Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt er op, wij alle 4 al heel het weekend half dood, oudste is er nu 3 dagen in en daarnet nog steeds 39.1° koorts. We zijn waarschijnlijk allemaal in Pol&Actua geweest, system crash blue screen of death.
Waarschijnlijk een chemisch wapen van de rus. Wel played vlad :unsure:

Ik vind het eigenlijk flagrant dat dat er na 2 jaar covid nog niet in zit om thuis te blijven als je ziek bent.
Niet enkel op u gericht @Heroixx maar ik merk dat op het werk ook dat ze hier precies een medaille verwachten omdat ze komen werken als ze ziek zijn...

Net een document van de Voorzorg ingevuld om uitbetaald te kunnen worden. Waarom worden zo’n documenten nog steeds opgesteld met zinsconstructies die je in een notariscontract uit 1902 kan vinden? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die vragen eens wat makkelijker te formuleren.

Ik vind het eigenlijk flagrant dat dat er na 2 jaar covid nog niet in zit om thuis te blijven als je ziek bent.
Niet enkel op u gericht @Heroixx maar ik merk dat op het werk ook dat ze hier precies een medaille verwachten omdat ze komen werken als ze ziek zijn...
Ik verwacht ook geen medaille hoor :p ik ben ook niet doodziek ofzo, zit gewoon met last. En uiteraard valt dat megaslecht qua planning vandaag en deze week.

Maar ik geef jullie gelijk hoor, no hard feelings.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan