Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren beide kinderen wat slapjes maar herstellend, vandaag beide kinderen weer zo ziek als iets. Alles gewassen, super neutraal gegeten en toch weer vlaggen. Als ze nog bleker gaan zien, zijn ze doorzichtig.

Voel me vandaag maar zus en zo.🤢🤮
Zo even mijn sorry ass bijeen rapen en effe kijken wat ik kan doen om het gevoel van ziek ziijn weg te werken.

Pff, gisteren bijna mijn bed niet kunnen uitkomen door ziekte.
40 Graden koorts en rillende kou.
Vandaag iets beter, maar hoop dat het zo blijft dat ik toch kan gaan werken morgen.

vanmiddag een bereid gerecht gekocht met koude groentjes om de frieten van gisteren wat te compenseren.
Blijken de groenten toch vreemd te smaken (en ja, ik weet hoe wortels horen te smaken). Aangezien het met tomat crevet was, de boel maar weg gegooid. Nochtans was het in principe tot overmorgen goed, maar het was wel de laatste in de koeltoog.

boke met choco dan maar zekers. 8euro20 down the drain. dat waren toch vier litertjes naft of een kleintje met 2 stukken vlees

vanmiddag een bereid gerecht gekocht met koude groentjes om de frieten van gisteren wat te compenseren.
Blijken de groenten toch vreemd te smaken (en ja, ik weet hoe wortels horen te smaken). Aangezien het met tomat crevet was, de boel maar weg gegooid. Nochtans was het in principe tot overmorgen goed, maar het was wel de laatste in de koeltoog.

boke met choco dan maar zekers. 8euro20 down the drain. dat waren toch vier litertjes naft of een kleintje met 2 stukken vlees
Recent ook voorgehad, foto van gerecht met vervaldatum + etiketje doorgemaild naar de klantendienst en de week daarop, toen ik terug in de buurt was van die winkel, terugbetaald gekregen omdat ik direct de klantendienst had gecontacteerd. 😉

Heb je nog geen kok? ;)

Recent ook voorgehad, foto van gerecht met vervaldatum + etiketje doorgemaild naar de klantendienst en de week daarop, toen ik terug in de buurt was van die winkel, terugbetaald gekregen omdat ik direct de klantendienst had gecontacteerd. 😉
te laat: eten ligt in de gft bak.

Vrouw zet Boer Zoekt Vrouw op. Komt daar zo'n bende gibberende Snapstagramtrienen bij een patattenboer die, toegegeven, zijn looks wel wat meeheeft. Al na tien seconden vraagt een of andere truttebel : "Ja, zou die nu verwachten dat wij gaan meehelpen op de boerderij ofzo? :thinking: "

:wallbash: x1000

En dan dat gelach van die grieten telkens die vent zijn mond open doet. Echt, ik ben in een kippenstal geweest waar er een paar tienduizend kippen rondliepen en dat was rustiger dan die hoop.

99% van die kandidaten hebben volgens mij geen flauw benul van wat de boerenstiel echt inhoudt en denken dat het gewoon wat met de geitjes spelen is en af en toe de kippen wat eten geven.

Er komt nog een supermarkt bij, een Jumbo. Dus we hebben hier in het centrum in een straal van +- 1,5 km:

- Delhaize
- Carrefour
- Alvo
- Aldi
- Okay
- Lidl

En nu nog een Jumbo, begint toch ook wat veel te worden :unsure: en dan komt die nog op een locatie waar het een hel is om op de baan te raken.

Er komt nog een supermarkt bij, een Jumbo. Dus we hebben hier in het centrum in een straal van +- 1,5 km:

- Delhaize
- Carrefour
- Alvo
- Aldi
- Okay
- Lidl

En nu nog een Jumbo, begint toch ook wat veel te worden :unsure: en dan komt die nog op een locatie waar het een hel is om op de baan te raken.
Jumbo is te duur en hun smaak in F1 is abominabel, je kan die gerust links laten liggen.
(Maar echt wel duur, ik was de week er voor goedkoper af in Delhaize)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan