Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze is zo true.Als het over printerrage gaat blijft dit toch de standaard:
![]()
Why I Believe Printers Were Sent From Hell To Make Us Miserable - The Oatmeal
Behold, the printer hate machine.theoatmeal.com
Zelf geschild en gesneden?Ik had absoluut nergens zin in vandaag om te eten, dus ga ik sffs maar wat friet bakken.
Diepvries van den AldiZelf geschild en gesneden?
Da's het zelfde niet!Diepvries van den Aldi![]()
Er staat nochtans op de zak dat het friet isDa's het zelfde niet!
Dan is het goed.Er staat nochtans op de zak dat het friet is![]()

't is ne sneltest: Als ge likt en ge proeft niets, hebt ge covidHoe smaakt de diepvries van den Aldi?
Ik zou daar toch nie direct aan likken eigenlijk.
En als ge geen covid hebt, braakt ge waarschijnlijk heel die diepvries onder.'t is ne sneltest: Als ge likt en ge proeft niets, hebt ge covid
Zelf gesneden frieten smaken niet in den airfryer.
Overlaatst eens in een Franse colaire met veel te veel honger na het fietsen zelf frieten gemaakt omdat we er geen in de diepvries hadden.Zelfgesneden frieten moete gaan voorbakken. En als ge zin hebt in frieten hebde daar allemaal genen tijd voor, dan wilde NU frieten![]()
Zegt da eens als loodgieter, da lukt Nie Zenne.Eerste regel voor dat soort dingen: nooit voor vrienden & familie "werken" (of zelfs adviseren). Werk & privé gescheiden houden is een absolute must, eigenlijk op eender welk gebied.
Jeej, morgen pizza'ke op Carrion zijn kosten!Ik wou eigenlijk gezond eten. Maar er was vandaag niets gezonds waar ik zin in had. En nu heb ik spijt![]()