Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor uw eigen collegas op te schrijven moede wel ne slimme zijn me dunkt. Zo maakt ge uzelf niet bepaald populair. Jaja, iedereen gelijk voor de wet blabla, maar toch. Ik zou liever de relatie met mijn collega's in eer houden ipv ze op stang te gaan jagen.
komt hier bijna wekelijks binnen parkeerboetes etc of pc's voor eender welke reden van collega's naar onze personeelsleden.

Vind de regel toch ook maar zo zo kon in plein publiek in Antwerpen met honderden opeen staan. Moosebar in Herentals idem maar op de trein ho maar.

Ergernis is eigenlijk van afgelopen vrijdag. Slecht geanticipeerd op een lamme wielertoerist en in een vlugge uitwijking meet de speedped in een put gereden.
Batterij in fout en dat batterijvak kreeg ik niet meer open. Van Vichte naar de fietsenmaker Kortrijk zonder ondersteuning op een fiets van 28kg.
En ik wou asap GT7 spelen :confused:, kheb mogen sporten in plaats.

die bezine prijzen Jesus. Gas/elec gaat omhoog dus gaan er terug naar kantoor om zo kosten te besparen en nu is de benzine ook overdreven hoog. We worden gepakt langs alle kanten.

1. Bouwwerf achter ons is nu in volle gang en plots vind ik lege blikjes pepsi aan mijn kant van de haag… (in dit huis zet Pepsi geen voet binnen). Zelfs al denken ze dat ons stuk tuin eigenlijk dat van het leegstaande naast de deur is, dick move.

2. FFS kunnen mensen het verschil leren tussen ‘affect’ en ‘effect’. Something ‘affects’ you and so you feel the ‘effects’. To effect is ook een werkwoord maar dat wil zeggen ‘tot stand brengen’ of ‘realiseren’.
Al die tweets ‘I am not effected’ indeed, you are fucking not, you ding dong.

Gewoon een fles Pepsi ‘preparen’ en aan die bouwvakkers geven.

Problem solved. En naargelang de staat van de werf kan het bewijs in beton worden gegoten ofzo.

😆

Net een grote tas koffie gekregen van de poetsvrouw (deze ochtend), uit vriendelijkheid die geaccepteerd,
maar zit toch al weer een hele tijd met nerveus gedoe.

bah ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan koffie, precies een pep drug als speed waardoor je je zo strak voelt. jakkes , de volgende keer ga ik die koffie toch maar weigeren.

Vind de regel toch ook maar zo zo kon in plein publiek in Antwerpen met honderden opeen staan. Moosebar in Herentals idem maar op de trein ho maar.

Ik kan het ergens wel begrijpen. Mensen die geen zin hebben om besmet te worden kunnen beslissen van niet naar de Moosebar of dat festival te gaan. Maar sommigen hebben geen andere keuze dan de trein te nemen om op hun werk te geraken.

Net een grote tas koffie gekregen van de poetsvrouw (deze ochtend), uit vriendelijkheid die geaccepteerd,
maar zit toch al weer een hele tijd met nerveus gedoe.

bah ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan koffie, precies een pep drug als speed waardoor je je zo strak voelt. jakkes , de volgende keer ga ik die koffie toch maar weigeren.
Leuk wist-je-dat-je: Pizzahut kapt koffie in de tomatensaus.

Ergernis is eigenlijk van afgelopen vrijdag. Slecht geanticipeerd op een lamme wielertoerist en in een vlugge uitwijking meet de speedped in een put gereden.
Batterij in fout en dat batterijvak kreeg ik niet meer open. Van Vichte naar de fietsenmaker Kortrijk zonder ondersteuning op een fiets van 28kg.
En ik wou asap GT7 spelen :confused:, kheb mogen sporten in plaats.
Chance da ge gene GT7 kon spelen, als ge met een elektrisch bakske al uw bochten niet gepakt krijgt :unsure:

Ik kan het ergens wel begrijpen. Mensen die geen zin hebben om besmet te worden kunnen beslissen van niet naar de Moosebar of dat festival te gaan. Maar sommigen hebben geen andere keuze dan de trein te nemen om op hun werk te geraken.
feit daar had ik niet bij stilgestaan ;) .

Dit is toch zo oerzielig dat het (bijna) grappig wordt.

Dit is toch zo oerzielig dat het (bijna) grappig wordt.
Als het van de goeiekoop moet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan