Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ambetante stekende pijn in rechterzijde, rechtop zitten/buigen/draaien doet echt wel zeer. Maar dat er vandaag eens iemand anders de vaatwas zou legen, ho maar. Beiden zijn een even grote ergernis. Phooey.
Ge kunt dat ook vragen aan uwe vent he. Ne vent ziet over het algemeen geen huishoudelijk werk liggen. Ik ben ook zo. Maar als die van ons mij da vraagt, dan doe ik da.

Ge kunt dat ook vragen aan uwe vent he. Ne vent ziet over het algemeen geen huishoudelijk werk liggen. Ik ben ook zo. Maar als die van ons mij da vraagt, dan doe ik da.
Ik ben vrij vrouwelijk in dat aspect, ttz ik weet dat wel maar ik verwacht toch dat hij mijn gedachten leest. Het is niet logisch maar ik blijf hopen verdorie!

Edit oprechte excuses aan vrouwen die wel to the point zijn!

Ambetante stekende pijn in rechterzijde, rechtop zitten/buigen/draaien doet echt wel zeer. Maar dat er vandaag eens iemand anders de vaatwas zou legen, ho maar. Beiden zijn een even grote ergernis. Phooey.

Veel beterschap!
Vraag het aan je kinderen dan? Nee niet vragen want kinderen nowadays zijn stronteigenwijs en zullen sws met één of ander dom excuus aan komen kakken.
Verdeel de taken als je merkt dat het niet lukt.
Zelfs die kleine bezem van mij heeft taken in huis om te doen wat denkt hij dat hij in een all in hotel leeft?

Mijn ergernis of wtf moment of wat dan ook van vandaag, nu ik hier toch ben.
Mijn man is deze ochtend een belangrijke map vergeten mee te nemen die hij bij zijn boekhouder moest binnenbrengen en vroeg of ik dat wou doen.
Ik had een dame verwacht van middelbare leeftijd, kom ik daar aan en blijkt dat een kloon te zijn van Catherine van de Ace family. :S

Vond dat ze net iets te familiair babbelde over hem zo van ah is ONZE ... weer eens vergeetachtig geweest en blabla nog meer van die platte onzin. Bitch pls er is niets van ONS.
Der gaat straks iemand zwaar geroosterd worden! :sop:

Ergernis nr2.
Ik zocht bij die nieuwe emojis iets wat geschikt is waarmee jaloerse vrouwen hun emoties kunnen uitdrukken en vond alleen iets wat van en voor Lint is. :wtf: Hoezo discrimineren we op het forum?

Ergernis nr2.
Ik zocht bij die nieuwe emojis iets wat geschikt is waarmee jaloerse vrouwen hun emoties kunnen uitdrukken en vond alleen iets wat van en voor Lint is. :wtf: Hoezo discrimineren we op het forum?

Doe gerust een voorstel. ;)

Een kookpot met konijnenoren die er uit komen!

Ik had een dame verwacht van middelbare leeftijd, kom ik daar aan en blijkt dat een kloon te zijn van Catherine van de Ace family. :S

Vond dat ze net iets te familiair babbelde over hem zo van ah is ONZE ... weer eens vergeetachtig geweest en blabla nog meer van die platte onzin. Bitch pls er is niets van ONS.
Dat zou die van mij ook geweten hebben. En dan waarschijnlijk afkomen met ‘maar ik werk daar mee, ik zie dat niet’ of ‘maar dat is mijn type niet’ Motherfucker, a fine bitch is a fine bitch and you ain’t Stevie Wonder.

:Myllana:

pic.png

Ela, spreekt voor uzelf hé.

Edit: ik bedoel dat een man geen huishoudelijk werk ziet liggen. We zijn 2022.

Laatst bewerkt:
Mijn ergernis of wtf moment of wat dan ook van vandaag, nu ik hier toch ben.
Mijn man is deze ochtend een belangrijke map vergeten mee te nemen die hij bij zijn boekhouder moest binnenbrengen en vroeg of ik dat wou doen.

Dus jij bent boos op uw man omdat jij je onzeker voelt tegenover zijn boekhouder? Owkay...

Zit uw ventje op het forum? If so: toxic gast, run!

Ik heb die Catherine moeten googlen, en das niet eens een knappe, so don't even worry :smile:

Dus jij bent boos op uw man omdat jij je onzeker voelt tegenover zijn boekhouder? Owkay...

Ik heb die Catherine moeten googlen, en das niet eens een knappe, so don't even worry :smile:
Heb ze ook moeten opzoeken. Ze ziet er meer uit als een instagrambimbo dan me lief is, maar ik vermoed dat zonder filters en een hoop fake gedoe die nu wel nog altijd als aantrekkelijk zal gezien worden door de meerderheid van de mannen.

Ne

Neen, ze is boos omdat hij nooit gezegd heeft dat zijn boekhoudster ‘doenbaar’ is.
Ik kan verstaan dat Meneer Myllana daar nooit bij stilgestaan heeft want tenslotte, welk goed doet het u om thuis te komen en te zeggen ‘wooh mijn boekhoudster ai caramba’ en de kans dat hij in zijn eigen zegt ‘ik ga toch eens proberen daar off shore mee te geraken’ zijn - denk ik - miniem. Máár minimien is niet hetzelfde als 0 en sommige mensen (ook mannen) gaan dat toch eens ter sprake brengen. Omdat je bijvoorbeeld weet dat je wederhelft wiskunde brains wel sexy kan vinden.
Ik vertrouw Meneer Squid bijvoorbeeld wel bij eventuele boekhoudsters maar mochten onzer kinderen een knappe muzieklerares hebben, zou ik ook eventjes rood zien.

Vandaag bijna aangereden op de fiets. In een zone 30 ook nog. Die idioot wil een parking opdraaien en ik kan net stoppen. Die rijdt ook gewoon nog door en dan komt die met een klein wuifje. Echt mij lastig gemaakt.

Onzeker? Haha bruh ik ben sws knapper liever, leuker ( :frown: ) maar ook tig keer giftiger, gevaarlijker en een afschuwelijke pain in the ass.
Nee ik ben niet boos maar als je daar als een zwerver aankomt en ontvangen wordt door zo'n popje wiens tieten net niet aan der oren hingen als oorbellen dan is dat wel effe slikken.
Des te meer omdat het de eerste kee was dat ik haar heb ontmoet, ze is nieuw sinds januari.
Had het wel graag geweten, is niets toxic aan hoor. Haar dom geklets en irritant kutstemmetje zijn toxisch. :unsure:
Heb er zelf nooit achter gevraagd maar het is/was aan hem om het te vertellen.
Zijn vorige was echt zo'n omatype met wie hij een goede familiare vertrouwensband had maar nu gaan we het wel gewoon puur zakelijk houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan