Wat we hier aan het werk zien, is het zwakke gestel van niet-Limburgers.Zeg… is iedereen hier ziek of wat?![]()
Steekt mij nie aan he!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat we hier aan het werk zien, is het zwakke gestel van niet-Limburgers.Zeg… is iedereen hier ziek of wat?![]()
Steekt mij nie aan he!
Virussen hebben ook nog een eigenwaarde natuurlijk.Wat we hier aan het werk zien, is het zwakke gestel van niet-Limburgers.
Je ijlt van de koorts denk ik.Virussen hebben ook nog een eigenwaarde natuurlijk.

Ik hoop dat het geen pijn deed.Je ijlt van de koorts denk ik.![]()
Het lijkt er op, wij alle 4 al heel het weekend half dood, oudste is er nu 3 dagen in en daarnet nog steeds 39.1° koorts. We zijn waarschijnlijk allemaal in Pol&Actua geweest, system crash blue screen of death.Zeg… is iedereen hier ziek of wat?
Steekt mij nie aan he!
Wat we hier aan het werk zien, is het zwakke gestel van niet-Limburgers.

Waarschijnlijk een chemisch wapen van de rus. Wel played vladHet lijkt er op, wij alle 4 al heel het weekend half dood, oudste is er nu 3 dagen in en daarnet nog steeds 39.1° koorts. We zijn waarschijnlijk allemaal in Pol&Actua geweest, system crash blue screen of death.

Dat kan - ik geef het maar toe - ook wel mijn zevenjarige geweest zijn, kind is een chemisch meesterwerk als hij ziek is.Waarschijnlijk een chemisch wapen van de rus. Wel played vlad![]()
Ik ook, maar ik post daar wel niet.Het lijkt er op, wij alle 4 al heel het weekend half dood, oudste is er nu 3 dagen in en daarnet nog steeds 39.1° koorts. We zijn waarschijnlijk allemaal in Pol&Actua geweest, system crash blue screen of death.
BG staat eigenlijk voor BorG - you will be assimilated.Ik ook, maar ik post daar wel niet.
aach, welkom bij de club van wc-pot knuffelaars.Sinds gisteren buikgriep. Ben een levende fontein. Het helpt niet dat ik vandaag vorming moet geven op 't werk, pff.
Of je blijft thuis als je de griep hebt?Sinds gisteren buikgriep. Ben een levende fontein. Het helpt niet dat ik vandaag vorming moet geven op 't werk, pff.
Met buikgriep blijf je dus absoluut thuis. Indien één van mijn medewerkers zou komen werken met buikgriep, zou die echt geen schouderklopje krijgen...Of je blijft thuis als je de griep hebt?
Geen enkel excuus. Echt niet.Jep, my bad. Het helpt niet dat ik een vorming moet geven die al maanden gepland staat![]()
Ik verwacht ook geen medaille hoorIk vind het eigenlijk flagrant dat dat er na 2 jaar covid nog niet in zit om thuis te blijven als je ziek bent.
Niet enkel op u gericht @Heroixx maar ik merk dat op het werk ook dat ze hier precies een medaille verwachten omdat ze komen werken als ze ziek zijn...
ik ben ook niet doodziek ofzo, zit gewoon met last. En uiteraard valt dat megaslecht qua planning vandaag en deze week.