Coolguy
Well-known member
Misschien is Wannez zijn goesting mijn ergernis?Euhm... jongens.... We zitten verkeerd, best verkassen!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is Wannez zijn goesting mijn ergernis?Euhm... jongens.... We zitten verkeerd, best verkassen!![]()

€400 opslag en ineens al een deel va je trainingen gedaan!Fietsvergoeding aangevraagd. Als ik iedere dag met de fiets ga heb ik 200€ fietsvergoeding ipv dat ik 200€ benzine ga mogen betalen.

Fietsvergoeding aangevraagd. Als ik iedere dag met de fiets ga heb ik 200€ fietsvergoeding ipv dat ik 200€ benzine ga mogen betalen.

Ik weet dat er jaren terug eens een pomp was die boven de maximum prijs verkocht en die pompen hebben ze toen verzegeld en ik dacht de vergunning ingetrokken?Dat begint ondertussen toch stevig te pieken hoor. Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden als de tankhouders boven de maximumprijs gaan vragen.
Hier weet ik maar 1 pomp die nog echte korting geeft en dat is er zo een waar je 1 auto per dag ziet. Gewoon oude brandstof die ze eindelijk eens kunnen kwijt raken.Ik weet dat er jaren terug eens een pomp was die boven de maximum prijs verkocht en die pompen hebben ze toen verzegeld en ik dacht de vergunning ingetrokken?
Nu, de omstandigheden zijn nu wel heel anders, als het effectief zo is dat ze zelf meer moeten betalen dan wat ze ervoor kunnen vragen. Dat is natuurlijk niet houdbaar.
Ik blijf het wel raar vinden dat er nog altijd tankstations zijn, hoe zeldzaam ook, die nog altijd met een mooie korting verkopen. De vraag is dan dus hoe die dat doen?
Inderdaad oude, maar die ze dan ook in goedkopere tijden zelf aangekocht hebben en nu hun marge dus wat groter is.Hier weet ik maar 1 pomp die nog echte korting geeft en dat is er zo een waar je 1 auto per dag ziet. Gewoon oude brandstof die ze eindelijk eens kunnen kwijt raken.
Voor een tuinafsluiting ben ik aan het rondsturen naar een aantal aannemers en eens een vraag uitgezet op Offrea. Ik mag nu drie vakmannen uit "de buurt" kiezen...
![]()
Als je België op globaal vlak bekijkt, zal alles wel in de buurt zijn.

Oei. Had ik dat er niet bij gezet. Nu dus in de post gezet. Provincie Antwerpen.Als je in Westvlaanderen woont vind ik dat vrij in de buurt... of ben jij van Limburg?![]()
Oei. Had ik dat er niet bij gezet. Nu dus in de post gezet. Provincie Antwerpen.

Je hebt nog geluk dat het niet op je scherm is maar ernaastGsm uit m’n handen gevallen, tijdens het vallen gaat het hoesje open en nu een witte liin links van mijn scherm![]()

Geen probleem. We spenderen ons geld wel elders. Doeg!Wij willen reserveren bij een restaurant om de combinatie verjaardag 1/verjaardag 2/huwelijksverjaardag te vieren.
Het wordt de eerste keer samen erop uit sinds de geboorte van onze dochter.
Hallo restaurant X - ik wil graag om 18:30 reserveren voor 2
Antwoord: "Ahja, maar wij werken nu met blokken van 2 uur. Als je om dat uur reserveert ga je om 19:50 moeten vertrekken - kan 20u anders?"
Laat maar - sfeer en gezelligheid 0 zo![]()
Dat was ook mijn boodschapGeen probleem. We spenderen ons geld wel elders. Doeg!
De laatste keer op restaurant (tapa's) kregen we te horen dat we ofwel konden kiezen om alle tapa's tegelijk te laten komen en een dessert. Of alles apart en geen dessert want de tafel was maar voor 2u. Weg sfeer.Wij willen reserveren bij een restaurant om de combinatie verjaardag 1/verjaardag 2/huwelijksverjaardag te vieren.
Het wordt de eerste keer samen erop uit sinds de geboorte van onze dochter.
Hallo restaurant X - ik wil graag om 18:30 reserveren voor 2
Antwoord: "Ahja, maar wij werken nu met blokken van 2 uur. Als je om dat uur reserveert ga je om 19:50 moeten vertrekken - kan 20u anders?"
Laat maar - sfeer en gezelligheid 0 zo![]()
MijZo dat irritant knagend gevoel dat je iets super belangrijk vergeten bent, maar absoluut geen flauw idee wat en ik kom er zot van!![]()
Gisteren een artikel gelezen dat dat bij Maes tankstations in de week al het geval was.Dat begint ondertussen toch stevig te pieken hoor. Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden als de tankhouders boven de maximumprijs gaan vragen.
Da was toch per dag hé, anders komen we er ni.