Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Heb het gemeld bij Bol.com. Wel 0,0 goesting om met die rommel naar De Post te lopen maar bon :/Ik zou het daar toch niet bij laten en aangifte doen. Want is volledig illegaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het gemeld bij Bol.com. Wel 0,0 goesting om met die rommel naar De Post te lopen maar bon :/Ik zou het daar toch niet bij laten en aangifte doen. Want is volledig illegaal.
Game Mania houdt zich daar mee bezig?Gaat eigenlijk zodanig ver dat mijn vorige werkgever en masse fake statues, fake controllers, chargers, kabeltjes en prullen kocht bij AliExpress.
Soms is het gewoon ja, duidelijk dat het third-party crap is, maar die statues waren basically namaak van statues die veel geld kosten.
Vraag me gewoon af hoe legaal zo'n dingen zijn.
Game Mania houdt zich daar mee bezig?
Nooit maar dan ook nooit last van gehad.Die dwaze stickers op Whatsapp die direct gepost worden als uw vinger nog maar in de buurt komt van uw scherm.
En op één of ander manier is het altijd die roze unicorn met ontploffende hersenen in alle kleuren van de regenboog. Wie verzint zoiets? En waarom moet je alle cijfers, letters, symbolen, emoticons, ... eerst in het tekstvak ingeven en dan pas versturen, terwijl stickers met roze unicorns met ontploffende hersenen in alle kleuren van de regenboog direct verstuurd worden? Het zou verdomme achter een 5-voudig paswoord moeten staan met 3 warnings of je zoiets wel zeker wil versturen. Waarom staan daar geen celstraffen op?
Maar serieus nu, kan je dat afzetten?
Indien je een iPhone hebt:Die dwaze stickers op Whatsapp die direct gepost worden als uw vinger nog maar in de buurt komt van uw scherm.
En op één of ander manier is het altijd die roze unicorn met ontploffende hersenen in alle kleuren van de regenboog. Wie verzint zoiets? En waarom moet je alle cijfers, letters, symbolen, emoticons, ... eerst in het tekstvak ingeven en dan pas versturen, terwijl stickers met roze unicorns met ontploffende hersenen in alle kleuren van de regenboog direct verstuurd worden? Het zou verdomme achter een 5-voudig paswoord moeten staan met 3 warnings of je zoiets wel zeker wil versturen. Waarom staan daar geen celstraffen op?
Welkom! Ik ben blij dat je eindelijk hier geraakt bent.Die dwaze stickers op Whatsapp die direct gepost worden als uw vinger nog maar in de buurt komt van uw scherm.

Deze week nog iets gekocht wat in een blisterverpakking zat, van het soort dat je alleen kan openknippen.Denk dat er soms meer tijd en energie in plastic verpakking wordt gestoken dan in het product zelf. Wat een kloterij is me dat soms.
. Hoe je dat ding open krijgt zonder de handleiding kapot te knippen weet ik nog altijd niet, nog een geluk dat die niet echt nodig is.
. Sjans dat HP zo vriendelijk was om mij te bedanken voor de genuine cartridge. Volgens mij vind zelfs de maffia dat die handelspraktijken oneerlijk zijn.De kans bestaat dat je dat gewoon in de vuilbak mag flikkeren en je geld terugeisen. Normaal worden namaakartikelen in beslag genomen dacht ik.Heb het gemeld bij Bol.com. Wel 0,0 goesting om met die rommel naar De Post te lopen maar bon :/
Done, thxDe kans bestaat dat je dat gewoon in de vuilbak mag flikkeren en je geld terugeisen. Normaal worden namaakartikelen in beslag genomen dacht ik.
Ik zou het hier melden, daar is een optie voor namaak:
En nog een ergernis: gisteren een blad geprint met enkel zwarte inkt. Vandaag wil ik weer een blad printen met enkel zwarte inkt, maar plots kan dat niet omdat de rode inkt op is. Sjans dat HP zo vriendelijk was om mij te bedanken voor de genuine cartridge. Volgens mij vind zelfs de maffia dat die handelspraktijken oneerlijk zijn.
The oatmeal is gewoon altijd goedAls het over printerrage gaat blijft dit toch de standaard:
![]()
Why I Believe Printers Were Sent From Hell To Make Us Miserable - The Oatmeal
Behold, the printer hate machine.theoatmeal.com
.