Coolguy
Well-known member
Trekt-uw-eigen-Jos-zondagEn dan shitty Sunday voor u?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trekt-uw-eigen-Jos-zondagEn dan shitty Sunday voor u?
Vellekenrecupzondag kwam eerder na snokkende Saturday.Vellekenrecupzondag

Recent ook voorgehad, foto van gerecht met vervaldatum + etiketje doorgemaild naar de klantendienst en de week daarop, toen ik terug in de buurt was van die winkel, terugbetaald gekregen omdat ik direct de klantendienst had gecontacteerd.vanmiddag een bereid gerecht gekocht met koude groentjes om de frieten van gisteren wat te compenseren.
Blijken de groenten toch vreemd te smaken (en ja, ik weet hoe wortels horen te smaken). Aangezien het met tomat crevet was, de boel maar weg gegooid. Nochtans was het in principe tot overmorgen goed, maar het was wel de laatste in de koeltoog.
boke met choco dan maar zekers. 8euro20 down the drain. dat waren toch vier litertjes naft of een kleintje met 2 stukken vlees

Heb je nog geen kok?vanmiddag een bereid gerecht gekocht met koude groentjes om de frieten van gisteren wat te compenseren.
Blijken de groenten toch vreemd te smaken (en ja, ik weet hoe wortels horen te smaken). Aangezien het met tomat crevet was, de boel maar weg gegooid. Nochtans was het in principe tot overmorgen goed, maar het was wel de laatste in de koeltoog.
boke met choco dan maar zekers. 8euro20 down the drain. dat waren toch vier litertjes naft of een kleintje met 2 stukken vlees

te laat: eten ligt in de gft bak.Recent ook voorgehad, foto van gerecht met vervaldatum + etiketje doorgemaild naar de klantendienst en de week daarop, toen ik terug in de buurt was van die winkel, terugbetaald gekregen omdat ik direct de klantendienst had gecontacteerd.![]()
"
x1000Maar de verpakking niet!te laat: eten ligt in de gft bak.

Eugh, pmd en vuilbakMaar de verpakking niet!![]()
en dan komt die nog op een locatie waar het een hel is om op de baan te raken.Ge had beter net als Tonerider uw tomat crevet in de gft bak gegooidBuikgriep. Lang geleden dat ik nog zo mottig geweest ben.

Ik ben niet zo kapitaalkrachtig als @ToneriderGe had beter net als Tonerider uw tomat crevet in de gft bak gegooid![]()
Stuur dan gewoon een foto van uw ticketje door. Als je dat ook niet meer hebt: bubaaj centjes!Eugh, pmd en vuilbak
En een proper gewassen bakske waar ge dan geld voor terug vraagt is ook raar he.
Dat is omdat je het niet écht wilt.Ik ben niet zo kapitaalkrachtig als @Tonerider
Jumbo is te duur en hun smaak in F1 is abominabel, je kan die gerust links laten liggen.Er komt nog een supermarkt bij, een Jumbo. Dus we hebben hier in het centrum in een straal van +- 1,5 km:
- Delhaize
- Carrefour
- Alvo
- Aldi
- Okay
- Lidl
En nu nog een Jumbo, begint toch ook wat veel te wordenen dan komt die nog op een locatie waar het een hel is om op de baan te raken.