Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liever geweren en brandstof leveren aan een oostblokland ipv te zorgen voor hun eigen bevolking... Dan kunnen ze zichzelf nog wat ophemelen dat ze goed bezig zijn. Wat haat ik dit land toch.

ik denk dat je daar eigenlijk ver alleen mee staat? ik denk dat deze wel degelijk door een groot deel van de bevolking aanvaard zal worden. Onze eigen bevolking wordt op dit moment niet gebombardeerd door de Russen, afaik.

Liever geweren en brandstof leveren aan een oostblokland ipv te zorgen voor hun eigen bevolking... Dan kunnen ze zichzelf nog wat ophemelen dat ze goed bezig zijn. Wat haat ik dit land toch.
Hier heb je even de correcte url die je wou ingeven om die diepgaande comment te posten: www.hln.be

ik denk dat je daar eigenlijk ver alleen mee staat? ik denk dat deze wel degelijk door een groot deel van de bevolking aanvaard zal worden. Onze eigen bevolking wordt op dit moment niet gebombardeerd door de Russen, afaik.
No biggie. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de capaciteit om verder te denken dan "Hu, Russia bad, NATO good". Als je niet voor jezelf kan denken is dat uiteraard het meest evident.

250-2505197_retard-grug-meme-hd-png-download.png

Hier heb je even de correcte url die je wou ingeven om die diepgaande comment te posten: www.hln.be
Daar is em, de elitist 9loives go-to-hln fils à papa post want ge wijkt te veel af van het algemeen leftie gedachtegoed dus automatisch hln/toogpraat.

Laatst bewerkt:
Daar is em, de elitist 9loives go-to-hln fils à papa post want ge wijkt te veel af van het algemeen leftie gedachtegoed dus automatisch hln/toogpraat.
Nee, ge wijkt te veel af van het “gebruik eens 2 hersencellen gezond verstand” gedachtegoed. Dat is een groot verschil.

Maar als je dit land toch zo haat, vertrek dan? De grenzen zijn hier gewoon open eh, niemand verplicht u om hier te blijven. Of zou het hier misschien toch allemaal niet zo slecht zijn?

Nee, ge wijkt te veel af van het “gebruik eens 2 hersencellen gezond verstand” gedachtegoed. Dat is een groot verschil.

Maar als je dit land toch zo haat, vertrek dan? De grenzen zijn hier gewoon open eh, niemand verplicht u om hier te blijven. Of zou het hier misschien toch allemaal niet zo slecht zijn?
Ik ben benieuwd naar uw argumenten waarom het een goed idee zou zijn om brandstof en wapens naar Oekraïne te sturen. Gegarandeerd dat ge uw "2 hersencellen gezond verstand" niet zult gebruiken in uw betoog. Anders had ge mij allang gelijk gegeven zonder tegen te stribbelen.

En op uw 2de ding: ben ik mee bezig :wink:

gasten, kunt ge eens stoppen met bekvechten aub. Het is hier sowieso al niet het topic voor de oorlog te bespreken en bovendien is de toon waarop het gebeurt ook niet echt gepast.

Ik ben benieuwd naar uw argumenten waarom het een goed idee zou zijn om brandstof en wapens naar Oekraïne te sturen. Gegarandeerd dat ge uw "2 hersencellen gezond verstand" niet zult gebruiken in uw betoog. Anders had ge mij allang gelijk gegeven zonder tegen te stribbelen.

En op uw 2de ding: ben ik mee bezig :wink:
Omdat Oekraïne een Europees land is dat momenteel aangevallen wordt door een dictatoriaal, communistisch regime. Een regime dat ze (buiten eventueel het oosten) daar absoluut niet willen en dat volledig tegen onze westerse, vrije maatschappij gaat.

Die mensen vechten met hand en tand om hun soevereiniteit te houden en hun land niet te verliezen. Doordat ze geen lid van de NAVO zijn kunnen we geen militaire steun geven dus doen we nu het beste dat we kunnen doen. Rusland sancties opleggen en Oekraïne voorzien met de middelen die ze nodig hebben. En zo denkt niet alleen België erover maar elk Europees en NAVO land.

Je mag uw 2 pollekes kussen dat de Oekraïners de strijd aangaan met Rusland. Ze kunnen even goed zeggen Laat maar, maak er maar terug de USSR van., en van Rusland nog een groter machtsblok maken. Als wij totaal niets zouden doen zou dat het failliet zijn van onze westerse waarden. Diezelfde waarde waar Oekraïne toe wilt behoren en waarvoor zij nu aan het vechten zijn. En dan is het onze plicht, niet alleen als Europe maar als mensen om hun strijd tegen de dictatuur te steunen zover we kunnen.

Maar zoals @Tonerider zegt is dat hier niet de plaats dus dit is mijn laatste post hierover op algemeen. Mocht je nog een repliek willen geven tag je mij maar in het topic in pol & actua.

No biggie. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de capaciteit om verder te denken dan "Hu, Russia bad, NATO good". Als je niet voor jezelf kan denken is dat uiteraard het meest evident.

250-2505197_retard-grug-meme-hd-png-download.png

Dit hoort inderdaad in pol en actua, maar dan zonder de persoonlijke verwijten.

Begeleider van de crèche vrijdag positief getest en dochter heeft nu vannacht een zware hoest. Grootouders wilden vandaag komen maar hebben al afgezegd. Weer een zondag alleen thuis dus.

Ik kom op veel plaatsen allerhande commentaar tegen dat de oorlog in Oekraïne vervalst is en vrij pro-Putin uitspraken. Zijn dat dan Russiche bots of zijn mensen nu echt zo dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan