Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik zei: alle mensen over dezelfde kam scheren. Natuurlijk is het voor sommigen waar. Maar komende uit een positie waar 1 brood en 1 pot confituur ‘het’ waren voor een week, waar de elektriciteit áf lag, waar €2 gevonden op de grond een vreugdegevoel gaf als een Nobel prijs en waar onze enige telefoon deze bij de buren was… Het is geen ‘grond van waarheid’ het is gewoon bij sommige mensen zo en bij anderen anders. En die ‘grond van waarheid’ zeggers zijn de reden waarom mensen in mijn vroeger geval zelfs geen deftige jas durfden nemen bij de kledinghulp want als het te deftig was dan kreeg je opmerkingen als ‘ah, jas gekocht?’ met de bijhorende opgetrokken wenkbrauw. Armoede heeft geen grond van waarheid en kan iedereen overkomen. Alleen in Vlaanderen en de United Stupidity of America wordt het bekeken als je verdiende loon.

Ben ik uw ergernis?Mijn ergernis
Waarom denk je dat dat zich beperkt tot 1 persoonBen ik uw ergernis?

Je bent sowieso mijn happy pillBen ik uw ergernis?

Ik ga er sowieso van uit dat de meeste mensen mij niet moeten maar dat wil niet zeggen dat het niet steekt als er specifiek eentje mee naar buiten komt.Waarom denk je dat dat zich beperkt tot 1 persoon![]()
Klinkt heel herkenbaar. Is me ook nog maar sinds vorige week terug gelukt om aan die verleiding te weerstaan en in plaats daarvan een paar druiven of godbetert een paar selderstengels uit de frigo te nemen. Maar ondertussen is die “drang” naar de snoepkast wel helemaal verdwenen.Ik erger me aan mijn gebrek aan karakter als de snoepkast goed gevuld is.
Zit me al heel de dag vol te proppen met alles waar suiker of chocolade in zit.
Binnen een paar dagen erger ik me dan aan een broek die iets krapper zit dan anders
Minder kopen e. Madam vult de kast, ik eet het meeste op maar sport het afIk erger me aan mijn gebrek aan karakter als de snoepkast goed gevuld is.
Binnen een paar dagen erger ik me dan aan een broek die iets krapper zit dan anders

Het helpt als je ergens opschrijft wat je gegeten hebt, de ‘oei’ als je ziet dat je bijvoorbeeld al een wafel en een stuk chocolade binnen hebt kan je de nodige impuls geven om iets te laten liggen. Plus aan het einde van de dag zal je vaker zien dat het eigenlijk helemaal zo veel niet was en in plaats van op jezelf te foeteren kan je jezelf een schouderklopje geven.Ik erger me aan mijn gebrek aan karakter als de snoepkast goed gevuld is.
Nee het idee dat armoede bijna per definitie iets is dat u overkomt. In de meeste gevallen is dat gewoon een lange rij van duidelijk foute beslissingen.Ben ik uw ergernis?
aach, het goede oude zelfbeklag. Imo zegt niemand wat je denkt dat ze zeggen.Ik ga er sowieso van uit dat de meeste mensen mij niet moeten maar dat wil niet zeggen dat het niet steekt als er specifiek eentje mee naar buiten komt.
Ik durf het niet opschrijvenHet helpt als je ergens opschrijft wat je gegeten hebt, de ‘oei’ als je ziet dat je bijvoorbeeld al een wafel en een stuk chocolade binnen hebt kan je de nodige impuls geven om iets te laten liggen. Plus aan het einde van de dag zal je vaker zien dat het eigenlijk helemaal zo veel niet was en in plaats van op jezelf te foeteren kan je jezelf een schouderklopje geven.

gelukkig is een weegschaal niet zo makkelijk om de tuin te leiden.Ik durf het niet opschrijven
Ik kan zelfs zo super snel een stuk chocolade opeten en dan denken 'voila dat was zo snel en stiekem dat zelfs mijn metabolisme dat niet door heeft '
Hier =\= IRLaach, het goede oude zelfbeklag. Imo zegt niemand wat je denkt dat ze zeggen.

Als ik zonder bril of lenzen op de weegschaal ga staan kan ik amper de cijfers lezen en er zelf van maken wat ik wilgelukkig is een weegschaal niet zo makkelijk om de tuin te leiden.

Wacht tot je zoontje gefascineerd de cijfertjes luidop zegt.Als ik zonder bril of lenzen op de weegschaal ga staan kan ik amper de cijfers lezen en er zelf van maken wat ik wil![]()