Dus ja, ik krijg dat terug van jullie belastingsgeldHaha, da's juust, ge zijt zelfstandige.![]()

#urbanlegend
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ja, ik krijg dat terug van jullie belastingsgeldHaha, da's juust, ge zijt zelfstandige.![]()

Pfff, vanaf volgende week volledig afhankelijk van een uitkering jong, da's pas volop genieten van een ander zijn belastingsgeld!Dus ja, ik krijg dat terug van jullie belastingsgeld
#urbanlegend

Tis gezellig bij ons schietstand weg afgebrand hopen voertuigen weg munitiebunker weg, munitie ontploft, ... .
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220310_94916520
Kortrijk is meer de stad om droogweg aan te kondigen dat er bijvoorbeeld 4 maanden zware geluidshinder zal zijn vijf nachten op zeven maar ‘dat is de vooruitgang’. Hier is de bouwheer echt wel meester.Een "nachtvergunning" bestaat eigenlijk niet, de nachtrust is strafrechtelijk beschermd en kan dus niet middels een vergunning worden geschonden. Dat is in de praktijk uiteraard vaak bijzonder problematisch.
In Kortrijk is in het algemeen politiereglement opgenomen dat het gebruik van bouwwerktuigen op vergunde werven verboden is tussen 22u en 06u. Uitzonderingen kunnen door de burgemeester worden toegestaan, en hij kan daar ook strengere voorwaarden aan koppelen of die toelating intrekken wanneer de hinder bv onevenredig groot is.
Als die hinder aanhoudt zou ik politie bellen voor vaststellingen en de stad daarover aanspreken.
In Gent werd zo bv een werf aan de tramsporen op laste van de burgemeester stilgelegd omdat de overlast 's nachts te groot was en bepaalde handelingen ook perfect overdag konden plaatsvinden.
In een ver verleden liep ik stage bij lokale politie, en daar zaten ze zonder verwarming omdat de ketel onder schietbaan stond en er iemand met een riot-gun door de vloer had geschoten... Leg dat maar eens uit aan uw loodgieter.Tis gezellig bij ons schietstand weg afgebrand hopen voertuigen weg munitiebunker weg, munitie ontploft, ... .
Daar gaan ze toch niet mee lachen. Ik was net eens aan het kijken hoe ze dat berekenenGanse overheid werkt zo voor zijn baanfuncties. 37c/km, en zal zo blijven tot juni ook al kost een liter naft 10 euro.
Mja...vorige werkgever deed ook onderhoud bij PLOT (politieschool), denk dat wij elke 3 weken wel nieuwe opbouwstopcontacten langs de schietbaan mochten gaan zetten omdat ze weer "gemist" hadden....In een ver verleden liep ik stage bij lokale politie, en daar zaten ze zonder verwarming omdat de ketel onder schietbaan stond en er iemand met een riot-gun door de vloer had geschoten... Leg dat maar eens uit aan uw loodgieter.
Leestekens wegTis gezellig bij ons schietstand weg afgebrand hopen voertuigen weg munitiebunker weg, munitie ontploft, ... .
En nog een ergernis bij! woohoo heb ik er ineens twee.Leestekens weg
Of toch in ‘t begin
Da’s geen excuus om uw 2e zin niet met een hoofdletter te beginnen.En nog een ergernis bij! woohoo heb ik er ineens twee.
Er staat ook een komma te kort achter "woohoo".Da’s geen excuus om uw 2e zin niet met een hoofdletter te beginnen.
serieus Wannez als gij me al zelfs tegenvalt dan kan ik er beter een dagske of avondje no BG van maken zeDa’s geen excuus om uw 2e zin niet met een hoofdletter te beginnen.
Komdeshier!serieus Wannez als gij me al zelfs tegenvalt dan kan ik er beter een dagske of avondje no BG van maken ze
bende melkers

I was teasing, cuz me love you long time!serieus Wannez als gij me al zelfs tegenvalt dan kan ik er beter een dagske of avondje no BG van maken ze
bende melkers
Wie is des?Komdeshier!![]()
Wannez so hoooorny?I was teasing, cuz me love you long time!

Komd-es-hier!Wie is des?