Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat moet toch een dubbelaccount zijn of iets in die aard, hoogst wssh niet geband voor iets wat hij gepost had
Dat is min of meer dezelfde nick als iemand die op 9lives een permanente ban kreeg.

Speciaal figuur. Zelfverklaarde psychopaat. Russische migrant. Creep in de datingthread. Nog wat zaken, meestal geen erg genuanceerde posts.

Maar of dit hem nu was of iemand anders die dacht dat het de moment was om hem te komen spelen, wie zal het zeggen.

Sinds wij ne sticker hebben gehangen dat we kind aan boord hebben, hebben wij veel bumper klevers.
Dachten dat ze wat op afstand gingen blijven, heeft precies omgekeerd effect.

Dat is min of meer dezelfde nick als iemand die op 9lives een permanente ban kreeg.

Speciaal figuur. Zelfverklaarde psychopaat. Russische migrant. Creep in de datingthread. Nog wat zaken, meestal geen erg genuanceerde posts.

Maar of dit hem nu was of iemand anders die dacht dat het de moment was om hem te komen spelen, wie zal het zeggen.
Juist, dacht al dat ik de naam herkende.

Sinds wij ne sticker hebben gehangen dat we kind aan boord hebben, hebben wij veel bumper klevers.
volgende keer een grotere sticker nemen, nu moeten ze zo dicht rijden om het te kunnen lezen.

De mensen zullen misschien denken dat de kleine beter af is met adoptiefouders.

Wie denkt er nu ook dat zo 'n sticker ook maar iets uithaalt. :')

Die moet je mij keer uitleggen.
Je kleeft die sticker voor jezelf. "Kijk wij hebben een kind!"

Het zijn zware woorden maar in se is het pure egotripperij hoor. Instagramsletterij maar dan op de openbare weg.

Desalniettemin wens ik u een warme proficiat en veilige verplaatsingen toe, met óf zonder kleine.

Ik zie die stickers meestal als waarschuwing voor “potentieel gefrustreerde/van slaap beroofde ouder achter het stuur”.
Er bewust extra dicht achter gaan rijden, zie ik dan weer geen reden toe.

Die moet je mij keer uitleggen.

Dit dekt de lading wel zo'n beetje. Verder wens ik je natuurlijk veel plezier met je kroost.

Ieder het zijne.

Je kleeft die sticker voor jezelf. "Kijk wij hebben een kind!"

Het zijn zware woorden maar in se is het pure egotripperij hoor. Instagramsletterij maar dan op de openbare weg.

Desalniettemin wens ik u een warme proficiat en veilige verplaatsingen toe, met óf zonder kleine.
Wij kleven die sticker zodat er rekening gehouden wordt dat er een kind aan boord is, voor veilig te zijn en afstand te houden.
Dus niet voor ons maar voor hem groot verschil in mijn ogen eigenlijk.

Wij kleven die sticker zodat er rekening gehouden wordt dat er een kind aan boord is, voor veilig te zijn en afstand te houden.
Denk je werkelijk dat er daar ook maar iemand rekening mee gaat houden? Ik lees niet eens de stickers op mensen hun auto. Ik ben namelijk met de weg bezig.

Als je in iemands gat zit te kleven ben je ook niet echt bezig met de weg lijkt me.
Ik heb dan ook nergens vermeld dat ik in mensen hun "gat" hang. Ik heb meestal zelf de dochter bij en dan houd ik wel genoeg afstand, zoals het hoort eigenlijk. Die paar figuren die graag bumperkleven, doen dat ongeacht of daar een sticker hangt of niet. Maar, zoals al eerder aangegeven, als je je gelukkig voelt bij heel het stickergebeuren is dat helemaal prima natuurlijk.

Tenzij ge voor ge die sticker gekleefd hebt dat consequent hebt bijgehouden en genoteerd in eenzelfde tijdsframe (met eenzelfde aantal verplaatsingen op dezelfde momenten), vermoed ik dat dat vooral confirmation bias is.

21u en de buren komen klagen dat de muziek te luid stond; ze konden niet slapen. 21u.
bon, meteen een pak stiller gezet, maar ik wil niet afhankelijk zijn van buren om op dit uur naar muziek te luisteren.

iemand een 10-stappenplan on binnen de drie maanden verhuisd te zijn?

En als je kind niet aan boord is? Dan ben je aan het liegen of plak je hem dan af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan