netto meer te betalenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
115veel bijgekomen?
- zo een 94 netto meer te betalen115- zo een 94 netto meer te betalen
Ik leer bij, mijns inziens geen reden om iemand daar te proberen op af te rekenen.Ik verwacht nu dat mijn posts zwaar onder de loep genomen worden en je me flink gaat terugpakken wanneer je een fout bespeurt.
Squid: ‘watch it R4Taalnazi, I’m coming for you’.
Ps. Bij puppies werkt de grammatica anders. Maar dat is een taalles voor een andere keer.

Het puntUhm… dit slaat op niet veel?
“Woensdag tot 20 graden” wilt niet zeggen 20 graden door elke temperatuur doorheen de dag op te tellen eh.
Bij ons ligt er nog maar enkel een vloerplaat en ge moet dat papier al invullenJa, stak hier vorige week ook een brief in de bus, mijn tuinkot is nog ni af en papier voor aanpassing KI was daar al.

Voila, nu ben ik er al wat korter bij se.Het punt
.Carrion
Veel moed en sterkte. Van een cascade effect gesproken zegZit sinds zaterdag thuis met een lumbago. Kan dus niet uit de voeten.
Gisteren kwam er dan nog eens corona bij (zowel mijn vriendin als ik hebben het).
Vandaag ook te horen gekregen dat palliatieve zorg opgestart wordt voor mijn oma. Binnen paar dagen zal dat ook al gepasseerd zijn![]()

Van dat soort taalfouten kom ik nu zot sèKlopt helemaal.
Maar dan klopt je zin niet.
“hoe gaat het noemen” -> ‘het’ gaat zichzelf geen naam geven. ‘Het’ gaat een naam krijgen.
Dus ‘het’ gaat nog altijd iets heten.
Beter zou dan zijn: “hoe ga je het noemen” -> ‘Je’ kan wel een naam geven aan ‘het’.
Niet correct daar zou zijn: “hoe ga je het heten” -> ‘je’ kan geen naam dragen van of aan ‘het’.
Er is wel een verschil tussen zot komen en al zot zijn, weet je zeker welke het is?Van dat soort taalfouten kom ik nu zot sè
Het verschil is dat "zot komen" niet bestaat. Het is "zot worden" (in progress) of "zot zijn" (tis gebeurd)Er is wel een verschil tussen zot komen en al zot zijn, weet je zeker welke het is?
Dat eerste kan wel, afhankelijk van wie uw lakens aan het delen is. (Van horen zeggen)Het verschil is dat "zot komen" niet bestaat. Het is "zot worden" (in progress) of "zot zijn" (tis gebeurd)
“Zot komen” kan eigenlijk wel, maar dat in een gans andere contextHet verschil is dat "zot komen" niet bestaat. Het is "zot worden" (in progress) of "zot zijn" (tis gebeurd)

Zat komen is ook zot.“Zot komen” kan eigenlijk wel, maar dat in een gans andere context![]()
Heeft het feit dat de kitten hypothetisch is, enige invloed?
Nee, maar serieus, bedankt voor de uitklaring. Ik ga niet zeggen dat ik het nooit geweten heb, maar nu was het alleszins iets waar ik nooit echt bij stilstond.
@Myllana neem gewoon een puppy

Ah ja, in de context spreken we hier ook wel eens van "mijne zot" waar we dan "mijn lid" bedoelenDat eerste kan wel, afhankelijk van wie uw lakens aan het delen is. (Van horen zeggen)