Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons komt Proximus morgen eens zien want wij hebben ook versterkers bij de vleet en toch echt niet de superhyperblabla snelheid waar we kennelijk voor betalen.Ik krijg mijne WiFi niet goed werkende in mijne goed geisoleerde boomer-bunker.
Er zit godverde 1 (gemetste) muur tussen keuken en living, maar denk ge dat dat AP een signaal daar door krijgt?
Bommastijl gaan (moet ik ook doenAls ik ‘s morgens mijn happy pill vergeet dan werken mijn slaappillen ‘s avonds niet. Als ik ze doorheen de dag neem genre ‘oei, vergeten’, ben ik kotsmisselijk maar als ik ze dan gewoon ‘s tegen middernacht neem dan werken de slaappillen na een uur of drie wel. Volgens de dokter is dit niet logisch. Dokter, ik heb logica altijd al optioneel gevonden.
) en alarmpjes zetten.
My Therapy-app eens proberen? Dan kan je ook een overzicht raadplegen en zien hoe therapietrouw je bent geweest.Bommastijl gaan (moet ik ook doen) en alarmpjes zetten.
Meervoud, want meestal komt het toch niet uit als het de eerste keer afgaat, dus een half uur later nog een herkansingsalarm.![]()
Nope, dus bedankt!My Therapy-app eens proberen? Dan kan je ook een overzicht raadplegen en zien hoe therapietrouw je bent geweest.

Er zit een grond van waarheid in natuurlijk.Ik geef toe dat ik op vlak van armoede en schulden een heel korte lont heb wanneer mensen iedereen over dezelfde kam scheren dus vergeef mij mijn uitdrukking maar: de mens die (alweer) de opmerking maakt ‘ha, een energierekening betalen dat gaat niet maar ze hebben wel gsm’s van €1000 en abonnementen’ mag een tik op zijn bakkes krijgen met een genagelde baseball knuppel.
![]()

Dat is met prikkeldraad i.p.v. met nagelsIk geef toe dat ik op vlak van armoede en schulden een heel korte lont heb wanneer mensen iedereen over dezelfde kam scheren dus vergeef mij mijn uitdrukking maar: de mens die (alweer) de opmerking maakt ‘ha, een energierekening betalen dat gaat niet maar ze hebben wel gsm’s van €1000 en abonnementen’ mag een tik op zijn bakkes krijgen met een genagelde baseball knuppel.
![]()

Zoals ik zei: alle mensen over dezelfde kam scheren. Natuurlijk is het voor sommigen waar. Maar komende uit een positie waar 1 brood en 1 pot confituur ‘het’ waren voor een week, waar de elektriciteit áf lag, waar €2 gevonden op de grond een vreugdegevoel gaf als een Nobel prijs en waar onze enige telefoon deze bij de buren was… Het is geen ‘grond van waarheid’ het is gewoon bij sommige mensen zo en bij anderen anders. En die ‘grond van waarheid’ zeggers zijn de reden waarom mensen in mijn vroeger geval zelfs geen deftige jas durfden nemen bij de kledinghulp want als het te deftig was dan kreeg je opmerkingen als ‘ah, jas gekocht?’ met de bijhorende opgetrokken wenkbrauw. Armoede heeft geen grond van waarheid en kan iedereen overkomen. Alleen in Vlaanderen en de United Stupidity of America wordt het bekeken als je verdiende loon.Er zit een grond van waarheid in natuurlijk.
Daarnaast heb je ook niets aan een dure gsm als je de elletriek om hem op te laden niet kan betalen he.![]()
Ik heb geen prikkeldraad, enkel nagels. Heb wel de knuppel.Diene knuppel is gewikkeld in pinnekesdraad. Die is niet genageld.
![]()
Ik snap u punt niet goed. Jij spreekt over armoede terwijl het punt net is dat diegene die wél geld hebben voor zo'n dure gsm niet tot die groep behoren die terecht kunnen spreken van armoede.Zoals ik zei: alle mensen over dezelfde kam scheren. Natuurlijk is het voor sommigen waar. Maar komende uit een positie waar 1 brood en 1 pot confituur ‘het’ waren voor een week, waar de elektriciteit áf lag, waar €2 gevonden op de grond een vreugdegevoel gaf als een Nobel prijs en waar onze enige telefoon deze bij de buren was… Het is geen ‘grond van waarheid’ het is gewoon bij sommige mensen zo en bij anderen anders. En die ‘grond van waarheid’ zeggers zijn de reden waarom mensen in mijn vroeger geval zelfs geen deftige jas durfden nemen bij de kledinghulp want als het te deftig was dan kreeg je opmerkingen als ‘ah, jas gekocht?’ met de bijhorende opgetrokken wenkbrauw. Armoede heeft geen grond van waarheid en kan iedereen overkomen. Alleen in Vlaanderen en de United Stupidity of America wordt het bekeken als je verdiende loon.
De opmerkingen die gemaakt worden - toegegeven in de beerput - zijn met de bedoeling dat het ene louter voortkomt uit het andere: je had de keuze tussen de gsm/auto/spelconsole en je hebt gekozen om de rekeningen niet te betalen. Het is daar echt ‘volledig uw schuld’.Ik snap u punt niet goed. Jij spreekt over armoede terwijl het punt net is dat diegene die wél geld hebben voor zo'n dure gsm niet tot die groep behoren die terecht kunnen spreken van armoede.